Arvioita!

Aloittaja mirosol, 13:11:09 - 11.06.2011

« edellinen - seuraava »

jankke

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 15:07:46 - 05.07.2011
Nyt kukaan ei enää uskalla, kun ne on nähneet miten kovaa tekstiä sieltä irtoaa!

Hehheh... Voi sua :D Tykkäsin kirjoitella aineita ala-asteella ja mulla oli paljon mielikuvitusystäviä! Aistinvarainen analytiikka on hankala laji...

mirosol

Jankelle vois olla kova vielä toi Noituuskin.... Ei välttämättä ole ihan tutuimpia bändejä, niin vois saada irti jotain kunnollista.

Lisää julkaisuja tarvittais listaan... Nyt ei välttämättä tarvis olla kaikki edes paikallisia, sen verran tyhjältä näyttää toi lista. :(
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

kuka tahansa

Voisi myös listata tapahtumia. Onhan kaikenlaisia keikkoja ym. tapahtumia ollut, muttei niistä ole kirjoittanut kukaan mitään. Levyt saa kuitenkin itsekin kuunneltavakseen - tapahtumista ja niiden tunnelmista ei tule tietämään mitään, jollei itse ollut paikalla.

mirosol

Hyvä pointti. Ei muuta kuin uusi threadin näille...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

kuka tahansa

Tai ehkä mieluummin samaan ketjuun? Poistaa vain tuon levy-sanan otsikosta.

jankke

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 21:59:47 - 06.07.2011
Jankelle vois olla kova vielä toi Noituuskin.... Ei välttämättä ole ihan tutuimpia bändejä, niin vois saada irti jotain kunnollista.

Lisää julkaisuja tarvittais listaan... Nyt ei välttämättä tarvis olla kaikki edes paikallisia, sen verran tyhjältä näyttää toi lista. :(

Ollaan siis oltu liian ahkeria kahteen pekkaan ;)

Lainaus käyttäjältä: kuka tahansa - 22:48:59 - 06.07.2011
Voisi myös listata tapahtumia. Onhan kaikenlaisia keikkoja ym. tapahtumia ollut, muttei niistä ole kirjoittanut kukaan mitään. Levyt saa kuitenkin itsekin kuunneltavakseen - tapahtumista ja niiden tunnelmista ei tule tietämään mitään, jollei itse ollut paikalla.

Totta, tiedä sitten onko helpompaa vai vaikeampaa kuin levyjen arviointi....

papu

Jankelle voin auliisti antaa tosta YL älppäristä arvioversion joka tehtiin kasettina, vaikka arvio onkin kirjoitettu jo. Noituus kasetistakin saa multa arviokappaleen, jos haluaa visuaalista tukea arviointiinsa!

jankke

Lainaus käyttäjältä: papu - 15:44:04 - 08.07.2011
Jankelle voin auliisti antaa tosta YL älppäristä arvioversion joka tehtiin kasettina, vaikka arvio onkin kirjoitettu jo. Noituus kasetistakin saa multa arviokappaleen, jos haluaa visuaalista tukea arviointiinsa!

It's a deal!! Vähän mietin, et vieläkö YL miehistö mulle puhelee, heh ;D

papu

Lainaus käyttäjältä: jankke - 15:47:11 - 08.07.2011
Lainaus käyttäjältä: papu - 15:44:04 - 08.07.2011
Jankelle voin auliisti antaa tosta YL älppäristä arvioversion joka tehtiin kasettina, vaikka arvio onkin kirjoitettu jo. Noituus kasetistakin saa multa arviokappaleen, jos haluaa visuaalista tukea arviointiinsa!

It's a deal!! Vähän mietin, et vieläkö YL miehistö mulle puhelee, heh ;D
Kyllä me sulle puhellaan, vaikka muuten ollaankin juroja ja hiljaisia.

jankke

Lainaus käyttäjältä: papu - 16:14:19 - 08.07.2011
Lainaus käyttäjältä: jankke - 15:47:11 - 08.07.2011
Lainaus käyttäjältä: papu - 15:44:04 - 08.07.2011
Jankelle voin auliisti antaa tosta YL älppäristä arvioversion joka tehtiin kasettina, vaikka arvio onkin kirjoitettu jo. Noituus kasetistakin saa multa arviokappaleen, jos haluaa visuaalista tukea arviointiinsa!

It's a deal!! Vähän mietin, et vieläkö YL miehistö mulle puhelee, heh ;D
Kyllä me sulle puhellaan, vaikka muuten ollaankin juroja ja hiljaisia.

Huh, kannatti siis olla rohkea ja naputella mielipide uutukaisesta!

jankke

Haluaiskos joku urhea joka moista musiikkia ymmärtää niin arvioida sen Väinö Grönin laulut? Itse vähän yritin, mutta arvion sijaan sain aikaiseksi tuomion..........

kuka tahansa

Ajattelin asiaa, mutta taisinkin innostuksestani huolimatta tykätä vain ekasta biisistä. Siinä oli kivaa ranskalaistyyppistä haitarointia.

Muokkasin muuten nyt sitten tuota aloitusviestiä.

jankke

Lainaus käyttäjältä: kuka tahansa - 16:53:10 - 11.07.2011
Ajattelin asiaa, mutta taisinkin innostuksestani huolimatta tykätä vain ekasta biisistä. Siinä oli kivaa ranskalaistyyppistä haitarointia.


Mulle kävi oikeastaan samoin, en saa mitään kovin positiivista tehtyä. Kai täällä joku sellasta arvostaa ja kirjoittaa asiantuntevamman ja reilumman arvion?

papu

Saa niitä levyjä haukkuakin, jos ei vaan nappaa tai muuten vaan diggaile!

mirosol

Lainaus käyttäjältä: papu - 21:59:57 - 11.07.2011
Saa niitä levyjä haukkuakin, jos ei vaan nappaa tai muuten vaan diggaile!

Tätä sanoinkin Jankelle jo. Ei varmaan ole hyvä sekään, että kaikkea ylistää jatkuvasti. Sitä paitsi, Janken kirjoitus on taas nerokkaan värikästä. Annetaan hautua vielä pari päivää ja julkaistaan sitten. :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.