PITSA FANIT

Aloittaja papu, 06:28:06 - 04.02.2017

« edellinen - seuraava »

Vekenator

Toimisto tosiaan! Siellä on jopa aivan hyvät pitsat. Vegaaneille ei varmaan se ykkösvaihtoehto kuitenkaan...


papu

Täytyy muuten mainita et tän julisteen kummitus on peräisin Semaforin yhestä taulusta.


idiootti

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 11:38:21 - 11.02.2017
Toimisto tosiaan! Siellä on jopa aivan hyvät pitsat. Vegaaneille ei varmaan se ykkösvaihtoehto kuitenkaan...
Kristus, että nää on hyviä. 8)

Puuha peten lippa lakki

Kyllähän noita pitsakuppiloita löytyy sieltä sun täältä mutta ne on melkeen järjestään joko ihan helvetin hintavia tai sitten kunnon kämästä paskaa. Momentossa on kyl omasta mielestä ihan ok pitsat.

mirosol

Toki sellaiset ravintola-ravintolat (kuten nyt vaikka se panini) tarjoaa juomavalikoimaa riittävästi. Itseä kuitenkin kiinnostaa nuo kalliotyyliset matalamman kynnyksen ja hintalapun pubipitsat.

Hitto kun alkaakin taas olla pitsarasvapuutetta elimistössä.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

Ja olen myös vähän niinku käsittänyt, että vegaaneille on tällä haavaa hyvinä vaihtoehtoina saarioisten läppä, Dennis, Kotipitsa ja Tikitak. Juustoton normipitseriapitsa, tai juustoton pubipitsa ei mun mielestä ole pitsa ollenkaan.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Kirsi

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 09:47:00 - 12.02.2017
Ja olen myös vähän niinku käsittänyt, että vegaaneille on tällä haavaa hyvinä vaihtoehtoina saarioisten läppä, Dennis, Kotipitsa ja Tikitak. Juustoton normipitseriapitsa, tai juustoton pubipitsa ei mun mielestä ole pitsa ollenkaan.

Samaa mieltä. Mutta ite en kyllä pitäis läppää tai Kotipizzaa hyvänä vaihtoehtona, mutta mä oonkin vaativa. Dennis on varmaan aika hintava. Ja onhan noita muitakin paikkoja, Pizzarium ym., se hinta vaan on just itelle ongelma. Ku oon ihan super persaukinen koko ajan. En oo juopotellukaan nyt viiteen viikkoon. Mutta nää aiheet kuuluu johonki toiseen topiciin :D

Puuha peten lippa lakki


ruumis

Alan kohta tekee pitsaa ja aattelin laittaa ainakin: jalapeno, paprika, punasipuli, vegasalami ja ehkä artsikokka. Ja joku hyvä eläimetön juusto tietty. Toivottavasti pohjan duunailussa on onni matkassa  ::)

Kirsi

Onnea teille. Ja kuulostaa hyvältä. Tarvii varmaan itekin hankkia pizza-ainekset valmiiks seuraavaa krapulapäivää ajatellen.

mögälix

Mun mielestä tuo Dennis on yliarvostettu mesta. Tosin en kyllä ole vuosiin käynyt, koska (taas) mielestäni pitsoussa oli vain hintaa, ei laatua.
Täytyy ehkä joskus testata onko muuttunut.

mirosol

Denniksen nostin ihan sillä esiin, että se(kin) on nykyään vegaaniystävällinen paikka. Pitsariumin vegaaniystävällisyyden unohdin tuosta myös!


Kirsille pitää saada kaljaa ja pitsaa!
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

Frouva toi Atesista pitsan. Liedon paras ja ainoa. Mahtisunnuntai.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Kirsi

Jee, Ates! Oon syöny muistaakseni elämäni ensimmäisen kasviskebabin siellä, joskus vuonna 2003.

mögälix

Ei mitään pitsauutisia olis?