PITSA FANIT

Aloittaja papu, 06:28:06 - 04.02.2017

« edellinen - seuraava »

papu

Eilen ku pikkuhönössä tallustelin kotio kahen pitsalaatikon kanssa, rinnalle lyöttäytyi naishenkilö kävelemään. Kovin oli utelias että mitä täytteitä oli jne. Kyseli vinkkaillen josko voisi tulla mun kanssa syömään niitä pitsoja. Hän oli selkeästi pitsafani :) Valitettavasti jouduin sanomaan hänelle et mulla on kotona oottaas jo oma pitsafani. Hän hiukan pettyneenä sit suuntasi ABC:eelle hakemaan jotain ruokaa.

karol

#301
Lainaus käyttäjältä: papu - 20:40:06 - 24.03.2018
Eilen ku pikkuhönössä tallustelin kotio kahen pitsalaatikon kanssa, rinnalle lyöttäytyi naishenkilö kävelemään. Kovin oli utelias että mitä täytteitä oli jne. Kyseli vinkkaillen josko voisi tulla mun kanssa syömään niitä pitsoja. Hän oli selkeästi pitsafani :) Valitettavasti jouduin sanomaan hänelle et mulla on kotona oottaas jo oma pitsafani. Hän hiukan pettyneenä sit suuntasi ABC:eelle hakemaan jotain ruokaa.
Sympaattinen tarina!

Apetit-lafkan vegaanisen kasvisjauhispizzan ( http://www.apetit.fi/fi/tuotteet/tuote/apetit-kasvisjauhispizza-280-g ) testasin eilen tuunattuna. Pakastealtaasta löytyy ja S-marketissa maksoi n. 2,70€. Harmittaa, että en jättänyt mitään kohtaa tuunaamatta, mutta ainakin lisätyllä tomaatilla, basilikalla ja oreganolla oli oikein maittavaa. Luulen, että tämä on sellaisenaankin ihan jees, tässä on kiva määrä vuustoa ja tomaattikastiketta on myös riittävästi. Taitaa olla paras vegaaninen einespizza tähän asti.

ruumis

Apetitin kasvisjauhispizza (hieno nimi tuotteella...) on kyllä tosi jees pakasteeksi! Juusto sulaa ja käyttäytyy jopa erehdyttävän lehmäjuustomaisesti. Testailin puoliksi tuunattuna, yllättävän hyvää oli sellaisenaankin! Paras vegaaninen einespizza heittämällä.

Puuha peten lippa lakki

Pohja vaan on kamala tossa apetitin eineksessä. Muuten aivan ok pitsa!

Vekenator

Ali Babassa fanittamassa pitsaa just nyt 8)

FelixTheSexranger

Ei kiinnosta edes muut pizzeriat nyt kun Ali baba. Toivottavasti laatu ei lähde laskuun hirveän nopeasti.

papu

Sunnuntaina tuli fanitettua Semaforissa 8)

papu

Eilen tuli yöruokailtua Lyniä vastapäätä olevassa Eerik`s Kebab Pitseriassa. Mainio oli!

papu

Meinas tulla slaagi ku Ali Baba oliki kiinni. Vanhaan tuttavaan Saharaan tuli sitten lämmiteltyä välejä. Oli homma hiukan tosiaan uudistunut. Vöönerit ja vegaani-pitsat valikoimissa. Oli ihan jees!

mögälix

Juhannuksen aikaan tuli pitsaa syötyä. Piti äsken korjaussarjana vetää einaripitsa.

papu

Oulussa fanimatkalla 8) Turtlesissa tuli käytyä eilen yöllä. Aika tukeva oli! Tänää ehkä johonkin myös.

mirosol

Pakkotilanteessa abc:n pitsa. Millä helvetillä niillä ei ole paprikaa? Kympin pitsaksi myös erityisen kräppiä. Yritys 5/5, toteutus 2/5.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Vekenator

Ali Babassa fanittamassa 8)

papu


Vekenator

Lainaus käyttäjältä: papu - 16:39:52 - 15.07.2018
Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 13:50:29 - 15.07.2018
Ali Babassa fanittamassa 8)
Mitä vedit!?

Feta, ananas, herkkusieni, tuoretomaatti. Ja salaattipöydästä jalapenoja lisätäytteeksi.