Arvioita!

Aloittaja mirosol, 13:11:09 - 11.06.2011

« edellinen - seuraava »

papu

Lainaus käyttäjältä: jankke - 14:36:04 - 03.09.2011
Lainaus käyttäjältä: papu - 09:22:29 - 03.09.2011
Eyewitness - Machine-ep CD-r ois tarjolla arvioitavaksi zineen. Ketä ottaa?

Mä voisin ottaa. Mielellään.
Tämä hyvä! Koitetaan saada levy perille täs vaiks ens viikon aikana.

mirosol

Mulla on maanantaiksi "kolumni". Joten ei mitään hätää. Se janken (hienosti kirjoitettu) Väinö Grön on ehkä vieläkin aika tulenarka aihe....

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Mulla on vähän tukala tilanne kun samaan aikaan yritän kirjoittaa Versus Allia, Concrete Soxia ja yhtä kolumnia. Tuntuu, et mikään ei valmistu. Mut ehkä saan jotain valmista ennen pitkää....

mirosol

Lainaus käyttäjältä: jankke - 20:03:33 - 04.09.2011
Mulla on vähän tukala tilanne kun samaan aikaan yritän kirjoittaa Versus Allia, Concrete Soxia ja yhtä kolumnia. Tuntuu, et mikään ei valmistu. Mut ehkä saan jotain valmista ennen pitkää....

Ei olla hevosen rappusilla. Älä hätäile. Tän pitäis kato olla mukava harrastus, eikä paineita tuottava mörkö.... :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Huhhuh, ai niin se tais tosiaan olla  8)

jankke

Sain eilen kirjoiteltua vanhan koulun tyyliin kynä-paperi-menetelmällä kuuntelukokemuksia ja fiiliksiä Versus All:sta. Kertokaahan, mistä käyn hakemassa sopivan kuvan siitä levyn kannesta zineä varten? Voipi olla, että tänään saan sen jo illalla draftiksi naputeltua. Pääsee sitten kuittaamaan valmiiden kirjoitusten osastolle ;)

papu

Lainaus käyttäjältä: jankke - 06:05:46 - 06.09.2011
Sain eilen kirjoiteltua vanhan koulun tyyliin kynä-paperi-menetelmällä kuuntelukokemuksia ja fiiliksiä Versus All:sta. Kertokaahan, mistä käyn hakemassa sopivan kuvan siitä levyn kannesta zineä varten? Voipi olla, että tänään saan sen jo illalla draftiksi naputeltua. Pääsee sitten kuittaamaan valmiiden kirjoitusten osastolle ;)
http://diyturku.net/rakalevyt/wp-content/uploads/2011/05/versusall-300x258.jpg

mirosol

Vähän on pieni tuokin.. Suosittelut ohjeissa oli 500x500...
http://diyturku.net/rakalevyt/wp-content/uploads/2011/05/versusall.jpg

Ja Paavoltahan se isompikin löytyi :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Luin tuossa äsken Soundia vuodelta -79 ja siitä levyarvioita, joita olivat kirjoitelleet vastailmestyneistä levyistä mm. Ratsian ja Angelic Upstartin debyyteistä. Buzzcocksin a Different Kind of Tension, Sham69 The Adventures of the Hersham Boys. Siinä oli kuulkaa arvion kirjoittelun mallia prkl! Mut oli kyl levytkin hyviä ja merkityksellisiä  8)

mirosol

Oliskos jollain vimmaa ottaa toi The Reality Show - Candle In Hell 7''?

Pidän siitä kyllä, mutta analyyttisuutta ei tahdo meikältä tällä haavaa löytyä noihin metallisempiin/matemaattisempiin/powerviolencempiin teoksiin.. Voisko tää olla Hatshoen leiriä kanssa?

Mulla olis nyt työn alla toi Cassie ja Armless Children odottaa kuuntelua...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 17:41:09 - 08.09.2011
Oliskos jollain vimmaa ottaa toi The Reality Show - Candle In Hell 7''?

Pidän siitä kyllä, mutta analyyttisuutta ei tahdo meikältä tällä haavaa löytyä noihin metallisempiin/matemaattisempiin/powerviolencempiin teoksiin.. Voisko tää olla Hatshoen leiriä kanssa?

Mulla olis nyt työn alla toi Cassie ja Armless Children odottaa kuuntelua...

Joo toivottavast Hatshoe "Hättis" ottaa sen. Itse tein ostoksia Mögähead distrossa ja sain kaupanpäällisiksi arvioitavaksi Maailma päättyy tuhkaan demon, se sopis mulle kyl oikein hyvin ja sen Eyewitnessin teen kans :)

mirosol

Voisin lisätä noi tonne listaan, että ovat tulossa sulta.. :) Hyvähyvä...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Hatshoe

Mä lähen nyt syömään ja sit ku tuun takas niin istun alas ja arvostelen kaiken! Eli Species Traitorin ja 1981:n vihdoin viimein. Päätän sen jälkeen lupaanko arvostella Realityshown. Kiinnostaa kyllä.

mirosol

Hyvähyvähyvä!!!

Ota vaan seuraavaks jonoon se Reality Show. Meikä ei vaan pysty siihen. Muuten vois mennä jankellakin se, mutta siellä on jo kamaa jonossa.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Haluaako joku arvioida PETTURIN PALKKA – Kaikellaista harmia 7″? Saa arviolevyn multa.