Sporttikorneri

Aloittaja papu, 08:46:10 - 05.01.2020

« edellinen - seuraava »

papu

300km meni rikki eilen suksihommia!

papu

400km rikki tänään  8)

papu

Hyvät hiihtokelit senkus vaan jatkuu! Yli viissataa kilsaa suksittu ja paljon vielä edessä toivottavasti  8)

mögälix

Lainaus käyttäjältä: papu - 08:33:36 - 05.03.2023 Hyvät hiihtokelit senkus vaan jatkuu! Yli viissataa kilsaa suksittu ja paljon vielä edessä toivottavasti  8)
Mä en oo viel saanut edes sataa kilsaa rikki.

papu

Mulla taitaa mennä tällä viikolla 700km rikki  ::) Taidan olla sellane hiihtohöperö  ::)

papu

Ei tainnu nyt mennä 800km ihan rikki hiihtoa tälle talvelle. Läheltä liippasi  ::)

laura

Moi! Sportista kiinnostuneet futiksen pelaajat erityisesti! Mulla ois mahtava mahdollisuus tarjota teille.

Ensinnäkin TuKV:n naisten edustusjoukkue etsii uusia pelureita Palloliiton alaiseen 8v8-sarjaan peleihin ja omiin treeneihinsä. Kisureiden naisjoukkueen pelaajien iät vaihtelevat, eikä joukkueen liittymiselle ole ylä- eikä alarajaa. Pääasia ehkä jonkun sortin kokemus lajista vaikka mikään Megan Rapinoe ei tarvis olla, toisia kunnioittava asenne ja halu kehittyä yhdessä muiden kanssa. Nyt kesällä ke klo 19-20 ja to 20-21 treenit Turjanpuiston kentällä (Hautausmaantie 2, 20720 Tku). Kandee ilmoitella itsestään etukäteen varmuudeks vaikka mulle jottei eksy just silloin paikalle kun treenit peruttu.

Tosa linkei:

https://www.instagram.com/tukvnaistenedustus/
https://www.turunkisaveikot.fi/jalkapallo/naiset/naiset-tukv1/

Toisekseen sukupuolesta riippumatonta höntsää FC Tinatuopin ja kyseisen naisten joukkueen yhteistreeneissä joka vähän vaihtelee viikkokohtaisesti osallistujamääristä riippuen, mut siis joka tapauksessa on joko keskiviikkoisin 19-20 tai torstaisin 20-21 Turjanpuiston kentällä (Hautausmaantie 2, 20720 Tku). Jos höntsäys kiinnostaa niin ilmoittele yhtä lailla itsestäsi että homman koordinointi toimisi.

papu

Lunta tulee! Kohta hiihdetään ::)

laura

Lunta tulee tosiaan mut sitä pääsee karkuun sisätiloihin jos futsal kiinnostaa tästä huhtikuuhun

https://tukvnaisetedustus.nimenhuuto.com/recruitment

 8)  8)

papu

Voi kilinvittu  >:( Ei oo vieläkään latua prkl

jj

Lainaus käyttäjältä: papu - 21:34:44 - 01.12.2023 Voi kilinvittu  >:( Ei oo vieläkään latua prkl
Eikö imppari/runosmäki kuntoilureitti latuakaan? ainakin ne tykitti lunta niin maan perkeleesti

papu

Lainaus käyttäjältä: jj - 13:06:21 - 02.12.2023
Lainaus käyttäjältä: papu - 21:34:44 - 01.12.2023 Voi kilinvittu  >:( Ei oo vieläkään latua prkl
Eikö imppari/runosmäki kuntoilureitti latuakaan? ainakin ne tykitti lunta niin maan perkeleesti
Sitä just kyttäilen mut ei vaan tunnu valmistuvan vaikka viikko sitten alkoi jo tykitys... Ja tietty jos tehdään nyt kerralla kunnon pohja ni sit tietty ihan ok et venyy tää homma.

papu

Kai siellä nyt joku työmaa-aita luulis olevan. Kerätään sellanen ukkoporukka sinne nojailee ja neuvoo et miten se nyt saatais joskus valmiiksi  >:(

papu


papu

69 kilsaa suksittu. Nythän se sit taas muuttuu luisteluradaksi, kun sataa >:(