Jalkapalloa

Aloittaja antsa, 22:41:31 - 15.06.2013

« edellinen - seuraava »

danne

Lainaus käyttäjältä: Mary - 15:48:08 - 28.04.2014
Sellanen melko olennainen kysymys että onks kellään palloa ku Antti ei pääse täl kertaa?

Löytyy!

Samppa

Lainaus käyttäjältä: danne - 15:56:29 - 28.04.2014
Lainaus käyttäjältä: Mary - 15:48:08 - 28.04.2014
Sellanen melko olennainen kysymys että onks kellään palloa ku Antti ei pääse täl kertaa?

Löytyy!

Bra Danne!  8)

Puuha peten lippa lakki

Mulla on kans mutta tarvis tekohengitystä. Onko kellään pallopumppua? Jos on nii ottakaa mukaan nii saan ton samalla täyteen.

Kyselen kans ei-foorumilaisia kavereita jos joku innostuis.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 18:55:38 - 28.04.2014
Mulla on kans mutta tarvis tekohengitystä. Onko kellään pallopumppua? Jos on nii ottakaa mukaan nii saan ton samalla täyteen.

Kyselen kans ei-foorumilaisia kavereita jos joku innostuis.

Joo pittäis olla, pumppuli, Toi Totte:ki varmaa tulee, ja kyselen kans ei foorumilaisilta.. huonoosti vaan noita aina tulee...  :-\


etälamautin

Jau, mä tuun kans

Puuha peten lippa lakki

Jes, täähän lähti hyvin käyntiin! Toivotaan huomiseks kelejä.

Puuha peten lippa lakki

Olipas kivaa! Puhuttiin, että ens viikolla sama aika ja paikka, eli Tiistaina klo 18:30 Kupittaan puistossa.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 21:21:28 - 29.04.2014
Olipas kivaa! Puhuttiin, että ens viikolla sama aika ja paikka, eli Tiistaina klo 18:30 Kupittaan puistossa.

Jepp Pirun hauskaa oli hyvin oli porukkaa!! Talven jälkee oli melkosessa RAPA kunnossa, mut jepps en tiistaina tullaan taas..  8)

Mary

Jees :) Eli tosiaan joka tiistai sama aika ja paikka niin kauan kun kesää riittää

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 08:21:10 - 30.04.2014
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 21:21:28 - 29.04.2014
Olipas kivaa! Puhuttiin, että ens viikolla sama aika ja paikka, eli Tiistaina klo 18:30 Kupittaan puistossa.

Jepp Pirun hauskaa oli hyvin oli porukkaa!! Talven jälkee oli melkosessa RAPA kunnossa, mut jepps en tiistaina tullaan taas..  8)
Pari kertaa joutuu käyä ennen ku jalat tietää, että missä kulmassa siihen palloon pitää osua.


Puuha peten lippa lakki

Huomenna taas, sama aika ja paikka!


Samppa

Huomenna mennään taas 18:30 sama paikka..  8)