Jalkapalloa

Aloittaja antsa, 22:41:31 - 15.06.2013

« edellinen - seuraava »

antsa

Onko tänä iltana jengiä enemmän ku viimeks? mää koitan ainaski tulla..


pauliina

olipas mukavaa! kiitti!

Puuha peten lippa lakki

Jaaha, meikä unohti... No ens viikolla sitten. Pitäiskö pelata uusemmin ko kerran viikossa? Itteä kyllä kiinnostais nyt ku vielä on lumeton maa  :)

Samppa

Lainaus käyttäjältä: pauliina - 22:22:55 - 13.08.2013
olipas mukavaa! kiitti!
Jepp kiitos että tulit  8)

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 22:56:34 - 13.08.2013
Jaaha, meikä unohti... No ens viikolla sitten. Pitäiskö pelata uusemmin ko kerran viikossa? Itteä kyllä kiinnostais nyt ku vielä on lumeton maa  :)
Vaikeaa uskoa että on porukkaa ku nyt jo niin huonosti jengiä.. ens viikol en ite pääse mut kait siel jotain potkimista on..  :)

danne

Höh, en päässyt potkimaan ku pääsin duunista vasta seiskan aikaan..Ens viikolla uus yritys

Mary

Lainaus käyttäjältä: pauliina - 22:22:55 - 13.08.2013
olipas mukavaa! kiitti!

Kiva kun pääsit paikalle :)

Mie en tuu ens viikolla ku oon Jyväskylässä mut sitä seuraavalla sitten

antsa

mä lupaan tulla ensviikollakin ja Teea tulee tällä kertaa kans. Ilarikin lupas tulla, joten taas saadaan varmasti ainakin jonkinlaista peliä päälle.

juteltiin viimeks että syyskuun lopuille asti voidaan varmasti sopia tuolla käyvämme, sen jälkeen voi nurtsi jo alkaa kärsiin.
mutta eihän sekään mikää lopullinen homma ole, sittenhän me voidaan jatkaa hiekkakentillä vaikka lumen tuloon saakka, jos halutaan..

Puuha peten lippa lakki

Joo ite ainaki ihan mielelläni jatkan niin kauan ko tarkenee. Miksei sitä talvella vois pari kertaa käyä josain sisähallissaki potkuttelemassa.

Tuun kans tiistaina, tällä kertaa laitan muistutuksen!

pauliina

kait sitä vois taas tulla. joudun kyllä taas lähtee jo tunnin jälkeen et kerkee treeneihin!

antsa

Tänään taas pelaan. Kesäkelit ja kaikkee!

pauliina

joo! ollaanko taas siinä pikkukentällä missä on ne pienet maalit?

antsa

Lainaus käyttäjältä: pauliina - 13:30:31 - 20.08.2013
joo! ollaanko taas siinä pikkukentällä missä on ne pienet maalit?
kyllä. siihen ainakin pyrimme..

Samppa

Ens viikolla tuun minä taas mukaan +2 ja Totte ehkä :D

antsa

Multa ja teealta jää tänään väliin pelit. Vanhempainilta nääs. Sairaslomakin olis tosin pitänyt mut sivussa, kun on sormi tikattuna kasaan..