Kivoimmat ja kamalimmat naapurit

Aloittaja jankke, 21:28:38 - 14.10.2011

« edellinen - seuraava »

jankke

Mulla on naapurina ihan älyttömän mainio hivenen vanhempi naishenkilö, joka on tuonut mulle tänä syksynä 5 korillista suppilovahveroita! Mä oon sit varmaan tosi kiva  ::)

Kamalin naapuri oli yks turhan utelias, mut pahempaakin on vissiin ihmiset kokeneet?

mirosol

Alakerran sällin bileet vähintään kolmena yönä viikossa on vähän rasittavia välillä. Ja samainen sälli poltti parvekkeensa pääsiäisenä... Kai se siitä joskus "aikuistuu"...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

salozka

Tänne kans tollanen suppilovahvero-täti :)

Otsikko houkuttelee kertomaan naapureista joita onneks ei enää tarvi sietää. Yläkerrassa asui puolisen vuotta pariskunta, melkoista älämölöä yötäpäivää, parisuhdeväkivaltaa, huutoa, epämääräistä porukkaa. Sen verran kuulosti henkeä uhkaavilta tilanteilta (ja olikin), että pari kertaa soitin poliiseja paikalle. Arvatkaas tulivatko? Eli ei. Kellarivarastoista häipyi tavaraa ja pyöräkellarista fillarit. Vuokraa ei tietty oltu maksettu, eikä luonnollisestikaan suostuneet poistumaan kun häätö tuli. Lopputuloksena itse asiassa miespuolinen vietiin vankilaan lusimaan, olisi viety aiemminkin, mutta vankilassa ei ollut vapaata paikkaa. Kämppä taas meni totaaliseen remonttiin. Yksittäinen esimerkki, mut itelle tuli jokunenkin kerta mieleen et millasessa yhteiskunnassa oikein eletään, jos ne jotka oikeesti tarvitsevat apua (esim. tämä naispuolinen asukas) eivät sitä saa. Isännöitsijää koko tilanne ei kans vähempää olis voinut kiinnostaa.

No, nyt on omakin asunto vaihtuneet, ja kaikki tota edelliset ja ton jälkeiset naapurit mukavan normeja :)

jankke

Lainaus käyttäjältä: salozka - 14:40:43 - 19.10.2011
Tänne kans tollanen suppilovahvero-täti :)

:D

Kaveri just muuten puheli, et ku oli alkanu seurustelee ja tää seurustelukumppani oli alkanut olla yökylässä, niin naapurin akka oli ruvennu työntää muuttoilmoituslomakkeita postiluukusta  :o

nazimode

#4
 Miljoona vuotta sitten, P-Haagassa, ei ollut mun kämppä, mut kaverin, yläkerrassa, muutaman kuukauden ajan ennen kun kaveri sai hommattua uuden asunnon:

Siellä oli käynnissä prosessointi- osakas (siis osakas, ei vuokralainen ) oli lähtenyt käräjöimaan taloyhtiön kanssa, väittäen ylimääräisen yhtiökokouksen tekmää haltuunotto- ja häätöpäätöstä perusteettomaksi.

Perusteena oli pariskunnan sukupuolielämä. 
Seitsemän päivää viikossa, kasista-ysistä- yhteen kahteen joka yö. Viikonloppusin näitten lisäks iltapäivämatineat about puolesta päivästä eteen päin pri-kolme tuntia.
  Eikä tod mitään pieniäänistä piipitystä ja voihkintaa vaan kunnon AAAAAAAAAAAAAAAAOOOOO UUHHHH OIOIOI OI ihan suoraa huutoa. 60-luvun alun talon paperiseinien johdosta voin myöskin kertoa että repertoaariin kuului ihan pikkusen hiukan muutakin kun lähetyssaarnaajaa peiton alla pimeessä huoneessa, se on, rankemman puoleista suht 50/50 SM:ää. Oleellisena osana oli yleensä se että suorittava osapuoli useimmiten selostaa tulevat tapahtumat ja tekemisensä niin suureen ääneen ettei naapurissa todellakaan tarvii korva seinässä arvailla mitään. Oikeesti lasketaan kahteenkymmeneen, tai sitten kiitetään joka kerta. Et silleen.
Koko tämän aikaa pariskunnan kaksi saksanpaimenkoiraa huusivat myös suoraa huutoa olohuoneen puolella, tai kylppärin, jos pariskunta päättikin paneskella ympäri kämppää.

Pariskunta oli about kolmekymppisiä himolenkkeilijöitä, joka ilta ennen aktia pari-kolmen tunnin lenkki koirien kanssa. Muija vakuutusvirkailija, ja niin tavallisen ja kiltin näköinen pariskunta että ei ikinä tulis mieleenkään, oikeen siveyden sipuleita ja yhteiskunnan tukipylväitä.

Mä en oo ihan kauheen tiukkapipo, mut mun täytyy sanoa että muutaman illan näihin akteihin osallistuneena mä tavallaan ymmärrän ihan hyvin naapureiden käynnistämän prosessin. Tämä siis tapahtui pienessä yhden portaan nelikerroksisessa taloyhtiössä, niin että talvisaikaankin koko talo kyllä pysyi selvillä tapahtumien kulusta.
Kesäsin sessioiden vaikutusalue kuulemma maksimoitiin tehokkaalla "kaikki luukut auki"- tyyppisellä tuuletuksella.

"Kristinuskon jumalan puolustukseksi voidaan sanoa, että hän sentään on selvästi androidi."

jankke

^ hehehe  ;D Tosta on paha enää pistää pahemmaks!

salozka

Ahhahaa, se et hommat kuului naapureillekin toi varmaan tolle parille vielä lisäkicksit :D :D

maik spotifail

Mun naapuri o viimevuoden palkittu palomies.
Näytti iha palkintokypärää, mut ei letkuu :(