ti 30.7. Pub Port Arthur: Clown, Visions of War, Infesto, Agasia

Aloittaja papu, 15:49:09 - 31.05.2013

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

egge

^ en tiedä oonksmää vaan ollu sekasin, mut eiks toi ollu eri jätkä? :o

Vekenator

Meikäläinen keskustelun jo ehti avata, mutta toivon silti, että tän jutun käsittely jäis julkisella foorumilla tähän. Ei tässä oo kuitenkaan tarkoitus ruveta mustamaalaamaan ketään täysin. Punx united pitäis kuitenkin olla pelin henki ja silleen. Haluan vielä alleviivata sen, että otin asian puheeksi koska en kuitenkaan ollut ainoa ihminen jota asia näytti paikan päällä ärsyttävän, mutta ei tätä enää tästä enempää tarvi jauhaa. Case closed siis mun - ja toivottavasti muidenkin osalta tätä asiaa koskien ja keskitetään se negatiivisuudesta lähtevä energia johonkin rakentavampaan toimintaan :)

egge

^ entäs draamailun ilo ??? no ei vaisinkaa! support tälle, ja vaik en ny tätä "häiriköintiä" nähny, niin viimeinen asia minkä tästä mainitsen olkoon et kyseinen keesipää on mun kirjois hyvä jätkä. Jatketaan elämää ->

Hatshoe

Lainaus käyttäjältä: egge - 00:26:19 - 01.08.2013
^ entäs draamailun ilo ??? no ei vaisinkaa! support tälle, ja vaik en ny tätä "häiriköintiä" nähny, niin viimeinen asia minkä tästä mainitsen olkoon et kyseinen keesipää on mun kirjois hyvä jätkä. Jatketaan elämää ->

joo kylhän hän vaikuttaa kivalta tyypiltä, oon tavannu aiemmin. ja jossain raisio-punkeissa on ollu ihan hauskaaki et sil on ollu meno päällä ku kaikki muut on apaattisia. pitäis vaan löytyä jonkinlainen tilannetaju et mikä on sopivaa ja milloin alkaa häiritä muita. kännissä ja vauhti päällä varmaan vaikee lukea ärsyyntymistä ihmisten kasvoilta. toivottavasti palaute menee perille niin ei mee hyvät negaukset hukkaan. muuten samaa mieltä vekenatorin kanssa, vaik nyt jatkoinki keskustelua vielä vähäsen.

papu

#49
Onneks kukaan ei sentään pissannut kadulle, mikäs soppa siitä nyt sit taas olis syntyny. Maailmassa siis kaikki hyvin.