Keilaamaan

Aloittaja Puuha peten lippa lakki, 21:41:29 - 26.04.2014

« edellinen - seuraava »

Puuha peten lippa lakki

Onko foorumilla keilaamisesta kiinnostuneita? Tampereella asuessa tuli keilailtua jonku verran muutaman muun punkkarihampuusin ja hupakon kanssa ja se oli kyllä helvetin hauskaa vaikkei kauheasti osattukkaan mitään. Nyt tuli kuitenki tolta porukalta ehdotusta, että koitettas Turkuun saada joku pieni keilailutiimi ja leikkimielisesti kilpailtais Tampereen vastaavaa vastaan. Ilmeisesti Helsingissä puuhastellaan samaa. Mun mielestä idea oli hauska ja aattelin kysyä, että onko täällä ketään joka innostuis lähteen viskoon palloa?

Ei siis pelkästään Tamperelaisten turpaanvetämistä varten vaan ihan muuten vaan myös! Onhan tuo aika rentouttavaa touhua juoda pari kaljaa ja hävitä kavereille jossain mistä ei ymmärrä mitään!

Mary

Joo, mikä jottei  8)

mögälix

Kiinnostais, mutta ei mulla ole kuitenkaan aikaa.


Vekenator

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 23:12:01 - 27.04.2014
Kiinnostais, mutta ei mulla ole kuitenkaan aikaa.

Sama. Paitti jos keilataan viikonloppuisin niin sitten on aikaa. Ja tää tosiaan kiinnostais tosi paljon. Keilaaminen, minigolf, darts jne. "tarkkuuslajit" joissa ei tarvi rehkiä ruumiillisesti liikaa on ollu aina mukavia lajeja.

antsa

 8) en tu, mä vältän kaikkea "urheilua" jossa EI tuu hiki  8)

Puuha peten lippa lakki

Kyllä keilatessaki saa hien päälle! Heittää liian raskasta palloa liian kovaa tarpeeks kauan väärällä tekniikalla.

Mut hyvä homma, viikonloput on mun mielestä oikeen hyvä. Tietääkö joku mitään hyvää (HALPAA) keilamestaa? Ite en oo täällä kertaakaan vielä keilannu. Plussaa tietysti kaljatarjoilusta.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 18:58:14 - 28.04.2014
Kyllä keilatessaki saa hien päälle! Heittää liian raskasta palloa liian kovaa tarpeeks kauan väärällä tekniikalla.

Mut hyvä homma, viikonloput on mun mielestä oikeen hyvä. Tietääkö joku mitään hyvää (HALPAA) keilamestaa? Ite en oo täällä kertaakaan vielä keilannu. Plussaa tietysti kaljatarjoilusta.

http://www.kupittaankeilahalli.fi/hinnasto  :)

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 19:23:04 - 28.04.2014
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 18:58:14 - 28.04.2014
Kyllä keilatessaki saa hien päälle! Heittää liian raskasta palloa liian kovaa tarpeeks kauan väärällä tekniikalla.

Mut hyvä homma, viikonloput on mun mielestä oikeen hyvä. Tietääkö joku mitään hyvää (HALPAA) keilamestaa? Ite en oo täällä kertaakaan vielä keilannu. Plussaa tietysti kaljatarjoilusta.

http://www.kupittaankeilahalli.fi/hinnasto  :)
Ei pahan hintanen varsinkaan opiskelijoille. Tai työttömille.

Samppa

#9
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 23:02:09 - 28.04.2014
Lainaus käyttäjältä: Samppa - 19:23:04 - 28.04.2014
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 18:58:14 - 28.04.2014
Kyllä keilatessaki saa hien päälle! Heittää liian raskasta palloa liian kovaa tarpeeks kauan väärällä tekniikalla.

Mut hyvä homma, viikonloput on mun mielestä oikeen hyvä. Tietääkö joku mitään hyvää (HALPAA) keilamestaa? Ite en oo täällä kertaakaan vielä keilannu. Plussaa tietysti kaljatarjoilusta.

http://www.kupittaankeilahalli.fi/hinnasto  :)
Ei pahan hintanen varsinkaan opiskelijoille. Tai työttömille.

Jepp melko hyvä mesta, voidaa hohtokeilailla kans jos halutaa saada vähän tunnelma  ;) 8). Ja olutta ki myyrää. ::)

Närhi

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 23:12:01 - 27.04.2014
Kiinnostais, mutta ei mulla ole kuitenkaan aikaa.

Näinpä. Mutta sillon tällön aikaa on kyllä. Ja minigolf kiinnostais näin kesän tullen myös!