Mitäs ihmiset tekee tänään?

Aloittaja mirosol, 17:53:38 - 17.06.2011

« edellinen - seuraava »

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 09:49:58 - 29.06.2012
Lainaus käyttäjältä: jankke - 07:24:37 - 29.06.2012
Jään kesälomalle

Mulla on vielä maanantaina töitä, mutta sen jälkeen alakaa kuukauden loma! Uhhh! Tänään vois käydä kylillä riekkumassa humalaspäissään ku ei tartte tulla huomenna töihin.

jj

duuni loppu eilen, äsken leikkasin keesin, tänään oon köyhänä himas juomas kotiviiniä, teretulemast!!!

mögälix

Oon lomaillut! Aamulla rässiä joutubesta, sit kasariheviä levyltä, sit humpaa... Piti samal myös siivota kun hu tulee kyläilijöitä. Mut ny kohta vois mennä takas parvekkeelle katsomaan kuinka sataa...

mirosol

Juo kaljaa ekaa kertaa sitten D-Beatlesin edellisten äänitysten. Pitäsköhän muuten kuunnella se tässä kertaalleen... :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Vekenator

Katon Ulverin DVD:tä ja vois ehkä käydä klubillakin kattelemassa Throattia.

mirosol

Ainii se oli tänään. Ei taida jaksaa. Eilinen olis melkein kiinnostanu enemmän.. Mua on näköjään aika vaikeaa nykyään saada mihinkään. Tuu Veke tänne juomaan kaljaa ja tuo se kitara.. :)

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 22:38:49 - 30.06.2012
Ainii se oli tänään. Ei taida jaksaa. Eilinen olis melkein kiinnostanu enemmän.. Mua on näköjään aika vaikeaa nykyään saada mihinkään. Tuu Veke tänne juomaan kaljaa ja tuo se kitara.. :)

Olin näköjään ehtiny lähteä jo Klubille.

Könä

Uimaan Maryn ja lasten kanssa.

papu

Tänää alkaa huima rokkiputki, joka loppuu vasta tiistaina koulunpenkille!

Turbourpo

salozka

Väistelee sadepisaroita. (melko käyttökelpoinen joka päivä)

Könä

Kärsii.
Kuumetta, Flunssa, Päänsärky joka alkaa tuntua migreeniltä, keuhkot tulehtunu, Hartiat jumissa, närästää, vituttaa ja ahistaa.
Koko ajan hiki ja kylmä ja muutenkin harvinaisen paska olo.
Onneks Mari on täälä pitämässä musta huolta..

papu

papu

Lainaus käyttäjältä: papu - 20:16:42 - 14.10.2012
Katon ku äijä hyppää: http://www.redbullstratos.com/live/
Tuliha se viimein alas. Muuten ois kola-olli saanu uuden haastajan hyppääjä-äijästä.

mirosol

:)

Siinä ei vissiin hirveesti ollu muita vaihtoehtoja siihen alastuloon sitten loppuvaiheessa...