Puuha Peten Lippalakille jos on asiaa topicci

Aloittaja Samppa, 23:15:08 - 19.10.2016

« edellinen - seuraava »

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: karol - 21:06:29 - 22.10.2016
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 18:53:13 - 22.10.2016
Itekki toivon ja uskon myös, sillä Turun derby kuuluu Veikkausliigaan ja sinne ois nyt kovaa kyytiä meno! Jäi sitten periaatteessa yhdestä Oulun tekemättömästä maalista kiinni suora nousu mutta mulla on aika positiiviset fiilikset karsimisestakin. Huomenna tulee kyllä jännä päivä seurata vikaa kierrosta.

Jep jännää on. Toivon todellakin, että TPS nousee ja että se ei tapahdu voittamalla Inter karsinnoissa, vaan että huominen kierros turvaisi Interin suoran säilymisen. Jos Inter joutuu karsimaan, niin se onkin sitten jo aikamoinen asetelma tääl meil Turus. Inter on ollut niin surkea ja haluton tällä kaudella, että mahdollinen karsinta huolettaa melkoisesti.
Jep. Ite toivon eniten, että vastaan tulis PS Kemi koska ne on todennäkösimmin voitettavissa.

karol

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 02:21:55 - 23.10.2016
Lainaus käyttäjältä: karol - 21:06:29 - 22.10.2016
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 18:53:13 - 22.10.2016
Itekki toivon ja uskon myös, sillä Turun derby kuuluu Veikkausliigaan ja sinne ois nyt kovaa kyytiä meno! Jäi sitten periaatteessa yhdestä Oulun tekemättömästä maalista kiinni suora nousu mutta mulla on aika positiiviset fiilikset karsimisestakin. Huomenna tulee kyllä jännä päivä seurata vikaa kierrosta.

Jep jännää on. Toivon todellakin, että TPS nousee ja että se ei tapahdu voittamalla Inter karsinnoissa, vaan että huominen kierros turvaisi Interin suoran säilymisen. Jos Inter joutuu karsimaan, niin se onkin sitten jo aikamoinen asetelma tääl meil Turus. Inter on ollut niin surkea ja haluton tällä kaudella, että mahdollinen karsinta huolettaa melkoisesti.

Jep. Ite toivon eniten, että vastaan tulis PS Kemi koska ne on todennäkösimmin voitettavissa.

Karsintaan päätyi Inter, vaikka ihan loppujen lopuksi tilanne olikin omissa käsissä. Mä koitan säätää duunit niin, että pääsen matseihin. Enpä olisi alkukaudesta uskonut, että lokakuussa pelataan vielä pari karsintaderbyä.

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: karol - 20:04:38 - 23.10.2016
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 02:21:55 - 23.10.2016
Lainaus käyttäjältä: karol - 21:06:29 - 22.10.2016
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 18:53:13 - 22.10.2016
Itekki toivon ja uskon myös, sillä Turun derby kuuluu Veikkausliigaan ja sinne ois nyt kovaa kyytiä meno! Jäi sitten periaatteessa yhdestä Oulun tekemättömästä maalista kiinni suora nousu mutta mulla on aika positiiviset fiilikset karsimisestakin. Huomenna tulee kyllä jännä päivä seurata vikaa kierrosta.

Jep jännää on. Toivon todellakin, että TPS nousee ja että se ei tapahdu voittamalla Inter karsinnoissa, vaan että huominen kierros turvaisi Interin suoran säilymisen. Jos Inter joutuu karsimaan, niin se onkin sitten jo aikamoinen asetelma tääl meil Turus. Inter on ollut niin surkea ja haluton tällä kaudella, että mahdollinen karsinta huolettaa melkoisesti.

Jep. Ite toivon eniten, että vastaan tulis PS Kemi koska ne on todennäkösimmin voitettavissa.

Karsintaan päätyi Inter, vaikka ihan loppujen lopuksi tilanne olikin omissa käsissä. Mä koitan säätää duunit niin, että pääsen matseihin. Enpä olisi alkukaudesta uskonut, että lokakuussa pelataan vielä pari karsintaderbyä.
Katottiin tuo matsi kotoa ja oli kyllä ihme, että PK-35 voitti. Inter oli kuitenki melkeen koko ottelun ajan Vantaalaisten boksissa mutta nyt kävi näin. Valitettavaa, että ei saada sitä derbyä ensi kaudeksikaan mutta voi pojat, että ens viikko tulee olemaan Turussa jalkapallon kannalta melko liekeissä.


papu

Motonetin pihalla on se makkarakärry ni sieltä saa huomenna 30 ekaa asiakasta hodarin ilmatteeks jos Tepsi voittaa tänään :) Tää vinkki ei oo kyl vegaaninen, mut halusin kertoa silti tän tähän 8)

Puuha peten lippa lakki

Melkonen kyrsätarjous kyllä! Luulis Tepsinki tulevan pelipäälle jos kerran on hodareita jaossa!

Ja kyllä, valmiina ollaan. Kävin just hakeen liput molempiin karsintapeleihin ja kohta pääsee laittaan sydämen tosikoitokseen. Jännittäny koko viikon.



karol

Oliko Puuha Peten Lippalakilla ja Sampalla kylmä tänään matsissa? Mä jäädyin lopuksi ihan kunnolla. Lauantaina talvitakki päälle varmaan. Joku teini oli shortsit jalassa ja pitkähihainen pelipaita päällä tuolla...

Jaappa

Veritaksella olis ollu tarvetta pitkille kalsareille jo Inter-RoPS matsissa. Jos perjantaina on vielä lippuja tohon lauantain matsiin niin melkein vois käydä katsomassa :)

Samppa

Oliha siel vähä kylmä.. mut nopsaan ku siitä pelin jälkee meni deiliin analysoimaa peliä niin lämpeni  8) :)

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: karol - 20:57:49 - 26.10.2016
Oliko Puuha Peten Lippalakilla ja Sampalla kylmä tänään matsissa? Mä jäädyin lopuksi ihan kunnolla. Lauantaina talvitakki päälle varmaan. Joku teini oli shortsit jalassa ja pitkähihainen pelipaita päällä tuolla...
Ainaki Abukar Mohamed  ;D

Varpaille oli vähän kylmää ku se betoni on vähän ikävä alusta seisoskella. Muuten tarkeni kyllä hyvin!

Puuha peten lippa lakki


ruumis

Moi robsu!
Koska lähetät mulle grindi_listauksen??

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: ruumis - 13:29:22 - 27.10.2016
Moi robsu!
Koska lähetät mulle grindi_listauksen??
Äh, oon unohtanu koko homman. Voisin viikonlopun aikana tehä jonku mukavan huuto ja hakkaus paketin