Jalkapalloa

Aloittaja antsa, 22:41:31 - 15.06.2013

« edellinen - seuraava »

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Mary - 04:53:21 - 04.09.2013
Lainaus käyttäjältä: danne - 14:20:48 - 03.09.2013
Lainaus käyttäjältä: Samppa - 11:39:20 - 03.09.2013
Lainaus käyttäjältä: Mary - 10:32:27 - 03.09.2013
eli Pispala-flunssa päällä  :P

Väliin jää mulla..  :(

Voi saatana.. Voi olla et mul jää kans väliin. Yön aikana alko kurkku sattumaan. Varmaan sama pispala-virus. Katotaan nyt jos uskaltaa tulla

Hitsi. Ehdin jo miettiä että oliks danne ainut selviytyjä viikonlopun reissusta  ;D

EI näköjäään  ;D ;D onks joku edes selviytyny ihan Terveenä.. omal kohal ei varmaan ite ikinä Terveydy kokonaan  ::) ::)

Samppa

Joutuu tänään kyl jättää väliin ei ihan terve oo vieläkään  :-\

antsa

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 10:15:25 - 10.09.2013
Joutuu tänään kyl jättää väliin ei ihan terve oo vieläkään  :-\
ootko joskus sitte ollu? :-P.
Me ollaan teean kans tulossa. Toivottavasti tulee muitaki.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: antsa - 10:57:43 - 10.09.2013
Lainaus käyttäjältä: Samppa - 10:15:25 - 10.09.2013
Joutuu tänään kyl jättää väliin ei ihan terve oo vieläkään  :-\
ootko joskus sitte ollu? :-P.
Me ollaan teean kans tulossa. Toivottavasti tulee muitaki.

;D ;D ;D

jaksaisitsä muuten heittää mun Repun siihen paavolle jossain vaihees ni vois paavo tuoda sen tonne TVO:hon perjantaina? ai että kuulostaa hankalalta :D

Mary

Lainaus käyttäjältä: antsa - 10:57:43 - 10.09.2013
Lainaus käyttäjältä: Samppa - 10:15:25 - 10.09.2013
Joutuu tänään kyl jättää väliin ei ihan terve oo vieläkään  :-\
ootko joskus sitte ollu? :-P.
Me ollaan teean kans tulossa. Toivottavasti tulee muitaki.

Oon tulossa

Mary

Meitä oli 4 tänään. Onneksi paikalla sattui olemaan joku yliopistolaisten 5 hengen porukka, jota vastaan sitten päästiin pelaamaan. Mukana oli myös 6-vuotias poika, joka pelas ajoittain paremmin kuin aikuiset, hah  :D

Ensi viikolla taas ja pikaista paranemista Sampalle!  :)

Puuha peten lippa lakki

Ens viikolla vois ottaa kyllä itekki tavotteeks olla terve. Nytten on ollu noita koulutushommia aina sen verta myöhäseen, ettei ois tänään kerenny muutenkaan pelaamaan. Vielä on onneks aikaa ennen ko alkaa oleen liian kylmä!

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Mary - 21:23:48 - 10.09.2013
Meitä oli 4 tänään. Onneksi paikalla sattui olemaan joku yliopistolaisten 5 hengen porukka, jota vastaan sitten päästiin pelaamaan. Mukana oli myös 6-vuotias poika, joka pelas ajoittain paremmin kuin aikuiset, hah  :D

Ensi viikolla taas ja pikaista paranemista Sampalle!  :)

Joo, meil oli kans vähän auto remppaa Totten kanssa.. ja vituiks hän se meni ja sen jälkee ryyppäämiseks tai no.. asennus kaljaa ja sit kävi miten kävi  ::) ::) 8)

Mary

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 00:06:36 - 11.09.2013
Lainaus käyttäjältä: Mary - 21:23:48 - 10.09.2013
Meitä oli 4 tänään. Onneksi paikalla sattui olemaan joku yliopistolaisten 5 hengen porukka, jota vastaan sitten päästiin pelaamaan. Mukana oli myös 6-vuotias poika, joka pelas ajoittain paremmin kuin aikuiset, hah  :D

Ensi viikolla taas ja pikaista paranemista Sampalle!  :)

Joo, meil oli kans vähän auto remppaa Totten kanssa.. ja vituiks hän se meni ja sen jälkee ryyppäämiseks tai no.. asennus kaljaa ja sit kävi miten kävi  ::) ::) 8)

Hehe. Niin käy joskus  :D

Samppa

Antsa yrität sä ottaa mun repun mukaa nyt tiistain? jos siis oot tulossa  ::) ::)

Mary

Hitto oon TAAS kipeenä eli en pääse tänään  :P

antsa

Olisko tänää porukkaa tulossa, vai onks liian sateista säätä?

Samppa

Lainaus käyttäjältä: antsa - 10:13:03 - 17.09.2013
Olisko tänää porukkaa tulossa, vai onks liian sateista säätä?

Mmmm.. onhan huono keli.. en en tiedä.. houkutus ei ole suurin mahollinen ;D

Puuha peten lippa lakki

Nyt on kyllä vähän taas lipsunu... :-[ Saatan ens tiistaina jo olla merillä joten nähtäväks jää. Jos se lykkääntyy jostain syystä (mikä on vähä turhanki yleistä) nii sitten tuun vaikka satais dynamiittia ja kansallissosialisteja. Tämä on lupaus.

jj

#89
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 21:22:44 - 18.09.2013
Nyt on kyllä vähän taas lipsunu... :-[ Saatan ens tiistaina jo olla merillä joten nähtäväks jää. Jos se lykkääntyy jostain syystä (mikä on vähä turhanki yleistä) nii sitten tuun vaikka satais dynamiittia ja kansallissosialisteja. Tämä on lupaus.
jos alkais sataan dynamiittia ja kansallissosialisteja niin voi veljet mikä show siitä tulisi! Nykyihmiset varmaan ottais senkin mainoskampanjana.  Itse en voi tulla pelailemaan tällä hetkellä, ehkä sitten ensi kesänä.