Vegaanivinkit

Aloittaja Hatshoe, 15:04:30 - 24.07.2011

« edellinen - seuraava »

papu

Merileväkaviaaria en erityisemmin ole metsästänyt mut tänään wikkellä tuli vastaan ni nappasin purnun. Ohan tuo ny pirun hyvää vaaleen leivän päällä 8)

papu

Viikko sit juovuspäissäni suuntasin kotimatkalla Prismaan hakee ruakaa. Oli vakaana aikomuksena testata sitä Poutun vegaani-kebabbia. Mut Siinä vieressä hyllyllä möllötteli Vegemin seitankebua. Ei oo näkyny hetkee, joten nappasin kuitenkin pari rasiaa sitä sit. Varmaan parempien tuotantotilojen myötä oli hiukka rakennekin parantunu ja oli ihan oikeeta lastua, kun joskus aiemmin ollu enempi sellasta silppua. Oikeen hyvä valinta. Ny tänää sit ostin viimein tollasen Poutun kebupussukan, ni ei kyl ny oikee lähe. Siis ihan hyvä ok ja makua esim enenpi ku kaupan Vönerissä, mut tästä kolmikosta tuo Vegemin kama vie ehottomasti voiton 8) Eikä ole edes maksettu mainos.

mirosol

Vöneri paistinpannun kautta on mun mieltymysten mukaan parempaa kuin vain lämmitetty kebabbiloissa. Tulee vähän parempi tuntuma. Näitä menee muuten aika paljon mulla.

Onko muita järkeviä nakkeja olemassa kuin ne bonveganin? Ne muuten toimii kohtuullisen hyvin höyrytettynä. Eli esim hodareihin tai ihan vaan höyrytettyjen perunoiden lisänä.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Sinällään vähän väärä topikki, mutta koska tää ei oo vinkki vaan enempikin varoitus. Ikean vegaanikamaa oon kuullu kehuttavan. Ehkä ne oli ne pakasteessa olevat nakit sit, koska nuo pakasteesta olevat pyörykät oli siis ihan vitun perseestä. Vuonna 2020 kaupitellaan tollasta hernemaissipaprikaa sisältävää paskaa. Ei vittu.

papu

Pitkää miettiny mut ny sit ostin tollanen Vöner jouluvartaan. Sehä oli ihan sitä samaa kamaa mitä ne slaissit. Mut ei siin, hyväähä tuo oli ja pääs ite vuolee slaisseja. Oma unelma päästä joskus parturoimaan sellasta kebabbitankoa sellasel koneel mil ne niis kebab-mestois hommaa hoitaa. Se olis kyl. Unelmia, niitä pitää olla sillä eihä tää elämä muuten rullais.

ruumis

Lainaus käyttäjältä: papu - 04:52:31 - 12.12.2020
Oma unelma päästä joskus parturoimaan sellasta kebabbitankoa sellasel koneel mil ne niis kebab-mestois hommaa hoitaa.
:)