VG Wok

Aloittaja Vekenator, 13:29:44 - 06.03.2017

« edellinen - seuraava »

Vekenator

Ansaitsee oman topikkinsa!

Red curry, Pad thai, riisipaperirullat ja kaikkea muutakin herkkua saa.

Kerran viikossa vähintään pitää hakea ruokaa täältä.

karol

Itse suosin patonkia: sopiva hinta eli 4,50€, täyttää kivasti ja maistuu hyvältä.

RTQ

Oikein mainio! Kun nää avas tähän aseman viereen paikan niin on tullut hyödynnettyä. Top 3: Pad Thai, kevätkääryleet, Patonki.
Bend da rules, break 'em!

ruumis

Pho-keitto maistuu & lämmittää varsinkin tällee viileemällä ilmalla sydämen ja mielen. Patonki myös kunnon nannaaaaa

Puuha peten lippa lakki

Thairuokalistan vegaaniset onkin jo käyty oikein kivasti ja tarkasti läpi. Patonkia en osaa ruokana arvostaa mutta kevätkääryleitä vois kyllä testata! On kyllä omalta kannalta oikein mukava homma myös tuo Kupittaalle laajentaminen. Tosi isot tilat siellä!

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 21:44:38 - 06.03.2017
On kyllä omalta kannalta oikein mukava homma myös tuo Kupittaalle laajentaminen. Tosi isot tilat siellä!

Komp!

ruumis

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 21:44:38 - 06.03.2017 Patonkia en osaa ruokana arvostaa

Ootko testannu tätä? Ei oo mikään perus käppäbatong, ei leiki eikä laahaa

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: ruumis - 13:05:39 - 07.03.2017
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 21:44:38 - 06.03.2017 Patonkia en osaa ruokana arvostaa

Ootko testannu tätä? Ei oo mikään perus käppäbatong, ei leiki eikä laahaa
Tykkään kyllä patongista, en sitä tarkottanu. En vaan nää sitä mitenkään semmosena oikeena ruokana. Vähä niinku joku leipä. Jos vaivaudun VG Wokin tapaiseen ravintolaan asti ja tarjolla on ehkäpä kaupungin paras hinta-/laatusuhde kunnon aterioissa niin en minä jaksa mitään leipää alkaa syömään. Kerran taisin tommosen syödä, mikäli ne möi niitä tuolla Turku Pridessa. Siinä oli jotain tosi voimakkaan makusta juustoa tai korviketta, joka peitti kaiken muun maun ja pilas kokonaisuuden.

salozka

Rautatieaseman viereen avattu on kyllä tervetullut laitos näin omaa sijaintia ajatellen! Oon jäänyt jumiin massaman curryyn tai pad thaihin. En epäile niitä muitakaan (hmm ehkä patonkia vähän?), mutta noi on vaan niin hyviä eikä tuu niin usein käytyä, ettei oo tullut laajennettua repertuaaria  ;D

Avajaistarjouksena tuolta sai ruuan kylkeen kevätkääryleen, se oli kyllä bueno kans!

ruumis

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 17:33:33 - 07.03.2017
Lainaus käyttäjältä: ruumis - 13:05:39 - 07.03.2017
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 21:44:38 - 06.03.2017 Patonkia en osaa ruokana arvostaa

Ootko testannu tätä? Ei oo mikään perus käppäbatong, ei leiki eikä laahaa
Tykkään kyllä patongista, en sitä tarkottanu. En vaan nää sitä mitenkään semmosena oikeena ruokana. Vähä niinku joku leipä. Jos vaivaudun VG Wokin tapaiseen ravintolaan asti ja tarjolla on ehkäpä kaupungin paras hinta-/laatusuhde kunnon aterioissa niin en minä jaksa mitään leipää alkaa syömään. Kerran taisin tommosen syödä, mikäli ne möi niitä tuolla Turku Pridessa. Siinä oli jotain tosi voimakkaan makusta juustoa tai korviketta, joka peitti kaiken muun maun ja pilas kokonaisuuden.

En kyl nyt tiiä onko sama tuote sit kyseessä, koska nää on ihan taivaan lahja meikäläisen mazulaukulle... Olkoon miten on, i luv this batong

papu

Lainaus käyttäjältä: ruumis - 21:14:58 - 07.03.2017
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 17:33:33 - 07.03.2017
Lainaus käyttäjältä: ruumis - 13:05:39 - 07.03.2017
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 21:44:38 - 06.03.2017 Patonkia en osaa ruokana arvostaa

Ootko testannu tätä? Ei oo mikään perus käppäbatong, ei leiki eikä laahaa
Tykkään kyllä patongista, en sitä tarkottanu. En vaan nää sitä mitenkään semmosena oikeena ruokana. Vähä niinku joku leipä. Jos vaivaudun VG Wokin tapaiseen ravintolaan asti ja tarjolla on ehkäpä kaupungin paras hinta-/laatusuhde kunnon aterioissa niin en minä jaksa mitään leipää alkaa syömään. Kerran taisin tommosen syödä, mikäli ne möi niitä tuolla Turku Pridessa. Siinä oli jotain tosi voimakkaan makusta juustoa tai korviketta, joka peitti kaiken muun maun ja pilas kokonaisuuden.

En kyl nyt tiiä onko sama tuote sit kyseessä, koska nää on ihan taivaan lahja meikäläisen mazulaukulle... Olkoon miten on, i luv this batong
Joo ei kai näissä juustoa tai juustoketta oo. Korianteria sit sitäkin enempi ja se on kyl ihan hyvä juttu 8)

mirosol

En viitti edes arvailla miten monta pad thaita oon noilta vedelly. Aiemmin ku vielä asuin vieressä, ni tuli herkästi pistäydyttyä pari kertaa viikossa.

Saisvat kyl laittaa enempi seitania siihen per*ele.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu


mirosol

No enemmän siinä on aina niitä soijasuikaleita. Mä aina vetelen ne seitan erikseen, et voin nauttia niistä kunnolla :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Kirsi

Lainaus käyttäjältä: salozka - 20:24:35 - 07.03.2017
En epäile niitä muitakaan (hmm ehkä patonkia vähän?)
Patongissa ei oo mitään epäilyttävää! Se on ihan best kamaa.