PITSA FANIT

Aloittaja papu, 06:28:06 - 04.02.2017

« edellinen - seuraava »

papu

Ei tullu fanitettua tänä viikonloppuna laisinkaan :-\

mirosol

Yks. Taajuus ollu kai vähän liikaa, kun ei herkkusieni-paprika-oliivi-tuplajuusto enää tunnu potkivan. Tauko.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Fanitus osui tällä viikolla keskiviikko- ja perjantaiyöhön. Mun mielestä ihan hyvä saldo tälle viikolle ja tästä on mukava jatkaa eteenpäin :)

karol

Denniksen Härkispizza, what mind?

Sellaisenaan ok, tuunattuna mun mielestä oikein kelpo. Jos vain mahdollista, niin en syö vegaaniroiskeläppää enkä tätä sellaisenaan vaan tuunaan aina.

kuka tahansa

Mitäs hintaluokkaa tuo on ja mistä saa?

karol

Lainaus käyttäjältä: kuka tahansa - 19:50:02 - 29.11.2017
Mitäs hintaluokkaa tuo on ja mistä saa?

3,50€–4,0€. Ainakin Wikken S-market ja Vegekauppa.

karol

Lainaus käyttäjältä: karol - 17:55:19 - 29.11.2017
Denniksen Härkispizza, what mind?

Sellaisenaan ok, tuunattuna mun mielestä oikein kelpo. Jos vain mahdollista, niin en syö vegaaniroiskeläppää enkä tätä sellaisenaan vaan tuunaan aina.

Äsken söin Härkispizzan. Tuunasin tomaatilla, soijajuustolla, oreganolla, basilikalla ja herneenversoilla. Oliivejakin piti laittaa, mutta unohdin.  :( Oikein hyvää oli kuitenkin.

kuka tahansa

Hinta oli ok, mutta niin paljon piti tuunata, että saman tien olisi pyöräyttänyt kokonaan oman pitsan. Itsessään aivan liian tylsä. Ei jatkoon.

karol

Lainaus käyttäjältä: kuka tahansa - 22:09:16 - 02.12.2017
Hinta oli ok, mutta niin paljon piti tuunata, että saman tien olisi pyöräyttänyt kokonaan oman pitsan. Itsessään aivan liian tylsä. Ei jatkoon.

Mä en millään jaksaisi tehdä kokonaan. Mun mielestä valmispizza on nimenomaan hyvä lähtökohta.

papu

Lauantaina päivällä Orikedon Tavernasta aura/jalapeno/oliivi/herkkusieni. Oli hyvä!

papu

Vuoden eka kiekko suoritettu. Nyt saa kyl olla vika kerta ku asioi portsan panda pitseriassa ku on kyl laatu tipahtanu vitusti tässä viimeisen vuoden aikana :-\

Puuha peten lippa lakki

Viereisessä pitseeriassa ois tommonen ananas, valkosipuli, jalopeno, vegenakki -pitsa, joka vähän kiinnostais  ::)

kuka tahansa

Ali Babassa ois tammikuun ajan kaikki vegaaniset annokset max. 9e. Vegaanihaaste.

karol

Lainaus käyttäjältä: kuka tahansa - 13:10:12 - 02.01.2018
Ali Babassa ois tammikuun ajan kaikki vegaaniset annokset max. 9e. Vegaanihaaste.

Näiden annokset näyttää niin barbaarisilta, että en ole käynyt kertaakaan syömässä. Moni kyllä tykkää ko. tyylistä Facen Vegaaninen Turku -ryhmän perusteella. Mutta ehkä testaan tässä kuussa.

kuka tahansa

Parasta pitsaa ja vöneriä Turussa. Tai no ainakin pitsaa, Suomessa saatavista vönereistä en ylipäänsä järin perusta. Falafelit aika ysäriä, joten niitä kehotan välttämään, mutta ihan sama meininki jossain Tikitakissa. Ja melkein kaikkialla Suomessa muutenkin.