Parasta juuri nyt

Aloittaja el-ejecutor, 17:49:45 - 13.01.2012

« edellinen - seuraava »

papu

Kannellinen jääpalamuotti.

Enstee olin et saa lentää kyl turhake kansi poies, mut ei helkkari. Kannen kanssa ei lennäkkää vedet mihkää ku tota kiikuttaa pakastimeen. Tää on niin helppoo 8)

Puuha peten lippa lakki

Vissynjuonti ja avaruusdokkarit

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 02:48:48 - 22.11.2016
Vissynjuonti ja avaruusdokkarit

100% komppi tähän! Mitäs dokkareita oot katellu? Mulla ollu työn alla tuo Netflixin Cosmos sarja joka on aikalailla 5/5 tavaraa. Pitäis se alkuperänen Saganin versiokin tsekkailla joskus vihdoin ja viimein.

Unohtuu kyllä nopeesti jotku aivan turhanpäiväset pienet arkimurheet ja ärsyyntymiset tyhmistä asioista kun tsekkailee nuita avaruushommia ja kattelee asioita vähän eri mittakaavojen läpi  :)

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 13:03:01 - 22.11.2016
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 02:48:48 - 22.11.2016
Vissynjuonti ja avaruusdokkarit

100% komppi tähän! Mitäs dokkareita oot katellu? Mulla ollu työn alla tuo Netflixin Cosmos sarja joka on aikalailla 5/5 tavaraa. Pitäis se alkuperänen Saganin versiokin tsekkailla joskus vihdoin ja viimein.

Unohtuu kyllä nopeesti jotku aivan turhanpäiväset pienet arkimurheet ja ärsyyntymiset tyhmistä asioista kun tsekkailee nuita avaruushommia ja kattelee asioita vähän eri mittakaavojen läpi  :)
Tuota oon kanssa katellu, hyvä on! Sit tän katoin eilen: https://www.youtube.com/watch?v=0n9nru9Ep4M ja oli ihan ok. Lähti vaan tosi hitaasti kun on ilmeisen entry level dokkari nii vähän turhalla innolla selitettiin jotain ala-asteella opittua juttua. Mut kyl se sitten vauhtiin päästyään oli ihan mielenkiintonen. Yle Areenassa oli hetki sitten se kvanttifysiikkadokkari mikä oli ihan mielenkiintonen, en vaan muista nimee nii en pääse kattoon josko sitä vielä näkis. Tämä oli myös hyvä vysiikka viteo: https://www.youtube.com/watch?v=THaQTaZUTvE

Jos ois kärsivällisyyttä niin noita luentoja aiheesta ois youtube pullollaan mutta kun ei musta oo kuunteleen änkyttävää professoria mumisemassa partaansa kotisohvalta. Se vaatii sen luentoympäristön, että voi keskittyä ku kotona alkaa räplään kaikkea muuta liian helposti jos ei oo kunnon ylidramatisoitu ja -visualisoitu jenkkidokkari  ;D

idiootti

Tulevan perjantain (ikuisuusprojektin) nauhotukset, vapaapäivä, bm, kokis, kahvi, lorviminen.

maik spotifail

No yritin kirjottaa keikkapalstalle, et Identiteettikriisil o keikka torstaina Porstapubissa. Sithän se koko paikka meneee kiinnikki jne...mut en selitä enempää vaan painan enter. just


karol

Uuden vuoden alku! Aina tässä vaiheessa vuotta olo tuntuu hyvältä ja toiveikkaalta. Sitten käy yleensä näin: www.gocomics.com/calvinandhobbes/1990/12/30

Samppa

FC Tinatuoppi voitti kauden ekan pelin.. se on aika siistiä..  :)

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 07:49:29 - 04.05.2017
FC Tinatuoppi voitti kauden ekan pelin.. se on aika siistiä..  :)
Tästä on riittäny iloa jo kolmatta päivää!