Suosituimmat (nuoriso) kahvilat jne?

Aloittaja Turkuun-muuttamassa, 11:52:58 - 07.08.2018

« edellinen - seuraava »

Turkuun-muuttamassa

Missä päin Turun keskustaa nuoriso viettää aikaa kesälomalla ja entä koulujen alettua?

kuka tahansa

Kirjakahvilassa nyt ainaskin! Vegaaninen, suhteellisen edullinen, yhteiskunnallinen, ei ostopakkoa jne. Tapahtumiakin toisinaan. :)

Turkuun-muuttamassa

Käväsin siellä jo kerran ja nuoriso taitaa olla vielä kesälaitumilla kun niitä ei pahemmin näkynyt.

papu

Jos tykkää syljeskellä ringissä, Hansakorttelin oviaukot on oivia paikkoja!

papu

Mut vakavammin sanottuna, aika paljon tuntuu alakulttuuriskenessä nuoriso ja käävät pyörivän samoissa paikoissa ja porukoissa. Mikä on vitu hyvä juttu!

Turkuun-muuttamassa

Kuinka paljon nuorisoa on Turussa perjantaina 19-20 liikkeellä keskustassa?

mirosol

Mietrityttää tämä nuorison märitelmä. Lähinnä tietty siksi, että olen itse aika vanha kääkkä. Keikat on ainakin käytännössä aina sellaisia missä kävijädemografia on hyvin laaja. En tiedä onko keskustassa tai muuallakaan mitään tiettyä paikkaa, missä punk-suuntaan kallellaan olevat ihmiset vapaasti vain hengailisivat. Keikoille vaan. Siellä on todennäköisesti helpointa tutustua uusiin tyyppeihin. Ja tänään sinne punkfutikseen yleisöksi, jos ei toi sade mene ihan mielettömäksi.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

kuka tahansa

Jos nuorisolla tarkoittaa alaikäisiä, niin siinä tapauksessa ongelmaksi yleensä muodostuu paikkojen ikärajat. Kuten Teviksellä. Kirjiksessä sitten taas ikärajoja ei ole. Paitsi elokuvanäytöksissä.

Ai niin, Vimma kai nyt ainakin ois aika varma valinta, siellähän on kahvilakin.

Turkuun-muuttamassa

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 09:11:54 - 12.08.2018
Mietrityttää tämä nuorison märitelmä. Lähinnä tietty siksi, että olen itse aika vanha kääkkä. Keikat on ainakin käytännössä aina sellaisia missä kävijädemografia on hyvin laaja. En tiedä onko keskustassa tai muuallakaan mitään tiettyä paikkaa, missä punk-suuntaan kallellaan olevat ihmiset vapaasti vain hengailisivat. Keikoille vaan. Siellä on todennäköisesti helpointa tutustua uusiin tyyppeihin. Ja tänään sinne punkfutikseen yleisöksi, jos ei toi sade mene ihan mielettömäksi.

Nuoriso vois tarkoittaa tässä tapauksessa vaikka teinejä ja kiinnostais myös onko niitä kuinka paljon liikkeellä kävelemässä keskustassa perjantaina 19-20 kun käväsen siellä?