Jaa kiekkoa?

Aloittaja antsa, 09:30:43 - 24.11.2013

« edellinen - seuraava »

antsa

Tuo parkin kenttä olis jo auki ja talvi kai sieltä muutenkin väistämättä tulee, joten mites tällaiseen höntsylätkä-pihapeli- viritykseen sais porukkaa innostumaan?
Mä ostin just uudet luistimet ja niitähän tarttis nyt sitten käyttääkin. kiinnostais ny vaan että tulisko joku mukaan pelaileen?

Ja heti tuli mieleen että mulla on sitten jotain ylimääräsiä hanskoja ja polvisuojiakin, jos sellaisia kaipaillaan. Ne sormethan on kyllä hyvä suojata, että pystyy soittaan...

Samppa

Mukana ollaan! ainaski yks voi olla et tulee täs tooooineki =)

antsa

Mä olen vähän katellu noita käyttetyjä maalivahdin vermeitäkin, niillä olis varmasti  kiva leikkiä... :-)

åboSS

Tätähän vois harkita

antsa

alkaiskohan olla aika sopia ekaa kokoontumista? tossa joulun tienoilla on ainakin hyvin aikaa urheilla..

Samppa

Joo.. mut montax meit olis? nyt näyttäis olevan joku kolme?? ekan kerran pitää kyl varmaa ottaa kyl tosi lungisti ku on vähä aikaa sitte ku on hokkareil vetäny yks kesä  ;D mut Joo perkule ku ei oo mailaa saakeli  :D :D paljonkohan sellaset ki nykyään maksaa  :) joku tos 23-27.12 välillä olis varmaa hyvä vois kokeilla tulla kurvailee.. missä turus luistimii pääsee terottelee??

antsa

just silloin 23.-27. mäkin ajattelin.
mailat maksaa parikymppiä, kun ostat puumailan. niitä saa ainakin prismasta ja isommista urheiluliikkeistä. komposiittimailat maksaakin sitte ihan niin paljon kun niihin rahaa tahtoo pistää.

tuolla parkin kentällä on teroituspalvelu, joka on aika hyvin auki aina kun kenttäkin, mutta lähes kaikki suutarit ja monet urheiluliikkeetkin teroittaa luistimia. se touhu taas maksaa yleensä 5e per laaki.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: antsa - 16:50:51 - 16.12.2013
just silloin 23.-27. mäkin ajattelin.
mailat maksaa parikymppiä, kun ostat puumailan. niitä saa ainakin prismasta ja isommista urheiluliikkeistä. komposiittimailat maksaakin sitte ihan niin paljon kun niihin rahaa tahtoo pistää.

tuolla parkin kentällä on teroituspalvelu, joka on aika hyvin auki aina kun kenttäkin, mutta lähes kaikki suutarit ja monet urheiluliikkeetkin teroittaa luistimia. se touhu taas maksaa yleensä 5e per laaki.

Nyt on viisampi  :) täytyy käyrä hakemas tollanen mailja jostain et voi sit lämiä  8)

Puuha peten lippa lakki

Mulla kasvaa talvisin aina maha ihan vitusti ko ei enää oikeen lumilautaile. Täähän ois ihan hyvä vaihtoehto mut pitäis vaan jostain kalastaa luistimet ja maila.

Samppa

^^ Joo siis sama homma.. vatta kasvaa ja kunto heikkenee.. luistimet on mut mailaa en oo viel saannu hoidettua.. jos sais edes vähän hokkailtuu se olis jo jees  8) 8)

antsa

Mentäiskö perjantaina kokeileen parkin jäätä? Mä voisin ottaa nuo molarin vehkeet mukaan. Ehkä jo joskus iltapäivällä?

antsa

Koitetaanko saada jotain aikaan tällä saralla? Mulla olis ny aika hyvin maalivahin vermeet haalittuna ja tarttisin jonkun sparraajaksi, laukomaan ja rankkareita veteleen. Kuka tulee?

Kapr

Parkin kenttä auki. Meikäläinen menee ainakin huomenna puoli viideksi sinne ja kausi käyntiin.  8)