PITSA FANIT

Aloittaja papu, 06:28:06 - 04.02.2017

« edellinen - seuraava »

papu

Kohta Ali Babaan hakee pitsaa :)

karol

Apetitin kasvisjauhispizzaa on tullut syötyä jokunen. Ehkä 1-2 kertaa olen syönyt Ali Baban pizzaa.

karol

Onko Rainbowin vegaanista pizzaa jo testattu? https://www.foodie.fi/entry/vegaaninen-pakastepitsa/7340011498858 Sunnuntaina söin, kun katsoin naisten futiksen mm-finaalia.

Plussaa ainakin se, että pizza sisältää tunnnistettavia kasviksia. Pohja on tavallista paksumpi, se varmaan jakaa mielipiteitä. Itse en oikein tiedä, mitä mieltä olen, koska annoin pizzan olla sen verran kauan uunissa, että pohja taisi kuivahtaa. Ensivaikutelma pizzasta oli, että kiva lisä jne. ja edullinen (Wikken S-marketissa n. 2,25€), maku vaatii kyllä lisämaustamista vähintäänkin. Valkosipulia inhoan ja se taisi tuossa maistua, jäi vähän sellainen tunkkainen maku.

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: karol - 21:23:36 - 09.07.2019
Valkosipulia inhoan

HYVÄ!!!!

Sama. Ja kaikki muutkin sipulit pitäis heittää hevon helevettiin.

Gustavon Margarita pizza on tällä hetkellä lenpparini. Yksinkertaista ja maistuvaa. Nam!!! ;)))

papu

Pitsakivi tarttis ostaa :)

karol

Lainaus käyttäjältä: papu - 13:58:45 - 18.07.2019
Pitsakivi tarttis ostaa :)

Hanki sellainen pizzerian iso uuni ja sitten vaan lappaa pizzaa uuniin lapiolla!  8)

papu

Lainaus käyttäjältä: karol - 16:37:18 - 18.07.2019
Lainaus käyttäjältä: papu - 13:58:45 - 18.07.2019
Pitsakivi tarttis ostaa :)

Hanki sellainen pizzerian iso uuni ja sitten vaan lappaa pizzaa uuniin lapiolla!  8)
Jos ensin reenailee sen kiven kaa ::)

karol

Lainaus käyttäjältä: papu - 09:42:33 - 19.07.2019
Lainaus käyttäjältä: karol - 16:37:18 - 18.07.2019
Lainaus käyttäjältä: papu - 13:58:45 - 18.07.2019
Pitsakivi tarttis ostaa :)

Hanki sellainen pizzerian iso uuni ja sitten vaan lappaa pizzaa uuniin lapiolla!  8)
Jos ensin reenailee sen kiven kaa ::)

Treenaa ja perusta sen jälkeen oma pizzeria!  8)

papu

Tän vuoden pitsahommat on jääny toistaiseksi vain pariin pakastepitsaan.

papu

Lainaus käyttäjältä: papu - 15:25:59 - 25.01.2020
Tän vuoden pitsahommat on jääny toistaiseksi vain pariin pakastepitsaan.
Viikko sitten Orikedon Tavarnassa ihan pitseriapitsaa, et ei tää peli oo vielä hävitty 8)

papu

Lainaus käyttäjältä: papu - 09:12:12 - 23.02.2020
Orikedon Tavarnassa
Eilen ku pikkuhutikassa fillaroin treenikseltä himaan ni siinä kelailin et vois Tavernassa poiketa nappaas pitsa matkaan. No kuitenkin tuumailin et on jo niin pimee et ei varmaa oo enää auki. Vasta ku olin ohittanu mestan ni tajusin et mulla oli aurinkolasit päässä ja maailma kirkastui kummasti ku otti ne pois. Olis se ehkä saattanu ollakki vielä siis auki. Noh ehkä tänää sit uusiks 8)

papu

Ajattelin ottaa sellasen perinteen itelle, et perjantaisin työpäivän jälkeen kurvais aina Orikedon Tavernaan kiskasee terassilla pitsan & pienen Karhun ja siinä sit samalla tuumailis viikonlopun tulevia metkuja 8)

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: papu - 19:52:55 - 22.05.2020
Ajattelin ottaa sellasen perinteen itelle, et perjantaisin työpäivän jälkeen kurvais aina Orikedon Tavernaan kiskasee terassilla pitsan & pienen Karhun ja siinä sit samalla tuumailis viikonlopun tulevia metkuja 8)

Living the dream 8)

papu

Semaforin Elmo-koira oli kuollu eilen :'(

salozka

Eiiii toi Semaforin koira  :'(
Niin symppis tyyppi!

Orikedon Tavernaan vois kyl ottaa visiitin sopivassa välissä!