PITSA FANIT

Aloittaja papu, 06:28:06 - 04.02.2017

« edellinen - seuraava »

Vekenator

Vähän hiljaista ollut pitsarintamalla omalta osalta :-\ Perjantaina hain pizzariumista kolome slaissia ja hyvää oli!

Kupittaalle avattu VG Wok ollut viimeviikkojen vakiomesta kun hakenut ruokaa...

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: ruumis - 08:51:03 - 06.03.2017
Tänään aion tehä pitsaa hemmetti. Puuha peten lippis, pitäiskö duunaa vaiks porukalla pitsaa ku ollaan iltapäivän hommat hoidettu?  8)
Hehheh, iltapäivän hommat onki vasta huomenna  8) Mut siis jos oot jo tänään tehny pitsaa niin voi hemmetti koska ois voinu kyl olla mukavaa hommaa! Mulla on sitä violifen pitsa-juustonkorviketta ja jotain niitä poutun vitun ihime kuutioita, jotka kuulemma sopii pitsaan.

ruumis

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 21:46:28 - 06.03.2017
Lainaus käyttäjältä: ruumis - 08:51:03 - 06.03.2017
Tänään aion tehä pitsaa hemmetti. Puuha peten lippis, pitäiskö duunaa vaiks porukalla pitsaa ku ollaan iltapäivän hommat hoidettu?  8)
Hehheh, iltapäivän hommat onki vasta huomenna  8) Mut siis jos oot jo tänään tehny pitsaa niin voi hemmetti koska ois voinu kyl olla mukavaa hommaa! Mulla on sitä violifen pitsa-juustonkorviketta ja jotain niitä poutun vitun ihime kuutioita, jotka kuulemma sopii pitsaan.

Jäi tekemättä koska maanantai  :-\ pidetää pitsajuhlat joku päivä!!

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: ruumis - 23:37:38 - 06.03.2017
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 21:46:28 - 06.03.2017
Lainaus käyttäjältä: ruumis - 08:51:03 - 06.03.2017
Tänään aion tehä pitsaa hemmetti. Puuha peten lippis, pitäiskö duunaa vaiks porukalla pitsaa ku ollaan iltapäivän hommat hoidettu?  8)
Hehheh, iltapäivän hommat onki vasta huomenna  8) Mut siis jos oot jo tänään tehny pitsaa niin voi hemmetti koska ois voinu kyl olla mukavaa hommaa! Mulla on sitä violifen pitsa-juustonkorviketta ja jotain niitä poutun vitun ihime kuutioita, jotka kuulemma sopii pitsaan.
Hyvin lykkääntyy menot tänäänki  8) Kyllä me nyt joudutaan joku päivä pitsailla. Katotaan, sitten ku tuun reissusta, joku kiva pitsapäivä.
Jäi tekemättä koska maanantai  :-\ pidetää pitsajuhlat joku päivä!!

Vekenator

32-vuotias Turkulainen "Vekenator" etsii päiväpitsaseuraa. Pääsen tänään töistä hieman klo 16 jälkeen jonka jälkeen maistuisi pitsa ja kalja.

Yhteydenotot tähän tai puhelimeen.

Nimimerkillä "Olisitko sinä ananas minun pitsassani?"

Puuha peten lippa lakki

Voin lähtee viikon päästä ku oon taas maissa  ;D

Vekenator

Joo!

Oon kotiptsassa just nyt 8)

Mary

Keikkareissuväsymys muttei krapulaa. Kuitenkin olis vähän semmonen perinteinen pizzasunnuntai-fiilis  ;D

mirosol

Hups. Koko viikonloppu ilman pitsaa tai korvikkeita. Mikäs nyt on.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Mahtaakohan huomenna pitsattaa, jos tänää pilsnuttaa ???

idiootti

Auroran pizza oli taas hemskatin hyvä. Hyvä kun ottaa paprikan täytteeksi niin tulee kolmea eri väriä. Ihanaa. :)

papu


idiootti

Bacadellin smetanapizza jatkoon. On muutenki taso parantunu aika paljon tuolla. Paksu pohja. :)


mirosol

Ei kai se huono ollu koskaan.

Mulla taas lipsahti torinon tuplajuustoon tänään. Olin kyl ehkä ansainnu sen. Jäkärlän paras.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.