Polttopulloposti #2

Aloittaja Puuha peten lippa lakki, 01:04:02 - 20.10.2016

« edellinen - seuraava »

Puuha peten lippa lakki

terve.



Tämä Polttopullopostin toinen numero on nyt revitty kasaan ja lähtis kopiointihommiin heti kun mulla on siihen rahaa, eli ennen kuunvaihdetta toivottavasti. Tähän tuli nyt tuplattua sivumäärä, elikkäs 24-sivuinen A5-vihko tällä kertaa. Sisältä löytyy juttua vähän kaikenlaisesta toiminnasta:

- Saksankiertueesta tehty pieni skeneraportti
- Feminismiä, anarkismia ja tommosta henkilökohtasella otteella
- Fennovoiman sekoilu tiivistettynä
- Dokkariarvioita
- Futisraportit Tiniksen pubiliigakaudesta, punkfutiksesta ja rockfutiksesta

Sisällöllisesti lehti jatkaa aika lailla samaa rataa kuin edellinen. Hinta on varmaan 1-2 euroa kappaleelta riippuen täysin siitä paljonko köyhdyn monistusprosessissa. Tuskin se paljoa maksaa. Lehden halutessaan voi huutaa tähän ketjuun niin ilmoittelen yksityisviestillä kun ne on saatavilla. Palautetta ja vaihtoehtoisesti tilaustakin voi laittaa: polttopulloposti@riseup.net

Nyt vähän punnitsen uhka/mahdollisuus -mittarilla, että tekiskö seuraavasta numerosta omavaraisuus/asumis-teemasen  kun olis yks haastis ja pari muuta juttua mielessä. Jos nuo erakot nyt mihinkään kysymyksiin vastaa...

kuka tahansa


mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Kirsi


karol

Mä voisin vaikka 5 kipaletta ottaa myyntiin.

ruumis

Mulle tällanen! Myös omavaraisuusnumero kiinnostais kovin!

karol

Palautetta tms.:

Hienoa kun ilmestyy uusi numero!

Tulevista numeroista: Miten olisi joskus merimies/laivaduuni-teemainen numero? Vierailevat voisi kirjoittaa vaikka yleisemmin merestä/saaristosta tai jostain.

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: karol - 12:55:51 - 21.10.2016
Palautetta tms.:

Hienoa kun ilmestyy uusi numero!

Tulevista numeroista: Miten olisi joskus merimies/laivaduuni-teemainen numero? Vierailevat voisi kirjoittaa vaikka yleisemmin merestä/saaristosta tai jostain.
Oon miettiny kyl et ois hauska jotain tällasta joskus tehä. Ehkä erillisenä zinenä tai osana tätä projektia. Mietin vaan, että mitähän sellaseen sitten kirjottelis :D

Mary


karol

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 17:32:57 - 21.10.2016
Lainaus käyttäjältä: karol - 12:55:51 - 21.10.2016
Palautetta tms.:

Hienoa kun ilmestyy uusi numero!

Tulevista numeroista: Miten olisi joskus merimies/laivaduuni-teemainen numero? Vierailevat voisi kirjoittaa vaikka yleisemmin merestä/saaristosta tai jostain.
Oon miettiny kyl et ois hauska jotain tällasta joskus tehä. Ehkä erillisenä zinenä tai osana tätä projektia. Mietin vaan, että mitähän sellaseen sitten kirjottelis :D

Muistan, kun tällaisesta lehti-ideasta jotain juteltiin kerran Tevukalla. Oliskohan mulla jossain se yksi amerikkalainen zine ikään kuin inspiraatioksi..?

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: karol - 19:13:20 - 21.10.2016
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 17:32:57 - 21.10.2016
Lainaus käyttäjältä: karol - 12:55:51 - 21.10.2016
Palautetta tms.:

Hienoa kun ilmestyy uusi numero!

Tulevista numeroista: Miten olisi joskus merimies/laivaduuni-teemainen numero? Vierailevat voisi kirjoittaa vaikka yleisemmin merestä/saaristosta tai jostain.
Oon miettiny kyl et ois hauska jotain tällasta joskus tehä. Ehkä erillisenä zinenä tai osana tätä projektia. Mietin vaan, että mitähän sellaseen sitten kirjottelis :D

Muistan, kun tällaisesta lehti-ideasta jotain juteltiin kerran Tevukalla. Oliskohan mulla jossain se yksi amerikkalainen zine ikään kuin inspiraatioksi..?
Joo muistan kans hämärästi. Jos löydät niin voisin kyl lainata joskus ja pistää tykitellen!

arpakynttilä

Joo tämmönen meikälle!

papu

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 01:04:02 - 20.10.2016
- Saksankiertueesta tehty pieni skeneraportti
Tuleeks ryyppäyksestä ja sikailusta oma liite raportti lehti zine joskus :)

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: papu - 23:44:49 - 22.10.2016
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 01:04:02 - 20.10.2016
- Saksankiertueesta tehty pieni skeneraportti
Tuleeks ryyppäyksestä ja sikailusta oma liite raportti lehti zine joskus :)
Oon kirjottanu ryyppäys ja sikailu raportin kans melkeen valmiiks mut se jäi kesken ku en sit tienny mihin semmosen lähettää. Voishan sen liitteenä johonki laittaa tai sit pitää alkaa tekeen ryyppäys ja sikailu -zineä  :o Itseasiassa ois ehkä hauska tehä streittaribändin haastis ja kysyä semmosia geneerisiä bäkkärillä ryyppäämis kysymyksiä. Tai oikeastaan se olis noloa ja lapsellista mutta niin.

Puuha peten lippa lakki

Puhuttiin kans torstaina arpakynttilän kanssa, että vois alkaa puuhaileen sellasta musazineä joka keskittyis pelkästään uusiin bändeihin. Kyllästyttää välillä kun monissa zineissä on juttuja semmosista bändeistä jotka jo tuntee.