la 6.4. TVO: Huolet ja murheet, Pelko, Mustajoki ja Lapsuus

Aloittaja papu, 18:58:46 - 26.02.2019

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

papu



Lauantai 6.4.2019 // TVO
Klo 21-02 // Liput 6€
K-18 // A-Oikeudet

Tervetuloa synkkään ja punkkiin iltaan! TVO:lla esiintyvät:

Viheltelykelpoinen punkrockyhtye Lapsuus, Mikkeli/Helsinki:
"Ne ehkä pelkää et joku hullu vei sut mukanaan"

Tunnelmallisen synkeä ja haikea kuopiolainen Mustajoki:
"Siellä kerran kuljin luona haapojen"

Kovaa soittava helsinkiläinen traumarock-yhtye Pelko:
"Me kuollaan kaikki, oletko jo valmis?"

Turun oma punkindie-ihme Huolet ja murheet:
"Vielä minusta kuulet vaikkei huomista oliskaan"

SOITOT:
21:30 Lapsuus
22:30 Mustajoki
23:30 Pelko
00:30 Huolet ja Murheet

#tvoturku


papu


papu

Aikatauluja lauantaille:

21:00 ovet auki
21:30 LAPSUUS
22:30 MUSTAJOKI
23:30 PELKO
00:30 HUOLET JA MURHEET

Liput 6€ - ovelta, käteisellä!
Baaritiskin tuotteita voit maksaa myös kortilla!

Tervetuloa!

papu


papu

Varoitus! TVO:n korttimaksupääte on oikkuillut viime lauantain kaljahyökkäyksen jälkeen, joten suosittelemme varautumaan käteisellä rahalla.

papu

Lainaus käyttäjältä: papu - 17:37:25 - 05.04.2019
Varoitus! TVO:n korttimaksupääte on oikkuillut viime lauantain kaljahyökkäyksen jälkeen, joten suosittelemme varautumaan käteisellä rahalla.
Jep ja tämä taivahan tosi hommellson. Ei toimi, ku käteinen. Lisää kustannuksia taas mut eipä siinä, loppu on jo tiedossa ni paskaaks täsä enää murehtii 8)


kuka tahansa

Myös natseja kannattaa varoa, Awakening kun on käynnissä ravintola Suomalaisessa pohjassa Puolalanpuiston kupeessa.

papu

#9
Lainaus käyttäjältä: kuka tahansa - 18:42:26 - 06.04.2019
Myös natseja kannattaa varoa, Awakening kun on käynnissä ravintola Suomalaisessa pohjassa Puolalanpuiston kupeessa.
Kävin tuolla tarkistamssa tilannetta itsekin hyvin natsin näköisenä, pilotti, maharit ja reisutaskuhousut, kalju tosin puuttui. Ovella oli onneksi pari 90-luvun henkeä kunnioittavaa bonaria kaljamahoineen. Muut olikin sit sellasia nörttejä liimaletti kyheröitä. Juttelin heiän kanssaan siinä ja kovin mielellään vastailivat mun kysymyksiin. En jaksa alkaa perkaamaan keskustelun sisältöä, mut aika löyhää läpyskää oli. Kaikki oli jees siihen asti kunnes tullee kuusi kyttää ja antaa mulle poistumiskäskyn ja taluttaa pois. Hauskinta oli että nää mun juttukumppani-natsit sanoo et kyl voin jäädä. Poliisit vei pois silti. Oli helkkarin painavat ruokakassit matkassa koska olin menossa Tevulle tekee ruokaa, niin pysähdyin siinä sit silleen kulman taakse että oli se kyttien vaatima ei näköyhteyttä täytetty. Kerkisin varmaan pari hiukkaa nappaamaan lonkerosta ni taas tulee kyttiä. Neljä vaan tällä kertaa jaantavat poistumiskäskyn  niin että jos mut vielä tavataan "tämän" aiheen tiimoilta niin putkaa jne. Tiiän pelisäännöt ja koppi on todellisuus, mutta kysyin et miksi. Olen uhka tuolle tilaisuudelle.

Se on toki totta. Jos kännissä oisin rojahtanut maahan niin noita nörttejä natsi-kyheröitä ois kuollu mun alle.

kuka tahansa

LainaaOlen uhka tuolle tilaisuudelle.
Making punk a threat again. Hyvä että kytätki tietää keitä tässä yhteiskunnallisessa tilanteessa tulee suojella uhilta.