PITSA FANIT

Aloittaja papu, 06:28:06 - 04.02.2017

« edellinen - seuraava »

Puuha peten lippa lakki

Bacadell itseni vakiopitsantilauspaikka ollu jo kolmisen vuotta!

papu

Bacadell on kyl hyvä. Nyt ei tosin oo johkin vuoteen tullu käytyä ku muutti pois Raunistulasta.

ruumis

Lainaus käyttäjältä: papu - 22:46:34 - 19.03.2017
Bacadell on kyl hyvä. Nyt ei tosin oo johkin vuoteen tullu käytyä ku muutti pois Raunistulasta.

Nyt vasta yhdistin nimen paikkaan, tä oli kyl musta aika kehno mesta  :-\ kasvistäytteet ainakin kunnon tölkkikäppää

mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

#154
Lainaus käyttäjältä: ruumis - 07:58:09 - 20.03.2017
Lainaus käyttäjältä: papu - 22:46:34 - 19.03.2017
Bacadell on kyl hyvä. Nyt ei tosin oo johkin vuoteen tullu käytyä ku muutti pois Raunistulasta.

Nyt vasta yhdistin nimen paikkaan, tä oli kyl musta aika kehno mesta  :-\ kasvistäytteet ainakin kunnon tölkkikäppää
Hmm! Ku nimenomaan mun mielestä ollu hyvä siks ku ei oo ollu tölkkikamaa kasvisosasto. Oiskoha sit vaihtelua hyvinki et mitä on tarjolla ???

karol

#155
Mitä mieltä olette pizzansukuisista annoksista kuten focaccia ja calzone?

Turussa pääkirjaston Siriuksesta saa aika hyvää focacciaa, maku ja tuntuma ovat melko kohdallaan ainakin vegaanisessa versiossa. Kirjiksen focaccia ei oikein mua nappaa, se on liian pullamainen ja maku usein vähän tunkkainen.

Calzonea en ole tainnut Turussa tai edes Suomessa syödäkään. Ehkä vegaanivaihtoehtoja ei niin ole?

papu

Lainaus käyttäjältä: karol - 11:31:57 - 20.03.2017
Calzonea en ole tainnut Turussa tai edes Suomessa syödäkään. Ehkä vegaanivaihtoehtoja ei niin ole?
Nii saaks tätä ees ns "oikeena" mistään? Tai ite en ehkä miellä sitä Kotipitsan keskeltä taitettua pitsaa salaattitäytteellä tälläiseks? Tai en oo kyl ees koskaan testannu mut mut ::)

Puuha peten lippa lakki

Itse olen ananaksen lisäksi herkkusiniystävä pitsahommissa ja Bacadell on ainoa koettu tommonen peruspitseria missä käytetään tuoreita herkkusieniä, että en kyllä oikeen osta tuota tölkkipaskaa. Joudutaan varmaan tappelemaan.

ruumis

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 16:46:36 - 20.03.2017
Itse olen ananaksen lisäksi herkkusiniystävä pitsahommissa ja Bacadell on ainoa koettu tommonen peruspitseria missä käytetään tuoreita herkkusieniä, että en kyllä oikeen osta tuota tölkkipaskaa. Joudutaan varmaan tappelemaan.
On kyl tarkat muistot miten harmitti tää kun Raunistulassa asuin, mut saatte mut nyt epäilemään itseäni pizza toverit... 

Lainaus käyttäjältä: karol - 11:31:57 - 20.03.2017
Mitä mieltä olette pizzansukuisista annoksista kuten focaccia ja calzone?


Turussa pääkirjaston Siriuksesta saa aika hyvää focacciaa, maku ja tuntuma ovat melko kohdallaan ainakin vegaanisessa versiossa. Kirjiksen focaccia ei oikein mua nappaa, se on liian pullamainen ja maku usein vähän tunkkainen.

Calzonea en ole tainnut Turussa tai edes Suomessa syödäkään. Ehkä vegaanivaihtoehtoja ei niin ole?
Focaccia parhaimmillaan kyl huippukamaa, vähän kirpeetä kirsikkatomaattia ja ajaijai... Calzonet jääny kokematta toistaiseksi

mirosol

Ota mikä vaan pitsa ja taita se keskeltä päällekkäin sillee, et täytteet jää sisään.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Pizza

"Tavallisesti pizzassa on täytteet pizzan päällä, mutta joskus täytteet on leivottu sisään pizzaan, jolloin sitä kutsutaan nimellä calzone."
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

RTQ

kaikki taitetut pizzat ei oo calzonei, mut kaikki calzonet on taitettui pizzoi?
Bend da rules, break 'em!


mirosol

"Sisäänleivottu" taitaa olla se sana. Mut samaa kamaa nevertheless.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

No mut kyllähän tuollaista umpeen vedettyä pitsaa kaipais välillä ku tuhannen tuuskassa kotiin painelee ja samalla malttattomana jo "maistelee" pitsaansa. Ei leviäis käsiin niin pahasti ::)

karol

Tänään söin Kirjiksen focacciaa ja nyt se oli paljon parempaa kuin usein. Pohja oli ohuempi ja vähemmän tiivis ja makukin oli pirteämpi.