Jalkapalloa

Aloittaja antsa, 22:41:31 - 15.06.2013

« edellinen - seuraava »

danne

Mäkin kävin kattomas.. poljin ku hullu töistä, mut ei näkynyt tuttuja naamoja :o

Samppa

En tiedä, itse en päässyt, ens tiistaina pääsen ja mukaan tulee varmaan 3 kappaletta... ens viikolla 18:00  8) 8)

Mary

Jep, ensi viikolla uusi yritys  :)

Puuha peten lippa lakki

Muutan tuossa kuun vaihteessa Turkuun ja jalkapallohommat kiinnostais! Pitänee varmaan huudella sitten täällä kun on muutto suoritettu.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 01:29:34 - 18.07.2013
Muutan tuossa kuun vaihteessa Turkuun ja jalkapallohommat kiinnostais! Pitänee varmaan huudella sitten täällä kun on muutto suoritettu.

Tiistai 18:00, paikka luultavasti muuttuu, kupittaan puistosta jonekki muualle. mut seurailet täällä vaan  8) 8) 8)

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 15:39:49 - 18.07.2013
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 01:29:34 - 18.07.2013
Muutan tuossa kuun vaihteessa Turkuun ja jalkapallohommat kiinnostais! Pitänee varmaan huudella sitten täällä kun on muutto suoritettu.

Tiistai 18:00, paikka luultavasti muuttuu, kupittaan puistosta jonekki muualle. mut seurailet täällä vaan  8) 8) 8)
Mahtavaa! Oon tulevana tiistaina Turussa käymässä niin pitänee kahtoa josko sitä jo jaksais tulla tsekkaan menot.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 20:59:48 - 19.07.2013
Lainaus käyttäjältä: Samppa - 15:39:49 - 18.07.2013
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 01:29:34 - 18.07.2013
Muutan tuossa kuun vaihteessa Turkuun ja jalkapallohommat kiinnostais! Pitänee varmaan huudella sitten täällä kun on muutto suoritettu.

Tiistai 18:00, paikka luultavasti muuttuu, kupittaan puistosta jonekki muualle. mut seurailet täällä vaan  8) 8) 8)
Mahtavaa! Oon tulevana tiistaina Turussa käymässä niin pitänee kahtoa josko sitä jo jaksais tulla tsekkaan menot.

Jepp, Tiistaina 18:00 Kupittaan puisto! Siellä potkitaan..

Mary

Kupittaa siis edelleen paikkana, hyvä. En päässy viimeeks ku työt loppuikin vasta klo 18 ni ei enää jaksanu lähtee urheilemaan  :P Jospa huomenna pääsis vähän aikaisemmin.

Mary

Juteltiin eilen, että ensi tiistaina eli 30.7 ei pelata, kun on Puntalan jälkiklubi. Seuraavan kerran siis kahden viikon päästä 6.8. Eilen meitä oli paikalla 4. Kyllä siinä saatiin peliä aikaiseksi, tosin joutui juoksemaan ihan hulluna  :P Tulkaa kaikki jotka vaan pääsette sitten kahden viikon päästä niin saadaan isommat joukkueet kasaan  :)

Puuha peten lippa lakki

Mulla on tuohon mennessä muutto hoidettu niin tällä kertaa tuun paikalle! Taitaa olla melko lyhyt matka kentällekkin, jos nyt yhtään Turusta mitään tajuan.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 14:44:07 - 28.07.2013
Mulla on tuohon mennessä muutto hoidettu niin tällä kertaa tuun paikalle! Taitaa olla melko lyhyt matka kentällekkin, jos nyt yhtään Turusta mitään tajuan.

8) kaikki tiet vievät roomaan, nähdään siel

antsa

MÄKIN TUUN! kesälomareissut on heitetty, joten nyt pääsee taas jalitsunkin pariin..

Samppa

Lainaus käyttäjältä: antsa - 17:51:27 - 04.08.2013
MÄKIN TUUN! kesälomareissut on heitetty, joten nyt pääsee taas jalitsunkin pariin..

Yritän päästä pelailee! Nähdään ehkä..

Puuha peten lippa lakki