Polttopulloposti #2

Aloittaja Puuha peten lippa lakki, 01:04:02 - 20.10.2016

« edellinen - seuraava »

karol

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 02:25:15 - 23.10.2016
Puhuttiin kans torstaina arpakynttilän kanssa, että vois alkaa puuhaileen sellasta musazineä joka keskittyis pelkästään uusiin bändeihin. Kyllästyttää välillä kun monissa zineissä on juttuja semmosista bändeistä jotka jo tuntee.

Hyvä idea. Mulla on vielä sellainen lisäys, että joko tässä tai ylipäätään keskittyy bändeihin - tai ylipäätään ihmisiin -, joilla on jotain sanottavaa, olkoon sitten kyse mistä vaan asioista.

karol

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 02:23:57 - 23.10.2016
Lainaus käyttäjältä: papu - 23:44:49 - 22.10.2016
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 01:04:02 - 20.10.2016
- Saksankiertueesta tehty pieni skeneraportti
Tuleeks ryyppäyksestä ja sikailusta oma liite raportti lehti zine joskus :)
Oon kirjottanu ryyppäys ja sikailu raportin kans melkeen valmiiks mut se jäi kesken ku en sit tienny mihin semmosen lähettää. Voishan sen liitteenä johonki laittaa tai sit pitää alkaa tekeen ryyppäys ja sikailu -zineä  :o Itseasiassa ois ehkä hauska tehä streittaribändin haastis ja kysyä semmosia geneerisiä bäkkärillä ryyppäämis kysymyksiä. Tai oikeastaan se olis noloa ja lapsellista mutta niin.

Nyt kun TV on tauolla, niin kiertue/ryyppäysraporteille ei oikein ole julkaisualustaa. Joku voisi ehkä perustaa aiheesta blogin! Tai sitten vaan kuvat Instaan.

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: karol - 12:55:42 - 23.10.2016
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 02:23:57 - 23.10.2016
Lainaus käyttäjältä: papu - 23:44:49 - 22.10.2016
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 01:04:02 - 20.10.2016
- Saksankiertueesta tehty pieni skeneraportti
Tuleeks ryyppäyksestä ja sikailusta oma liite raportti lehti zine joskus :)
Oon kirjottanu ryyppäys ja sikailu raportin kans melkeen valmiiks mut se jäi kesken ku en sit tienny mihin semmosen lähettää. Voishan sen liitteenä johonki laittaa tai sit pitää alkaa tekeen ryyppäys ja sikailu -zineä  :o Itseasiassa ois ehkä hauska tehä streittaribändin haastis ja kysyä semmosia geneerisiä bäkkärillä ryyppäämis kysymyksiä. Tai oikeastaan se olis noloa ja lapsellista mutta niin.

Nyt kun TV on tauolla, niin kiertue/ryyppäysraporteille ei oikein ole julkaisualustaa. Joku voisi ehkä perustaa aiheesta blogin! Tai sitten vaan kuvat Instaan.
TV oli mielessä kyllä aluksi mutta sillä väellä tosiaan varmasti vähän muuta mietittävää kunnes saa touhut takas pyöriin.

mirosol

Niinno. Olen vähän väliä kyselly josko löytyis kirjottajia tohon täällä olevaan zineen :) Noita Kohelluksen artikkeleja tuli jonkun verran toistettua (mikä oli aika jees juttu), mutta sehän jäi pitkälle tauolle jo aikaa sitten. Näin ollen siis jos mistä vaan zinestä haluaa juttuja digiversioksi, niin tuonne mahtuu kyllä.

Ja mun bändejä ei ole pahemmin haastateltu. Ikinä.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 21:49:37 - 23.10.2016
Niinno. Olen vähän väliä kyselly josko löytyis kirjottajia tohon täällä olevaan zineen :) Noita Kohelluksen artikkeleja tuli jonkun verran toistettua (mikä oli aika jees juttu), mutta sehän jäi pitkälle tauolle jo aikaa sitten. Näin ollen siis jos mistä vaan zinestä haluaa juttuja digiversioksi, niin tuonne mahtuu kyllä.

Ja mun bändejä ei ole pahemmin haastateltu. Ikinä.
Oon ollu siinä käsityksessä, että tuo zine on tavallaan kuopattu kun ei oo hetkeen mitään tapahtunu. Mielellään sinnekki jotain kirjottelis. Voisin tuon sekoiluraportin esimerkiks laittaa kuntoon jos sen tonne voi lykätä. Luulin myös, että tuossa oli tarkotus jostain fyysisestä DIYTurku-zinestä, mikä olis muuten aivan mainio asia! Kohellus vois tehä uuden numeron myös  :o 8)

Puuha peten lippa lakki

Hyvällä tuurilla tää ilmestyy viikonloppuun mennessä. Heikommalla tuurilla joka tapauksessa ensi viikolla viimeistään. Voin tuoda näitä sitten halukkaille ympäri Turkua ja Kirjikseen ja TVO:lle mielelläni lahjotan lukukappaleet jos kelpaa.

ruumis

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 20:48:39 - 24.10.2016
Hyvällä tuurilla tää ilmestyy viikonloppuun mennessä. Heikommalla tuurilla joka tapauksessa ensi viikolla viimeistään. Voin tuoda näitä sitten halukkaille ympäri Turkua ja Kirjikseen ja TVO:lle mielelläni lahjotan lukukappaleet jos kelpaa.

Tevukan lukemistoon ihmeessä kappale kans ju!

mirosol

Kaikki aiemmat kirjottajat tuolta on lopettaneet/kaikonneet ja se on jäänyt kokonaan taas mun kontolle. Eikä oikein riitä potkua ton päätoimittamiseen. Ja kun siellä on hyvää kamaa kuitenkin, niin ei viitsisi koko systeemiäkään hävittää. Mutta joo jos haluat, niin saat tunnarit sinne kyllä.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 08:24:58 - 25.10.2016
Kaikki aiemmat kirjottajat tuolta on lopettaneet/kaikonneet ja se on jäänyt kokonaan taas mun kontolle. Eikä oikein riitä potkua ton päätoimittamiseen. Ja kun siellä on hyvää kamaa kuitenkin, niin ei viitsisi koko systeemiäkään hävittää. Mutta joo jos haluat, niin saat tunnarit sinne kyllä.
Sitä on kyllä ollu mukava lueskella. Pistä vaan tunnarit tulille niin, kyllä mää sinne jotain voin välillä kirjotella oikeen mieluusti!

kuka tahansa

Lainaus käyttäjältä: ruumis - 22:36:16 - 24.10.2016
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 20:48:39 - 24.10.2016
Hyvällä tuurilla tää ilmestyy viikonloppuun mennessä. Heikommalla tuurilla joka tapauksessa ensi viikolla viimeistään. Voin tuoda näitä sitten halukkaille ympäri Turkua ja Kirjikseen ja TVO:lle mielelläni lahjotan lukukappaleet jos kelpaa.

Tevukan lukemistoon ihmeessä kappale kans ju!

Kirjis komppaa.

mirosol

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 12:23:25 - 25.10.2016
Lainaus käyttäjältä: mirosol - 08:24:58 - 25.10.2016
Kaikki aiemmat kirjottajat tuolta on lopettaneet/kaikonneet ja se on jäänyt kokonaan taas mun kontolle. Eikä oikein riitä potkua ton päätoimittamiseen. Ja kun siellä on hyvää kamaa kuitenkin, niin ei viitsisi koko systeemiäkään hävittää. Mutta joo jos haluat, niin saat tunnarit sinne kyllä.
Sitä on kyllä ollu mukava lueskella. Pistä vaan tunnarit tulille niin, kyllä mää sinne jotain voin välillä kirjotella oikeen mieluusti!
Lähetin siihen mailiin millä sun tunnarit täällä on. Et sinne vaan. Ilmoittele kun on julkaisukuntontosia postauksia, niin "päätoimitan" ne sitten...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 23:03:09 - 30.10.2016
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 12:23:25 - 25.10.2016
Lainaus käyttäjältä: mirosol - 08:24:58 - 25.10.2016
Kaikki aiemmat kirjottajat tuolta on lopettaneet/kaikonneet ja se on jäänyt kokonaan taas mun kontolle. Eikä oikein riitä potkua ton päätoimittamiseen. Ja kun siellä on hyvää kamaa kuitenkin, niin ei viitsisi koko systeemiäkään hävittää. Mutta joo jos haluat, niin saat tunnarit sinne kyllä.
Sitä on kyllä ollu mukava lueskella. Pistä vaan tunnarit tulille niin, kyllä mää sinne jotain voin välillä kirjotella oikeen mieluusti!
Lähetin siihen mailiin millä sun tunnarit täällä on. Et sinne vaan. Ilmoittele kun on julkaisukuntontosia postauksia, niin "päätoimitan" ne sitten...
Jees, kiitti!

mirosol

Jos vaikka on tekstejä ja kuvia valmiina ykkösnumerosta, niin tonne vaan. Sitten sama tokan lehden osalta kun saat kolmannen ulos. - Tommonen vois olla ihan hyvä systeemi. Ne ketkä haluaa, ni ostaa paperisen aina kun tulee, niin saa ajantasalla luettavaa. Ja sit kun painos loppu, niin sitten kirjoitukset verkkoon kaikkien nähtäville.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Puuha peten lippa lakki

Mulla on pdf:änä nuo. Onnistuuko semmonen vai miten tuo oikeestaan toimii?

Puuha peten lippa lakki

VIIVÄSTYY!!!!!!!!!!!!!!

Tuli yllättäen puhelu, että pitää huomisesta alkaen mennä tuijottamaan taas kuukaudeks vettä eli en kerkee mitenkään säätää tämän ilmestymistä nytten. Tulee siis ulos heti kun mulla on taas jalat turvallisesti maan päällä. Pahottelen.