Tre: Ristisaatto Klubilla 21.2.2019

Aloittaja papu, 21:13:21 - 13.11.2018

« edellinen - seuraava »

papu



papu

Perseilläänköhä Omppu hotellissa ???

ruumis


papu



papu

Pitäskö ny sit laittaa veronpalautusrahaa haiseen ja ostais ny ainaki lipun ???

ruumis


papu


papu

Muistelin tätä reissua tänään. En nähny Ristisaattoa. Olin saanu jonku mahataudin Tevukalla edellisen illan bändeiltä ja paska tuli housuun just ku pääs Klubille sisälle. Poket ei oikeen tykänny ku pesin niitä paskahousuja vessassa ja jouduin sit lähtee pois sieltä. Ulkona oli pakkasta ja kyyti olis lähtenyt vasta monen tunnin päästä, ni nappasin pikavipin itelle ja bookkasin Omppuhotellin. Ostin paljon kaljaa ja menin pesee niitä paskahousuja sinne hotelliin sit. Seuraavana päivänä kävin syömässä Raxissa ja palasin Turkuun.

mögälix

Lainaus käyttäjältä: papu - 08:45:46 - 01.10.2023 Muistelin tätä reissua tänään. En nähny Ristisaattoa. Olin saanu jonku mahataudin Tevukalla edellisen illan bändeiltä ja paska tuli housuun just ku pääs Klubille sisälle. Poket ei oikeen tykänny ku pesin niitä paskahousuja vessassa ja jouduin sit lähtee pois sieltä. Ulkona oli pakkasta ja kyyti olis lähtenyt vasta monen tunnin päästä, ni nappasin pikavipin itelle ja bookkasin Omppuhotellin. Ostin paljon kaljaa ja menin pesee niitä paskahousuja sinne hotelliin sit. Seuraavana päivänä kävin syömässä Raxissa ja palasin Turkuun.

Tälle voi varmaan jo nauraa?

papu

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 20:00:58 - 09.10.2023
Lainaus käyttäjältä: papu - 08:45:46 - 01.10.2023 Muistelin tätä reissua tänään. En nähny Ristisaattoa. Olin saanu jonku mahataudin Tevukalla edellisen illan bändeiltä ja paska tuli housuun just ku pääs Klubille sisälle. Poket ei oikeen tykänny ku pesin niitä paskahousuja vessassa ja jouduin sit lähtee pois sieltä. Ulkona oli pakkasta ja kyyti olis lähtenyt vasta monen tunnin päästä, ni nappasin pikavipin itelle ja bookkasin Omppuhotellin. Ostin paljon kaljaa ja menin pesee niitä paskahousuja sinne hotelliin sit. Seuraavana päivänä kävin syömässä Raxissa ja palasin Turkuun.

Tälle voi varmaan jo nauraa?

Voi!