19-20.7. Mennäänkö sinne natsifestareille? (Hammer open air)

Aloittaja papu, 05:37:56 - 11.07.2013

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

papu

Kattoon Venomia?


EDIT: Siirsin kalenterissa oikeille päiville. -toinen mod.

danne

Mä oon ainakin menossa. En halua missata ku Venom soittaa liedossa. Kävin myös viime vuonna ja Eyehategod veti  niin kovan keikan että kyllä kannatti. En jaksa boikotoida vaan sen takia että joku Grand Belial's Key ja Goatmoon soitti siellä joskus 2010..Haluan nähdä hyviä bändejä ja niin kauan ku tän vuoden line-up ei sisällä mitään "natsibändejä", niin kaikki ok.

papu

#2
Stormheitin laskisin aika huolella. Ja vieläpä sarjaan "todella huonot natsi-bändit".

No kuhan mää`in kännissä netissä. Levykaupan setä kyl tietää et oon itekin ostanu NSBM:ää.

Plus vittu ku saa moderoida öisten känniurpojen viestejä täällä.

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: danne - 09:17:22 - 11.07.2013
Mä oon ainakin menossa. En halua missata ku Venom soittaa liedossa. Kävin myös viime vuonna ja Eyehategod veti  niin kovan keikan että kyllä kannatti. En jaksa boikotoida vaan sen takia että joku Grand Belial's Key ja Goatmoon soitti siellä joskus 2010..Haluan nähdä hyviä bändejä ja niin kauan ku tän vuoden line-up ei sisällä mitään "natsibändejä", niin kaikki ok.
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

salozka

#4
Ai niinku :D



Mut heiiii, totta kai tonne. Syyt:
- Candlemass
- Bulldozer
- Venom
- Repulsion
- Hell
- Morrigan

Bonuksena Abhorrence ja Jumalation esim.

Ekana vuonna oli kyllä melkosta natsiseurakuntaa muutaman ryhmän verran paikalla,  mut mun mielestä sen jälkeen ollut yleisöltään ihan perusfestarikansaa.



Rotte


papu

Mietin aamulla jos poistaisin mun öiset kännisekoilut netistä (coz ai cään), mut menköön tämä virallisena topikkina sit. En mä oo kauheen ankee ja rajoittunut.

slugpace

Repulsion ja Abhorrence olis ujosti kiinnostaneet, mutta se perunapellossa tarpominen ei. Viime vuosi riitti ja eipä silloinkaan tarvinnut katsoa kuin Eyehategod.

Iron Maiden vie voiton tällä kertaa :)

idiootti

Lauantaille löytyy lippu. Hyviä muistoja liittyy hammeriin, mut huonoja senkin edestä. Bändit kuitenki kiinnostaa taas tänä vuonna paljo.

Vekenator

Hei jätkät! Nyt skarpatkaa... Venom sitä ja Venom tätä ja kuitenkin samoilla festareilla soittaa Repulsion!!!

Niin ja oon menossa paikalle nimenomaan Repulsionin takia. Perjantaina ei oo oikeen mitään kiinnostavaa paitsi Dead Congregation, eli en oo ihan varma oonko sillon mestoilla. Enköhän...


papu

Millanes juopottelupolitiikka tuolla on? Esim ku tekis mieli mennä jo heti sinne kattoon Vittu mä vihaan punkkia -äijän bändi, mut sit ei ookkaan mitään kauheen mielenkiintoista vähään aikaan. Ei ehkä festarihintainen olut kiinnosta.

Plus huutaako HEVIÄIJÄT tuolla kovaa?

niilo pielinen

^
Iha perus on, sisällä kallis, ulkona oma, välillä narikka.
Heviäijät ei mun mielestä siellä huutanu kovempa ku hevimimmit, non-heviäijät ja non-hevimimmit.
Iha festari se on, niissä löytyy kavereita, tuttuja, tuntemattomia, kivoja tyyppejä ja idiootteja, eli sama ku puntalas ja muallaki. Jos musa kiinnostaa ja pystyn maksa, nii meen, muuten meen istumaan puistoon ja otan oma musaa mukaa, tietysti siel on myös puupaita, mut ku maailma ei oo niiku mä haluaisin et olis, nii pakko mul on vähä nähä niit joskus...

...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

papu

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 12:10:15 - 12.07.2013
Iha perus on, sisällä kallis, ulkona oma, välillä narikka.
Jepa, tää lähinnä oli pointtina. Vaikuttais siltä et vois lähteäkin sit.

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: papu - 12:18:32 - 12.07.2013
Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 12:10:15 - 12.07.2013
Iha perus on, sisällä kallis, ulkona oma, välillä narikka.
Jepa, tää lähinnä oli pointtina. Vaikuttais siltä et vois lähteäkin sit.

Lähe ihimeessä ni on hyvää juopotteluseuraa alueen ulkopuolella :)

Lepposa meininki tuolla on aina ollu kaikinpuolin mun mielestä. Ei oo liian iso festariksi eikä oo myöskään tungosta missään.

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: papu - 12:18:32 - 12.07.2013
Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 12:10:15 - 12.07.2013
Iha perus on, sisällä kallis, ulkona oma, välillä narikka.
Jepa, tää lähinnä oli pointtina. Vaikuttais siltä et vois lähteäkin sit.
Dodii, Papua lasketaa sit mukaan. Varmasti teet niiku muut hipit, ryypäät ulkopuolella, meet kattomaa kiinnostavia bändiä, noin 2 tuntia verran, sit et enää jaksa/pysty tulla sisään, pysyt ulkona kavereiden kans, ja missaat just sen jota olit tullu kattomaa :D Vähä kallis puistoilu mut pari bändiä onnistuu nähä, eli iha ok vkl  ;)
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke