Kimppakyydit

Aloittaja kuka tahansa, 18:45:35 - 23.06.2011

« edellinen - seuraava »

papu

Lainaus käyttäjältä: kuka tahansa - 11:16:53 - 08.03.2013
Kyytiä Tampereelle tänään?
Kylmän sodan turku-sektio matkaa huomenna, jos se auttaa?

kuka tahansa

Kiireellisempää menoa, joten juna kutsuu.

mirosol

Jos jollain olis tarve päästä ruotsiin, niin 8.4. iltalautalla mun mukana pääsis yksi. Takaisin 10.4. iltalautta.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

kuka tahansa

Jos joku on menossa huomenna (perjantaina) Helsinkiin, niin 1981 kaipailee kyytiä ja voi toimia kuskina Pajafesteille: http://www.punkinfinland.net/forum/viewtopic.php?f=11&t=99501&start=45#p3568545. Ai niin ja bensatkin vielä maksettaisiin - aika hyvä diili vaikka tolleen suht ex tempore lähteä festareille!

idiootti

Onko joku menossa Turusta Helsinkiin kuudes aisti-festareille nyt tulevana viikonloppuna?

e: Jahas, pelkkä sunnuntain lippu 55e. Harkintaa harkinnan päälle siis.

mirosol

Mä olen menossa sen kautta lahteen lauantai-iltana. Lähtö joskus 9n jälkeen. Eli jos on tulijoita, niin voi laittaa viestiä. Koira on mukana, jos on jotain allergiaa tai noin...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

idiootti

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 20:49:47 - 01.07.2013
Mä olen menossa sen kautta lahteen lauantai-iltana. Lähtö joskus 9n jälkeen. Eli jos on tulijoita, niin voi laittaa viestiä. Koira on mukana, jos on jotain allergiaa tai noin...
Ok! Palataan asiaan.

Kapr

Kukaan menossa ensi viikon pe (12.7) Petonipunkkiin Tuusniemeen? Vaihtoehtoisesti myös kyyti Tampereelle samana päivänä kelpaisi.

idiootti

Lainaus käyttäjältä: idiootti - 22:13:17 - 01.07.2013
Lainaus käyttäjältä: mirosol - 20:49:47 - 01.07.2013
Mä olen menossa sen kautta lahteen lauantai-iltana. Lähtö joskus 9n jälkeen. Eli jos on tulijoita, niin voi laittaa viestiä. Koira on mukana, jos on jotain allergiaa tai noin...
Ok! Palataan asiaan.
Jää tämä reissu välistä. Ei yllättäny  >:(

Samppa

25.7 Tarvis kahdelle kyytiä Tampereelle? onkos joku menossa Tampereelle päin??  8) 8)

Kapr

Puntalaan autoja? Minä ja kaveri tarvittais kyytiä.

kuka tahansa

Minä myös: mahd. varhain perjantaina sinne, viimeistään neljäksi sunnuntaina takaisin.

pohjois-korea

Sattuuko kukaan menemään keskiviikkona tonne Eyehategodin keikalle niin että mahtuis yks tämmönen sankari mukaan?

kuka tahansa

Oisko kukaan menossa Puntalaan pelkästään lauantaiksi? Mahtuisko kyytiin kaksi? Tai lähinnä kai pitäisi päästä sieltä Zoundsin jälkeen pois. Turkuun tai Tampereelle.

Kapr

Onko joku lähössä kattomaan Swansia 26.11? Kyytihommat kiinnostais, mieluusti keikan jälkeen takas Turkkuseen.