la 13.10. TVO: Turun Tauti 30v, Kohu-63, Tuomio, Kiljumekanismi

Aloittaja papu, 21:26:09 - 12.09.2018

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

papu



Lauantai 13.10.2018 // TVO
Klo 21:00-02:00 // Liput 6€

TURUN TAUTI 30v JUHLAT! Esiintymässä:

Turun Tauti
Kohu-63
Tuomio
Kiljumekanismi

K-18 // A-Oikeudet


papu


papu

Aikataulua lauantaille:

21:00 ovet auki
21:30 KILJUMEKANISMI
22:15 TUOMIO
23:00 KOHU-63
00:00 TURUN TAUTI

karol

En tännekään päässyt... Oliko Turun Tauti kovassa vedossa vai kehnompi? Tuomion missasin kai jo kolmannen kerran.

papu

Lainaus käyttäjältä: karol - 10:42:58 - 14.10.2018
En tännekään päässyt... Oliko Turun Tauti kovassa vedossa vai kehnompi? Tuomion missasin kai jo kolmannen kerran.
Settilista oli pitkä ku nälkävuosi, mut toisaalta oli kiva kuulla sellaisiakin biisejä joita ei oo vuosiin kuullu livenä. Mun mielestä hyvä keikka. Kohujen keikan pari ekaa biisiä alkoi jo huolestuttamaan ku sellasta rävellystä ei ei vittu :P Mut sit alko oikenemaan ja vitu hyvää kohkausta! Tuomiolla mun mielestä illan paras veto. Kiljumekanismista en sano mitään.

Loppuunmyyty ilta oli ja baari myytiin käytännössä tyhjäksi alkoholista.

Mary

Lainaus käyttäjältä: papu - 15:04:55 - 14.10.2018
Lainaus käyttäjältä: karol - 10:42:58 - 14.10.2018
En tännekään päässyt... Oliko Turun Tauti kovassa vedossa vai kehnompi? Tuomion missasin kai jo kolmannen kerran.
Settilista oli pitkä ku nälkävuosi, mut toisaalta oli kiva kuulla sellaisiakin biisejä joita ei oo vuosiin kuullu livenä. Mun mielestä hyvä keikka. Kohujen keikan pari ekaa biisiä alkoi jo huolestuttamaan ku sellasta rävellystä ei ei vittu :P Mut sit alko oikenemaan ja vitu hyvää kohkausta! Tuomiolla mun mielestä illan paras veto. Kiljumekanismista en sano mitään.

Loppuunmyyty ilta oli ja baari myytiin käytännössä tyhjäksi alkoholista.

Hieno homma! :) Mä en kans valitettavasti päässy paikalle ku oli oma keikka toisella paikkakunnalla