Puuha Peten Lippalakille jos on asiaa topicci

Aloittaja Samppa, 23:15:08 - 19.10.2016

« edellinen - seuraava »

karol

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 13:16:30 - 27.10.2016
Lainaus käyttäjältä: karol - 20:57:49 - 26.10.2016
Oliko Puuha Peten Lippalakilla ja Sampalla kylmä tänään matsissa? Mä jäädyin lopuksi ihan kunnolla. Lauantaina talvitakki päälle varmaan. Joku teini oli shortsit jalassa ja pitkähihainen pelipaita päällä tuolla...
Ainaki Abukar Mohamed  ;D

Varpaille oli vähän kylmää ku se betoni on vähän ikävä alusta seisoskella. Muuten tarkeni kyllä hyvin!

Vähän jääty varpaat joo, ne oli niin jäässä vielä 1 h pelin jälkeen, että luulin niiden irtoavan. Jalkapohjissakaan ei ollut tuntoa. Ei noi Kaliforniaan suunnitellut kengät oikein skulaa meil Turus lokakuus.

Lauantain peliä odotellessa!

ruumis

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 17:36:32 - 27.10.2016
Lainaus käyttäjältä: ruumis - 13:29:22 - 27.10.2016
Moi robsu!
Koska lähetät mulle grindi_listauksen??
Äh, oon unohtanu koko homman. Voisin viikonlopun aikana tehä jonku mukavan huuto ja hakkaus paketin

Tosi kiva juttu :)

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: karol - 20:52:46 - 27.10.2016
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 13:16:30 - 27.10.2016
Lainaus käyttäjältä: karol - 20:57:49 - 26.10.2016
Oliko Puuha Peten Lippalakilla ja Sampalla kylmä tänään matsissa? Mä jäädyin lopuksi ihan kunnolla. Lauantaina talvitakki päälle varmaan. Joku teini oli shortsit jalassa ja pitkähihainen pelipaita päällä tuolla...
Ainaki Abukar Mohamed  ;D

Varpaille oli vähän kylmää ku se betoni on vähän ikävä alusta seisoskella. Muuten tarkeni kyllä hyvin!

Vähän jääty varpaat joo, ne oli niin jäässä vielä 1 h pelin jälkeen, että luulin niiden irtoavan. Jalkapohjissakaan ei ollut tuntoa. Ei noi Kaliforniaan suunnitellut kengät oikein skulaa meil Turus lokakuus.

Lauantain peliä odotellessa!
Nyt kävi näin. No jos nousu kiinnostaa niin pitäis tehä enemmän ku 0 maalia kahdessa karsintapelissä! Ens vuonna sit suora nousu  8)

karol

^ Juuri näin!  8) Kesän 2018 aurinkoisia liigaderbyjä odotellessa!

Hienosti TPS taisteli.


Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 09:32:05 - 04.11.2016
Onks Merillä siistiä?  8) ;D
On kyllä, kuten aina! Meillä on 118km kaapelia lastina ja se koitetaan purkaa tänne johonkin satamaan huomisesta lähtien. Ruotsissa ja Virossa ois kovasti seuraavia satamia mutta jäätä ei oo onneks tullu vielä kansille tai reelinkeihin. Niiden poishakkaaminen on ihan perseestä. Mukava ja nuori kööri täällä, joiden kanssa tulee hyvin toimeen. Eiköhän täällä vielä kuukauden viihdy.

Näin muuten sut tiistaina basso selässä just ko olin menossa satamaan  ;D

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 01:06:48 - 07.11.2016
Lainaus käyttäjältä: Samppa - 09:32:05 - 04.11.2016
Onks Merillä siistiä?  8) ;D
On kyllä, kuten aina! Meillä on 118km kaapelia lastina ja se koitetaan purkaa tänne johonkin satamaan huomisesta lähtien. Ruotsissa ja Virossa ois kovasti seuraavia satamia mutta jäätä ei oo onneks tullu vielä kansille tai reelinkeihin. Niiden poishakkaaminen on ihan perseestä. Mukava ja nuori kööri täällä, joiden kanssa tulee hyvin toimeen. Eiköhän täällä vielä kuukauden viihdy.

Näin muuten sut tiistaina basso selässä just ko olin menossa satamaan  ;D

Olin ulkoilemassa..  8)

ruumis

Moi puuhis! Ootko syöny laivakorppuja paljonkin ja jos oot niin tykkäsitkö :)

karol


Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: karol - 21:40:29 - 07.11.2016
Entä miten merimieszine edistyy?  8)
En oo kirjotellu ollenkaan :D Mutta siis jos teen semmosen tarinazinen nii sitte materiaalia kyllä on. Ekasta merireissusta asti oon pitäny päiväkirjaa ja niihin tunkenu kaikennäkösiä juttuja mitä oon kuullu ja kokenu. Myös Niilo Wälläristä vois tehdä henkilökuvan. Kun jos zine ilmestyy, se ilmestynee ens vuoden puolella ja sillon ois sopivasti 50 vuotta Wällärin kuolemasta. Pitää vähän kattoa mitä tästä syntyy. Jos on ideoita niin saa heittää!

Samppa

Ei meil oo ideoita sulle.. vaan me halutaa lukea zineä nuotion ääressä.. ja kuulla merimies juttui sulta  :)

Puuha peten lippa lakki

Vai niin, no tässä teille merimiesjuttu: kävin eilen saunassa ja käyn varmaan tänäänkin.

maik spotifail

Onks joka päivä vuorot, vai pelkästää pe ja la?


Puuha peten lippa lakki

Saa käydä vaikka joka päivä jos haluaa  8)