DIYTurku hakee paria aktiivista kirjoittajaa Zinelle

Aloittaja mirosol, 08:42:30 - 30.05.2011

« edellinen - seuraava »

niilo pielinen

 
Voisin ny jo kirjoittaa pe-keikan raportti: Noituuden setti oli lyhyt, ja muut bändit oli iha mahtavia!!!!
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Lambi

Palataan myöhemmin noihin kuvallisiin raportointeihin.

mirosol

Edelleen niitä vapaaehtoisia kirjoitetun sanan hallitsevia sankareita kaivataan. Ei tarvi "osata" mitään. Kunhan kirjoittaa...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Yks "Jankke tykkää" arvio tulossa, jos oikea julkaisu viel keksittäis. Ja sitä levyraatihommaa mietintään?

mirosol

Sitä levyraatihommaa vois tosiaan suunnitella. Joskus aikanan pitäny illanistujaisissa sellasia kymmen biisin raateja kavereille...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mögälix

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 18:59:36 - 31.05.2011
 
Voisin ny jo kirjoittaa pe-keikan raportti: Noituuden setti oli lyhyt, ja muut bändit oli iha mahtavia!!!!

Hyvä, nyt ei tarvii soittaa.

kuka tahansa

Vähän sama, kuin jos ilmoittautuu Facebookissa tapahtumaan, niin sitten ei enää tarvitsekaan mennä paikalle! Kyllä nykyteknologia on ihmeellistä.

mögälix

Lainaus käyttäjältä: kuka tahansa - 16:35:46 - 01.06.2011
Vähän sama, kuin jos ilmoittautuu Facebookissa tapahtumaan, niin sitten ei enää tarvitsekaan mennä paikalle! Kyllä nykyteknologia on ihmeellistä.
Tai jos tykkää kaverin kommentista tms. niin ei tarvii oikeasti tavata. Kunhan nyt virtuaalimaailmassa moikkaillaan.

jankke

Tätä ei kannata lukea, jos ruma kielenkäyttö häiritsee nimittäin pakko käyttää voimasanoja.. Oli täs juttua "Jankke tykkää" arviosta ja nyt löytyi paras mahdollinen ehdokas! Jumalauta, kuulin just Käpykaarti LP:n ja mitään niin punkkia en oo varmaan kuullu pitkiin aikoihin, jos koskaan! On se helvetin hieno tunne ku levyä kuunnelles karvat nousee pystyyn ja kylmät väreet vilistää! Oli niin raju paketti ja sanoja lueskellessa vaan mietti, et kiitti kun puit teksteiksi mun ajatukset. Sovitukset oli niin äärimmäiset et hatunnosto Satrulle jumalauta. Älkää kukaan vittu ikinä tulko sanomaan et PUNK on kuallu ku se ei vittu OO!

mirosol

Et usko, mutta mulla oli täsmälleen sama tunne tosta levystä ensimmäisen viikon ajan. (Ja on se kova edelleen, vaikkei enää ihan päivittäin soittimessa pyörikkään.) Se on kyllä ihan törkeen kova. Siitä tulee etusivulle nyt "Jankke Tykkää!" Arvio.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

kiva kuulla, et en oo yksin väristyksineni :) <3 Jankke tykkää <3 Saatko sä sen laitettua vai pitäiskö mun osata jotain? Ks. mun kommentti siihe taidekauppahässäkkään täällä, lainauskaan ei onnistu joten oon vähän avuton ;)

mirosol

Kyllä mä sen laitan, älä huoli.. Ei vaan löydy netistä kunnollista kuvaa siitä kannesta. Täytyy skannata... Menee siis jonkun aikaa että saan ton valmiiks.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

hieno homma :D eipä ois uskonu, et meikäkin levyarvioita tekee ;)

mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.