Aloittaja Samppa, 23:15:08 - 19.10.2016
Lainaus käyttäjältä: karol - 21:06:29 - 22.10.2016 Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 18:53:13 - 22.10.2016 Itekki toivon ja uskon myös, sillä Turun derby kuuluu Veikkausliigaan ja sinne ois nyt kovaa kyytiä meno! Jäi sitten periaatteessa yhdestä Oulun tekemättömästä maalista kiinni suora nousu mutta mulla on aika positiiviset fiilikset karsimisestakin. Huomenna tulee kyllä jännä päivä seurata vikaa kierrosta.Jep jännää on. Toivon todellakin, että TPS nousee ja että se ei tapahdu voittamalla Inter karsinnoissa, vaan että huominen kierros turvaisi Interin suoran säilymisen. Jos Inter joutuu karsimaan, niin se onkin sitten jo aikamoinen asetelma tääl meil Turus. Inter on ollut niin surkea ja haluton tällä kaudella, että mahdollinen karsinta huolettaa melkoisesti.
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 18:53:13 - 22.10.2016 Itekki toivon ja uskon myös, sillä Turun derby kuuluu Veikkausliigaan ja sinne ois nyt kovaa kyytiä meno! Jäi sitten periaatteessa yhdestä Oulun tekemättömästä maalista kiinni suora nousu mutta mulla on aika positiiviset fiilikset karsimisestakin. Huomenna tulee kyllä jännä päivä seurata vikaa kierrosta.
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 02:21:55 - 23.10.2016 Lainaus käyttäjältä: karol - 21:06:29 - 22.10.2016 Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 18:53:13 - 22.10.2016 Itekki toivon ja uskon myös, sillä Turun derby kuuluu Veikkausliigaan ja sinne ois nyt kovaa kyytiä meno! Jäi sitten periaatteessa yhdestä Oulun tekemättömästä maalista kiinni suora nousu mutta mulla on aika positiiviset fiilikset karsimisestakin. Huomenna tulee kyllä jännä päivä seurata vikaa kierrosta.Jep jännää on. Toivon todellakin, että TPS nousee ja että se ei tapahdu voittamalla Inter karsinnoissa, vaan että huominen kierros turvaisi Interin suoran säilymisen. Jos Inter joutuu karsimaan, niin se onkin sitten jo aikamoinen asetelma tääl meil Turus. Inter on ollut niin surkea ja haluton tällä kaudella, että mahdollinen karsinta huolettaa melkoisesti.Jep. Ite toivon eniten, että vastaan tulis PS Kemi koska ne on todennäkösimmin voitettavissa.
Lainaus käyttäjältä: karol - 20:04:38 - 23.10.2016 Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 02:21:55 - 23.10.2016 Lainaus käyttäjältä: karol - 21:06:29 - 22.10.2016 Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 18:53:13 - 22.10.2016 Itekki toivon ja uskon myös, sillä Turun derby kuuluu Veikkausliigaan ja sinne ois nyt kovaa kyytiä meno! Jäi sitten periaatteessa yhdestä Oulun tekemättömästä maalista kiinni suora nousu mutta mulla on aika positiiviset fiilikset karsimisestakin. Huomenna tulee kyllä jännä päivä seurata vikaa kierrosta.Jep jännää on. Toivon todellakin, että TPS nousee ja että se ei tapahdu voittamalla Inter karsinnoissa, vaan että huominen kierros turvaisi Interin suoran säilymisen. Jos Inter joutuu karsimaan, niin se onkin sitten jo aikamoinen asetelma tääl meil Turus. Inter on ollut niin surkea ja haluton tällä kaudella, että mahdollinen karsinta huolettaa melkoisesti.Jep. Ite toivon eniten, että vastaan tulis PS Kemi koska ne on todennäkösimmin voitettavissa.Karsintaan päätyi Inter, vaikka ihan loppujen lopuksi tilanne olikin omissa käsissä. Mä koitan säätää duunit niin, että pääsen matseihin. Enpä olisi alkukaudesta uskonut, että lokakuussa pelataan vielä pari karsintaderbyä.
Lainaus käyttäjältä: idiootti - 15:09:32 - 26.10.2016 moi robu, tykkäätkö vieläkää bläkystä?
Lainaus käyttäjältä: karol - 20:57:49 - 26.10.2016 Oliko Puuha Peten Lippalakilla ja Sampalla kylmä tänään matsissa? Mä jäädyin lopuksi ihan kunnolla. Lauantaina talvitakki päälle varmaan. Joku teini oli shortsit jalassa ja pitkähihainen pelipaita päällä tuolla...
Lainaus käyttäjältä: ruumis - 13:29:22 - 27.10.2016 Moi robsu!Koska lähetät mulle grindi_listauksen??