pe 5.1. Utopia: Rock Siltanen Group, Juhlat, Sillankorva

Aloittaja papu, 13:10:43 - 13.10.2023

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

papu



Perjantai 5.1.2024 // Klo 21:00
Utopia Club, Humalistonkatu 8
Liput 13€ Utopian nettikaupasta:

https://utopiaclub.fi/tapahtumat/rock-siltanen-group-lala-salama-juhlat/

Loppukesästä 2023 ylistetyn toisen albuminsa Rokkimunkki julkaissut Rock Siltanen Group keikalla Utopian yläkerrassa vuoden 2024 ensimmäisenä perjantaina! Viimeksi alkuvuoden 2023 Indie-Iltamissa nähdyn Mikko Siltasen, Joni Ekmanin ja Sebastian Krühnin muodostaman kokoonpanon rokinräimeen lisäksi keikkaillassa kuullaan kahden kiinnostusta ja kuhinaa herättäneen yhtyeen musiointia. Esikoislevyllään Suomen kiinnostavimpien uusien indieyhtyeiden joukkoon noussut Juhlat inspiroituu 2000-luvun alun radiohiteistä ja amerikkalaisesta aikuisrockista. Sillankorva on uusi bändi, joka soittaa vanhaa musiikkia. Pitkänlinjan punk-muusikoista koostuvan yhtyeen kasetti sujahtaa hyllyyn sujuvasti Topi Sorsakoski & Agentsin viereen. Löytyykö muuta yhtäläisyyttä, tule itse tarkistamaan! Luvassa siis mainiota musiikkia koko illan ajan ja hölmöläisen hommia olisi jättää tämä väliin. Keikan jälkeen iltaa voi jatkaa vielä Utopian alakerrassa yökerhoilun merkeissä!

MITÄ: rokkia, indietä ja iskelmää

Testaa ite:

Rock Siltanen Group - Draculapilleri

Sillankorva - Kun yö saapuu

Juhlat - Mitä mä oon miettiny

Aikataulut:
21:00 ovet auki
22:00 Sillankorva
23:00 Juhlat
00:00 Rock Siltanen Group


Liput:
13€ ennakkoon
16€ ovelta

K-18


mirosol

Tää vois kiinnostaa. Siltanen Group on soinut aika paljonkin.. Ja Lala Salaman eka eepee oli ihan mielenkiintoinen.
+m
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Lala Salama on valitettavasti estynyt. Heidän tilallaan esiintyy Sillankorva!

Sillankorva on uusi bändi, joka soittaa vanhaa musiikkia. Pitkänlinjan punk-muusikoista koostuvan yhtyeen kasetti sujahtaa hyllyyn sujuvasti Topi Sorsakoski & Agentsin viereen. Löytyykö muuta yhtäläisyyttä, tule itse tarkistamaan!


papu


papu