Jalkapalloa

Aloittaja antsa, 22:41:31 - 15.06.2013

« edellinen - seuraava »

antsa

Mä olen tässä mietiskellyt joska täältä  foorumin kautta saatais kerättyä jonkin kokoista ryhmää potkiin palloo kerran tai kaks viikossa?
olisko kukaan kiinnostunut tällaisesta kuntoilumuodosta? mulla olis muutama aika varma kaveri jo kovasti kiinnostuneina, mutta lisää tarvittais, että saatais sellaista oikeeta ja mukavaa peliä aikaiseksi..

danne

Jalkapallo kiinnostaa aina  :)  Ja eiköhän täältä foorumilta löydy muitakin kiinnostuneita.

Piezu

Lainaus käyttäjältä: danne - 09:13:46 - 16.06.2013
Jalkapallo kiinnostaa aina  :)  Ja eiköhän täältä foorumilta löydy muitakin kiinnostuneita.

VARMASTI !!

idiootti

Ehdottomasti kiinnostaa ja toivottavasti aikataulu antaa periks!

niilo pielinen

Jalkapallo on vaarallinen vanhoille hippeille, luut ja niveleet sanoo helposti krääk ja moi, pari matsia joka vuosi punkfutis-päivänä on mulle iha riittävä, siitäki kroppa tarvii viikko ennen ku on taas about kivuton :)
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

antsa

No tota. Pitäskös ensviikolla yrittää joku ilta päästä porukalla potkiin? Aikaa ja paikkaa tarvii sitte vain alkaa arpomaan..

Mary

Minuu kiinnostais ainakin. Mites ens viikon tiistai joskus 18 aikaan? Nii ja mikä olis hyvä paikka?

danne

tiistai 18 aikaan sopii ainakin mulle. Niitä paikkoja kyl löytyy vaikka kuinka paljon, mut mikä ois paras?

Samppa

Ooon mukana! tää tiistai vaan ei valitettavasti käy.. mutta mukana ollaan joku toinen päivä.. =) Tää on hieano asia!

Mary

Antsa saa päättää ku oli sen idea   ;D


antsa

Tiistai on huono. En pääse mitenkää. Torstai olis parempi tai keskiviikkona klo 19.00.

Samppa

Keskiviikolle peukkua mun puolesta! on ehtiny juhannuksesta ki toipua :D ;D ;D

Mary


Mary

...eiku ei käy sittenkään ku sovittiin Janken kaa treffit huomiseks. Mut ensi kerralla sitten