Viimeisin KOVAA kolahtanut bändi?

Aloittaja jankke, 08:05:58 - 21.06.2011

« edellinen - seuraava »

egge

Chumbawamba! Miksen oo ennen kuunellut näiten 90- ja 00-luvun tuotantoa!? Armottoman hienoa settiä :-*

karol

^ Kirjakahvilan divarissa on myynnissä Chumbawamba: Un cd. Hinta 2 €.

egge

^ Kiitti vinkistä! Vähän päivät venyneet nytten mut pitää käydä kattomassa josko vielä ois talessa kunhan ehdin!

niilo pielinen



On viime aikoina tullu paljon uusia space/psych/cosmic/blabla levyjä kuunneltu, mut tämä bändi ylittää niit vitun kaikki. Tajuttoman hyvä. Jollain tavalla mulle se on vähä niiku eka German Oak meets eka Ash Ra Tempel ja jotain vähä modernisempi spacerock. Saatana et se on kova. Se ei iha uus oo, mut niiku aina mä tutustun bändiin muiden jälkeen :)
Tätä voisin kuunnella koko päivä, ja sit mennä kattomaa White Hills, iha vitun täydellinen avaruuspäivä 8)

The Cosmic Dead - Serpent Coils The Earth

Veken tyyli lopetus:
BEST
Paitsi et se on totta :) ;) :D 8)
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke


Vekenator


mirosol

Dan Stuart. Kahdenkymmenen vuoden takaiset arizona-sessiot.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.


Vekenator

Jenni Vartiainen :-[ ->  8)

Seili ja Terra levyt ollu tehosoitossa viimeaikoina. Vaikka ois kuin "koneiston läpi" tehtyä musaa, niin nämä kaks on aivan täydellisiä poppilevyjä. Eikä mulla ole edes mitään ulkomusiikillisia kuolauksia tämän kanssa koska Vartiainen on ärsyttäny mua aina ennen tätä.

Mary

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 19:58:06 - 30.12.2014
Jenni Vartiainen :-[ ->  8)

Seili ja Terra levyt ollu tehosoitossa viimeaikoina. Vaikka ois kuin "koneiston läpi" tehtyä musaa, niin nämä kaks on aivan täydellisiä poppilevyjä. Eikä mulla ole edes mitään ulkomusiikillisia kuolauksia tämän kanssa koska Vartiainen on ärsyttäny mua aina ennen tätä.

Mä oon ihan rakastunu siihen Terran avausbiisiin Muistan kirkkauden <3


mirosol

Viimeaikoina ollut vuosien jälkeen uudelleen tehopyörityksessä Small Arms Dealerin Patron Saint of Disappointment. Jotain käsittämättömän hienoa siinä on. Ehkä parhaita proto-orgcore/poppunk-levyjä.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Vekenator

xREPETANCEx

https://xrepentancex.bandcamp.com/

Piffiltä bongasin. Helevetin tiukkaa metallista hardcorea!!! Kyllähän tosta pieniä Catharsis viboja bongailee, mutta ei todellakaan mikään pastissibändi.

Vekenator

TED NUGENT!!!

En oo aikasemmin tienny ku Cat scratch fever renkutuksen joka on ihan vidun tylsä biisi, mutta yks ilta kattelin jotain skeittileffaa youtubesta ja jossain pätkässä soi hiton kova rokkibiisi. Piti ottaa selvää, että mikäs tämä ja Ted Nugentiahan se oli. Varsinkin tämä livekokoelma on täyttä rautaa vaikka en yleensä livelevyistä tykkääkkään.

WANG DANG SWEET POONTANG! Hieno mies.


idiootti

https://www.youtube.com/watch?v=UsvFzXr-o-8

Viimeistään 15 minsan kohdilla tuleva rumpusoolo + huutokohtaus sinetöi homman. Aika hardcore-kansi myös.