DIYTurku hakee paria aktiivista kirjoittajaa Zinelle

Aloittaja mirosol, 08:42:30 - 30.05.2011

« edellinen - seuraava »

jankke

jotenkin siihen oli näköjään päässyt muutakin jaaritusta kuin pelkkä tyly "Jankke tykkää!" :)

mirosol

Luulin, että tuo oli se arvio :) Voi sen "lyhentää", jos tuntuu, että tuossa on liikaa...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Heh, olkoot vaan ;) varsinainen kriitikko tässä...

jankke

Ensi lauantain tapahtumasta tulee varmaan oikein keikka-arvioiden tulva tuonne etusivulle, kun kaikki forumin jäsenet ovat tästä rekrytoinnista aktivoituneet ;)

mirosol

Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato kun kalastamaan lähti... Tuskin kukaan saa mitään aikaiseksi. Itse en halua/suostu noita kirjoittamaan...

Mut nähdään huomenna kuitenkin ja puhellaan jalkapallosta.


Heeeeei. Sähän voisit Jankke kirjoitella tosta raportin! Voisin melkein tehdä sulle tunnarit etusivuun sitten ja opastaa vähän käyttöä jossain kohtaa.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Niin se on ainakin varmaa, et jalkapallosta puhutaan - pieni riski, että taustamusiikki jää sivuseikaksi keskustelun tiimellyksessä ;)

En olisi ainakaan jäävi arvioimaan, kun esiintyjistä kukaan ei ole henk. koht. tuttuja, mutta musiikkiteknisesti (onko sellaista sanaa olemassakaan?) olen surkea. Kaikki ammattimuusikot täällä kuitenkin mieluiten lukisivat, et millaisessa vireessä itse kunkin kitarat olivat ja mitenkä tarkasti oikein soitto sujui, mutta parhaimmillaankin itse aina kuullostelen lapsellisesti, mutta kovalla innolla ja tunteen palolla koko pakettia ja analysoin lähinnä omia fiiliksiä. Ja sitten toinen riskitekijä on, että meikän edellisestä kuppilareissusta on jo sen verran aikaa, et saattaapi tulla baaritiskin antimiakin nautiskeltua. Mut jos muistan illasta jotain (heh), niin voisin kyl kirjoitella jotain ja jos tuotos läpäisee sun laatukriteerit niin siitä sitten vaan :)

mirosol

Aina vaan parempi, jos kirjoittajalla ei ole omaa lehmää ojassa. Eikä ketään kiinnosta lukea kuka soitti väärin missäkin kohtaa :) Väittäisin, että saisit hyvää jälkeä, kun vaan yrität.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Harmi etten voi tuosta sosiksen viime lauantaista paljoa kirjoitella kun loppuhuipennuskin jäi kokematta :( Tuli sitten opeteltua kantapään kautta sekin tosiasia, että mikäli illan aikoo viettää punk rokkia livenä kuunnellen ei silloin kannata samana aamuna herätä kuudelta mattopyykille.......

mirosol

#38
Sen verti taas palatakseni tähän alkuperäiseen aiheeseen, että muutamat kirjoittajat olisivat edelleen tervetulleita. Muokkaan tuonne alkuperäiseen postiin tämänhetkiset lupautuneet...

Sitten tuli vielä mieleen, että mitäs jos sinne saisi vaikka vakiokolumnistin kirjoittamaan tuntojaan kerran kuussa? Onko kellään ajatuksia ketä voisi pyytää tähän?
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 15:00:08 - 18.06.2011
Sen verti taas palatakseni tähän alkuperäiseen aiheeseen, että muutamat kirjoittajat olisivat edelleen tervetulleita. Muokkaan tuonne alkuperäiseen postiin tämänhetkiset lupautuneet...

Kannustan uskaltamaan, ei tässä ammatillisessa mielessä noita raportteja ja arvioita ole tarkoitus väsätä ;)

Kolumnikin on hyvä idea, antsa-yleislakko vois olla hyvä jos suostuis vaan!

mirosol

Lainaus käyttäjältä: jankke - 17:22:46 - 18.06.2011
Kolumnikin on hyvä idea, antsa-yleislakko vois olla hyvä jos suostuis vaan!

Sitä vois kyllä kysyä! Tarvii vaan varmistua, ettei kirjoita pelkkää propagandaa :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 19:02:08 - 18.06.2011
Lainaus käyttäjältä: jankke - 17:22:46 - 18.06.2011
Kolumnikin on hyvä idea, antsa-yleislakko vois olla hyvä jos suostuis vaan!

Sitä vois kyllä kysyä! Tarvii vaan varmistua, ettei kirjoita pelkkää propagandaa :)

Hyvä pointti ;) Onneks sillä on pändi joka julkaisee tiheään tahtiin hyvää matskua!

Lambi

Kattelee jos viikonloppuna olisi aikaa kirjoitella raportit noista parista ulkomaanreissuista, sen verran palautunut alkaa olemaan.

mirosol

Juu! Paikallaan olis!

Teenkö tunnarit, vai toimitatko tekstit mulle?
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Lambi

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 20:57:54 - 06.07.2011
Juu! Paikallaan olis!

Teenkö tunnarit, vai toimitatko tekstit mulle?

Tää meni sit siirtymään streptokokkihäijyläisen takia... Mikä ois helpoin tapa jos meinaa liitellä kuvia tekstiä värittämään?