Kaljaa

Aloittaja Samppa, 21:10:37 - 24.03.2015

« edellinen - seuraava »

Samppa

Join tänää monta kaljaa ja juon vielä pari lisäää  ::) ::) ::) 8) mä avasin kans yhen Topicin  :P :P

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 21:10:37 - 24.03.2015
Join tänää monta kaljaa ja juon vielä pari lisäää  ::) ::) ::) 8) mä avasin kans yhen Topicin  :P :P

Avaahan vielä yhtä monta topikkia ku monta kaljaa oot juonu, ni saadaan vähän eloa tälle foorumille. Mää meinasin aloittaa tänään jonkun topikin ihan topikin aloittamisen ilosta, mutta unohdin tehdä sen...

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 22:13:57 - 24.03.2015
Lainaus käyttäjältä: Samppa - 21:10:37 - 24.03.2015
Join tänää monta kaljaa ja juon vielä pari lisäää  ::) ::) ::) 8) mä avasin kans yhen Topicin  :P :P

Avaahan vielä yhtä monta topikkia ku monta kaljaa oot juonu, ni saadaan vähän eloa tälle foorumille. Mää meinasin aloittaa tänään jonkun topikin ihan topikin aloittamisen ilosta, mutta unohdin tehdä sen...

Hitto ku en muista monta on juonnu.. noh jos avaa varmuuden vuoks Lavallisen topikkei  8) :) joo avaat sitte vaikka huomen topikin siitä miks et avannu topikkia jonka sun piti avata ;) :)

idiootti

Huomenna mennään kahden yön risteilylle, elikkäs päivä Tukholmassa, elikkäs paljon kaljaa. Rahat ja henki menee tommosessa  :-X

Samppa

Lainaus käyttäjältä: idiootti - 13:07:57 - 25.03.2015
Huomenna mennään kahden yön risteilylle, elikkäs päivä Tukholmassa, elikkäs paljon kaljaa. Rahat ja henki menee tommosessa  :-X

Tuplapukkei  8) ja Rommia  ::) :)

Vekenator

Tämän hetken meininki kuvin esiteltynä:


Puuha peten lippa lakki

Oispa kaljaa. Tekis mieli kaljaa. Ehkä toisaalta ihan hyvä, ettei juo joka päivä kaljaa. Varisinki ku huomenaamuna pitäis mennä pelaamaan kaljapalloa. Jalka. Mitä?

salozka

Eipä ku lonkeroa  8)


Puuha peten lippa lakki

Juon tässä täyteläisen makuista, puhtaista raaka-aineista valmistettua saksalaista III-olutta.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 11:24:14 - 28.03.2015
Juon tässä täyteläisen makuista, puhtaista raaka-aineista valmistettua saksalaista III-olutta.

::) ::) 8) 8) ;D ;D :)

mögälix

Eilen ostin sixpäkin Pirkka ykköstä. Nyt jo on puolet mennyt. Kohtuukäyttö sucks!

Samppa

Pääsiäisenä meni kyl Pilsneria.. ja Nyt sen huomaa ::) 8) 8) :o

Vekenator

Nyt maistuis kalja suussa.

Aaaahhh... Sweet bönthö :-*

Vekenator

Hei Danne! On muuten semmonen homma, että taidan riipaista huomenillalla pienet kännit ja olen sitten torstaina krapulassa töissä :-X 8)