tiedotusryhmä

Aloittaja ehdota jotain parempaa, 22:31:06 - 26.07.2011

« edellinen - seuraava »

ehdota jotain parempaa

Mä laitoin mainoksen tai maininnan tai minkä lie tku10.net-foorumille. En osannu liittää flaikkuu viesttiin. Jos joku osaa ja vois laittaa sen vaikka jatkoks ketjulle, niin ois kiva.

outonomi

Hei!

Pitäskö propagandakomission pitää kokous tässä piakkoin?
Torstaina klo 5 aamulla vartsikan huipulla?
Tai sit klo 19.
Ehdotuksia?

ehdota jotain parempaa

Torstaina on klo 19 ydinvoimailta Kirjiksessä eli ei käy. Mää en myöskään rupee yöuniani tuhlaamaan kokoukseen, mutta esin to vois käydä liisteröimässä loppuillalla ja samalla jubailla. Vai kui?

matu

#3
mä oon sunnuntaista eteenpäin taas käytettävissä :)

joutuin

Mä olleilen Turussa seuraavan kerran vasta joskus alkuensiviikosta, ja pääsen seuraavan kerran nettiin sunnuntaina.

Mut pitäkää ihmeessä kokous! Mieleen tulee, et ainakin tota flaikkuin kopioimista/liisteröintiä pitäis jotenkin organisoida ehkä. Kopiokorttia ei oo (paitsi yhdellä kontaktilla, kysykää N. Hulttiolta!), mut TV:n kassasta saa kyl perästä massit jos omiaan uhraa. Ehkä tiedotusryhmän toimiminen slummilla / tiedonvälitys / -käytäntöjä vois pohtii etukäteen, vaik siitä tais olla jotain ajatusta jo ekassa kokouksessa. Saisko pöytäkirjan tänne, tehtiinks sitä?

JA NII: Ajattelin, et voisin kirjoittaa lehdistötiedotteen täs viikonlopun aikana, pistäisin sit sunnuntaina/maanantaina tänne topikkiin näkösälle, kommentit ja sit lähetettäis? Onkok? Toiv. onok.

ehdota jotain parempaa


outonomi

Jees.

Ise olen loppuviikon poissa. Eli alkuviikosta. Huomenna maanantaina, vaiko tiistaina? Ois kiva kertailla et missä kaikkialla mennään, minne päin ja mitä vielä.

hietsu

Moi!
Mulla on julisteita ja flaikkuja jos loppuu. En ehdi liisteröimään ehkä sittenkään mutta jos ehdin menen. Mutta jos joltain loppuu multa saa niitä.

joutuin

#8
Olin laiska, muokkasin tosta lehdistötiedotteen tosta yleislärpäkkeestä. Tarvittais mielestäni vielä joku mediaryhmän kasvoiksi, ite voin tarjoutua toiseksi. Tarkoittaen siis sitä, että tiedotteeseen laitettaisiin kahden henkilön numerot, jotka on valmiita vastailemaan median mahdollisiin yhteydenottoihin puhelimitse, on toimittajille helpompi lähestyä kuin anonyymiin geemailiin.

Voisin pistää ton ihan lähipäivin menemään...

***
1.8.2011 Turku


Taideslummi 2011 - Alakulttuuripääkaupunki

Vuonna 2011 torikokoukset ovat vallanneet kaupunkitilaa Euroopassa. Maanosan kulttuuripääkaupungissa Turussa tämä on jo viides kerta. Taide slummiutuu ja Turku palaa!

Turun kestämätön kulttuuripolitiikka on ajanut taiteen tekijät ja kokijat slummiin. Vuonna 2007 ensimmäisen kerran pystytetty Taideslummi kommentoi sekä Turussa jo pitkään jatkunutta taistelua autonomisesta kulttuurikeskuksesta että Turun kaupungin kulttuurivihamielisyyttä. Omaehtoiselle kulttuurille ei Turussa anneta tiloja, joten tähän kyllästyneet toimijat vetävät rakennushansikkaat omiin käsiinsä ja rakentavat kulttuurilleen majapaikan.

Taideslummi on mielenosoitus, jossa näkyvälle paikalle Turussa rakennetaan kierrätysmateriaaleista tilat taiteen ja kulttuurin tekemiselle sekä ihmisten kohtaamiselle ilman kulutuspakkoa. Tapahtuma tarjoaa puitteet omannäköiselle kulttuurille samaan tapaan kuin vuodesta 2006 Turkuun vaadittu autonominen kulttuurikeskus. Taideslummi on avoin, ilmainen ja ikärajaton antispektaakkeli, joka toteutetaan yhteisvoimin itseorganisoituvana talkootyönä.

Vuonna 2011 Taideslummi järjestetään 7.8. alkaen Porthaninpuistossa Turussa. Vastapainoksi läpikaupalliselle kulttuuripääkaupunkihankkeelle ja Turun kaupungin jäykälle byrokratialle rakentuu Taideslummista todellinen alakulttuuripääkaupunki Turun ytimeen. Luvassa on monenlaista tehtävää ja koettavaa työpajoista runoiltoihin, keikoista katutaiteeseen ja performansseista lukupiireihin. Tarkoituksena on nostaa esiin aidosti yhteisöllisiä ja voittoa tavoittelemattomia kulttuurikäsityksiä, jotka eivät vuoden 2011 kulttuuripääkaupungissa näy.

Toivotamme myös median tervetulleeksi Taideslummille. Yhteydenotot otetaan vastaan osoitteessa alakulttuuriturku2011@gmail.com ja puhelimitse yhteyden saa tiedotusryhmän edustajiin Dägädäämää (^^^^) ja -- (--).

Lisätietoja Turku Euroopan Alakulttuuripääkaupunki 2011 -hankkeesta osoitteessa www.turku2011.info
***

Kuka tulee toiseks kaveriks?


hietsu

Hyvä tiedote....Oli hyvä että otit pois sen "kulttuurivihamielisyys"-kohdan tai muutit vähän. Öm en ehkä haluaisi olla tiedotushenkilö. Mut sitä asiaa mulla oli, et joo tiedotushenkilöt ovat hyvä olla olemassa anonyymin sähköpostin lisäksi, kunhan tiedotushenkilöt eivät sotke omia henk koht mielipiteitään "yleiseen linjaan".:)

joutuin

Tiedote pistetty erinäisille medioille Hesarii myöten. Mediahenkilöiksi mainittu mää ja matu. Olin rebel sen suhteen, et 2 on mielestäni maksimi mediahenkilöille ettei tuu runsaudenpulaa (3. halukasta voidaan pitää varalla, ja lisäks hällä taitaa olla sen verran urakkaa et päästämmä hänet pahasta?), ja lisäks laitoin tän meneen jo nyt enkä vasta torstaina-perjantaina toisin kuin konsensus haluis. Kivitys jos mokaus.

matu

loistokasta, myös julisteita on levitelty :)