Sporttikorneri

Aloittaja papu, 08:46:10 - 05.01.2020

« edellinen - seuraava »

papu

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 20:54:23 - 05.04.2020
Mites body, sportti ja tsemppis-jutut on jatkuneet?
Pyöräilees käyny. Tsemppi on aika heikko :-\

papu

Se olis tammikuu taas koht  :)

mirosol

Uimahallien aukiolot on olleet mitä sattuu, niin kävely ollut tuo ykköslaji. Keskiarvona 8-9km tulee mentyä päivässä.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 09:12:48 - 30.12.2020
Uimahallien aukiolot on olleet mitä sattuu
Tää kyl juu :-\ Huomaa et selkä heti pahas kunnos ku ei oo päässy polskimaan.

karol

Lainaus käyttäjältä: karol - 15:54:02 - 05.01.2020
Kuntosalilla aion käydä tässä alkuvuodesta.

Tämä siirtyi vuodella, mutta nyt on avainkortti hommattu!

ruumis

Harmittaa ku yliopiston saleille ei nyt pääse, selkävaivat huutais jumppaa. Juoksu, kävely ja viime syksynä alottamani sauvakävely ovat kuitenkin edelleen muotia elämässäni

papu

Suksimassa käyny ny 8) Vittu ku on ihan rapakunnossa.

mirosol

Eilen kävin kullaanpolun. Osa metsäpoluista ummessa, niin oli aika rajua.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Hiihtokilsoja takana ny 32km. Tollasta 4km lenkkiä oon käyny ny suhailee. Vois ehkä kilsan tai kaks ottaa tohon lisää.

mögälix

Kliffaa hei on ollut kun on päässyt turussakin hiihtämään.

maik spotifail

3 x käyny luistelee..eri kentillä.

papu

Kävelykausi korkattu nyt tällä viikolla. Fillarilenkkejä tohon kylkeen vielä, ku alkaa kelit paraneeä. Mut edelleenkin oon samaan mieltä ku Cisse Häkkinen et tän kaiken vois hoitaa uimalla 8)

karol

Oma urheilu on toistaiseksi jäänyt lähinnä töiden piiriin: laatikoita tulee kannettua ja tavaraa kuljetettua jalkaisin eri suuntiin. Tämän lisäksi työmatkat ja koiran kanssa kävelyt.

Papulla oli kuukausi sitten hiihtokilsoja takana 32 km. Itse en ole luultavasti koko elämäni aikana hiihtänyt niin paljon. Viimeksi hiihdin vuonna 1985.

papu

Lainaus käyttäjältä: karol - 19:21:00 - 07.03.2021
Papulla oli kuukausi sitten hiihtokilsoja takana 32 km. Itse en ole luultavasti koko elämäni aikana hiihtänyt niin paljon. Viimeksi hiihdin vuonna 1985.
Kokonaissaldo 56km. Iltavuoroviikoilla tuo ajankäyttö mukamas hankalaa, ni ihan tasasta viikottaista suksimista ei tullu. Harmikseni jäi tekemättä sellainen pidempi ja rauhallinen suksiminen eväät repussa.

mirosol

Sukset mäkeen ja ladulle.

Näin toi kuninkojan sporttiliike joskus mainosti tuotevalikoimaansa.

Ite vedän kävellen vähintään kuutena päivänä viikossa vähintään 6 kilsaa ja keskituntinopeus on about 6 km/h.

Now who's friends with a devil...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.