PITSA FANIT

Aloittaja papu, 06:28:06 - 04.02.2017

« edellinen - seuraava »

papu

Yleistä keskustelua pitsan syömisestä, ostamisesta, tekemisestä ja vaikutuksesta yhteiskuntaan.

papu

Huomisesta (lauantai) en tiiä et syönkö pitsaa, mut perinteinen sunnuntai-pitsa kyl kolkuttelee jo.

papu

Fantasia 4 täytettä??

jalapeno
herkkusieni
oliivi
aura-juusto

Mitä mieltä?

mirosol

:D

Itse olen usein enemmän noita:
Herkkusieni
Paprika
Oliivi
Tuplajuusto
-miehiä

Loppuaika onkin sitten:
Ananas
Aura
Jalapeno

Edellinen on perusruoka, kun taas jälkimmäinen kietoo komeasti suolaisen, makean ja tulisen rasvaiseen huntuunsa.

Olen kanssa koittanu vähentää ja aika hyvin saanutkin nyt pidettyä "kerran viikossa" tahdin.

Maailman kovin aiheeseen liittyvä bändi on toki Personal and the Pizzas.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

ruumis

Lainaus käyttäjältä: papu - 06:30:43 - 04.02.2017
Avaan pelin Mäkikupla-raportoinnilla joka on positiivinen.
Täällä vähän ihmetytti et vegaaninen juusto oli murustettua tofua, mut siitä huolimatta ihan ok känkky!

Tulee harrastettua erittäin harvoin pitsaa nykyään, Tikitak on ehkä vähän muuttanu tilannetta. Pakolline täyte kyl jalapeno tai joku chili, the heat i luv it. Muuten ei ees niin väliä, joku vegemakkara ja vaikka artisokka pelittää.

Kysyn myös vihaamani kysymyksen, mites toi ananas? Vituttaa nykyisen pitsakeskustelun ananasvastaisuus.

mirosol

Italiapitsapuristit sanoo, ettei saa olla mitään makeaa, kun ei kerran ole italiassakaan.

Mut kyl kai täällä paikallinen tango tanssitaan puukko taskussa ja viinapullo päässä, vaikka argentiinalaiset kuinka sitä tekee kokkelipäissään...

Minun mielestäni saa olla ananasta, persikkaa ja banaania jos niikseen tulee. Ei voi rajoittaa.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Vekenator

Itsehän olen sitä mieltä, että FREE PITSA ja se Pitsasta tekeekin hienon ruuan, että sen päälle voi laittaa ihan sitä mitä itse haluaa.

Kerran viikossa pitää hakea pitsaa ehdottomasti 8)

Vekenator

Tää on hieno pätkä:

https://www.youtube.com/watch?v=bA2w2Ncp_fo

Testaillaan Turtles piirretyistä tuttuja pitsoja 8)

ruumis


mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Lainaus käyttäjältä: ruumis - 10:39:28 - 04.02.2017
Kysyn myös vihaamani kysymyksen, mites toi ananas? Vituttaa nykyisen pitsakeskustelun ananasvastaisuus.
En oo vastaan, mut emmä sitä omaan pitsaan ehkä ottais. Tykkään nauttia pitsani mahdollisemman tunkkaisen makuisena :)

Vekenator

Ananas sopii joidenkin täytteiden kanssa ja joidenkin kanssa ei 8)

Jalapenua pittää olla!

papu


mirosol

Puolet ja puolet! Ei se sovi tohon klassikkoon (herkkusienipaprikaoliviituplajuusto), mut muuten kyl ehdoton.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

Tosin mulla tulee usein tehtyä kotona pitsaleipiä - vaalea reilu-pala, srirachaa tomaattisoosiksi, mozzarellaa, jalapenosiivuja reippahasti - uuniin. Ehkä parasta.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.