su 3.8. Punkfutis 2014 - ILMOITTAUTUKAA

Aloittaja Puuha peten lippa lakki, 00:52:03 - 10.06.2014

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

Puuha peten lippa lakki

Oisko aika alkaa suunnitteleen tän vuodeen futiksia? Kova treenaus on ollu jo päällä pari kuukautta ja vastustajille vittuileminen alotettu. Voin jeesata kaikella mahdollisella tavalla järkkäilyssä, jos vaan jotenki pystyn.

https://www.facebook.com/events/581629281955168/?ref_newsfeed_story_type=regular

SÄÄNNÖT:
- 4 + maalivahti kentällä, pari vaihtopelaajaa saa olla
- peliaika 2x10min parin minsan tauolla
- tasapelit rankkareilla tyhjään maaliin kentän toisesta päästä, kolme vetoa (jos tasan, maalista poikki)
- finaalissa 5min jatkoaika tasapelitilanteessa ennen rankkareita
- rankkarit kentän toisesta päästä tyhjään maaliin
- pelataan pieniin maaleihin
- maalivahti ei saa käyttää käsiä torjumiseen tai pallon heittämiseen (käsien käytöstä rankkari, ellei selkeästi kasvojen suojaus)
- ei sivurajoja, paitsioita, kulmapotkuja tai rajaheittoja, eikä oikeen muitakaan oikeen jalkapallon sääntöjä, ainoastaan reilua & järkevää peliä
- maihareita ei mielellään käytettäis muiden pelaajien nilkkojen ja säärien suojelemiseksi

Ilmoittautuneet joukkueet:

AS Forza Danne
Litmanen Youth
Kupittaan PalloVeikot
FC Miikkkasen Jalkapallo Akatemia
Aurinkotehdas
Kirjakahvila
No Use For a Name

papu

Laitoin tän ihan omaksi aiheeksi! Elokuun alkupuolella taas pelit sit vai?

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 00:52:03 - 10.06.2014
Oisko aika alkaa suunnitteleen tän vuodeen futiksia? Kova treenaus on ollu jo päällä pari kuukautta ja vastustajille vittuileminen alotettu. Voin jeesata kaikella mahdollisella tavalla järkkäilyssä, jos vaan jotenki pystyn.

Valmiita häviimään  8) Joo mäki toki autan sen minkä pystyn..  :)

Puuha peten lippa lakki

Elokuun alku on kyllä ihan hyvä ajankohta! Vaikka ensimmäinen lauantai, eli 2.8.

danne

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 13:44:01 - 10.06.2014
Elokuun alku on kyllä ihan hyvä ajankohta! Vaikka ensimmäinen lauantai, eli 2.8.

Mä oon vissiin töissä la 2.8..Ja tätä en halua missata!

karol

^ Miten olisi sunnuntai 3.8.?

papu

Meinasin just kirjottaa et sunnuntaisinhan tää on aina ollu!

papu

Pysyy ylimääräinen random-kaljajengi pois häirittemästä ku pelaillaan sunnuntaina aamupäivällä 8)



papu


Samppa

Lainaus käyttäjältä: papu - 07:22:23 - 11.06.2014
Lukitaaks toi 3pv?

Lukitaanko vai kysytäänkö katsomolta? vai kilautetaan kaverille?  8) mun puolest voi lyörä lukkoon..  :)

papu

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 09:46:05 - 11.06.2014
Lainaus käyttäjältä: papu - 07:22:23 - 11.06.2014
Lukitaaks toi 3pv?

Lukitaanko vai kysytäänkö katsomolta? vai kilautetaan kaverille?  8) mun puolest voi lyörä lukkoon..  :)
kilautetaan pekka poudalle eka ja varmistetaan et sataa varmasti tona päivänä 8)

Puuha peten lippa lakki

Äiti Maa odottelee vaan, että lyyään päivä lukkoon ja pistää sadetta tulemaan! Sunnuntaisinhan tää on perinteisesti ollu mutta pari tyyppiä sitä nimenomaan valitteli, nii aattelin lauantaita. Mullehan se on ihan sama!

maik spotifail

Sateinen sunnuntai 3pv!!!