NyyttiFestit! Kouvolassa 15-16.maaliskuuta.

Aloittaja Könä, 14:57:02 - 14.02.2013

« edellinen - seuraava »

Könä



Turku, Kouvola, Helsinki ja Tampere kohtaa INKEROISISSA Kunnon 82HC illan merkeissä.

Perjantaina: Congrete donkey (KVL), Yleislakko (TKU), MKHC (KVL) ja Ylivallanorjat (HKI).

Lauantaina: Silminnäkijä (TRE), Viharikos (TRE), Pilluharja (KVL), Puukotus (kotka)
( ja ehkä MKHC )


Liput on 5€ päivä, ja sisältää narikan. Paikalta saa mm ranskalaisia sun muuta rasvakeitin sapuskaa jos nälkä yllättää kesken pogoomisen ja tietysti BISSEE JA VIINAA JA HYVÄÄ SEURAA!


TÄSTÄ TULEE HIANOA KUNHAN AUTATTE MEITÄ JA TULETTE PAIKALLE!
Eli paikka on inkeroisissa (kouvolaa) Baari nimeltä Mäkitupa - Laimeat areena.
Osotetta löytyy netistä mut ei oo vaikee löytää!

Naamaraamattu linkki:
https://www.facebook.com/events/254584348001253/

MKHC on mun ja Maryn uusin bändi. Erittäin murisevaa punkkia Maryn hienoilla lauluilla <3
Otin nyt ton genreluokittelun pois ettei Hakalan tarvi hermostua enempää. ;)
(eipä sille kyllä mikään muukaan suomalaisten tekemä musiikki kelpaa)

Papu tekee julisteen ja saa sen varmaa linkattua tähän.

papu


Könä


papu

Kuinkahan moni turkulainen lähtee tänne pilettämään ja sekoilemaan?

Könä

Toivottavasti MONI! Hei Noituus vois tulla ruoka ja majoituspalkalla soittaan lauantaiks? Koitan maksaa lipuista bensoja, mut en pysty lupaamaan juurikaan mitään.

niilo pielinen

^
Nyt vast näen tätä, vastasin jo sun viestist, noituus ei enää soita vain ruokaa ja yöpaikka linjalla, sun budjetti ei iha riitä järkkäämää meitä sinne, tarvitaa hotelli (ei mikään märkä koiran ja vanhan sukkamehun haiseva huoneen lattia) jota pistetää paskaksi sun laskulla (tietysti, rokkielämä, beibi), oikee ravintola, ranskalainen gastronomia eikä öljyssä uivia(sana?) ranskalaisia ja gmo majoneesia, pari koria kaljaa (belgialainen bisse, eikä mikään lämmintä lapin kultaa, ja pullo jack daniels per nuppi. Et varmaa pysty järkkä meille tätä, häh? ;)
Widdu, ois ollu iha loistava tulla, vaik omalla rahalla, soittaamaa tai vaa pitämää hauskaa, mut mä oon silloin Viros. Joku toinen kerta kyllä sinne on pakko tulla, viimeistää elokuus ku on '' :-* Minimir  :-* Maximir :-* '' bileet?
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

papu

#6
Lainaus käyttäjältä: Könä - 14:57:02 - 14.02.2013
saa sen varmaa linkattua tähän.
Sielä o :P

papu

Lainaus käyttäjältä: Könä - 21:14:17 - 14.02.2013
Mä kostan ton sulle kun tuut kvlaan.  8)
Huh, onneks oon menossa inkeroisiin. Ois tullu turpaan muuten vai :P

Könä

PAAAVOOOOO!!! Julistees on VÄÄRÄ PÄIVÄMÄÄRÄ LAUANTAIN KOHALLA!! se on myös maaliskuussa. eikä huhti. :D


mögälix

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 09:04:14 - 15.02.2013
noituus ei enää soita

Koska se on soittanut? Mögännyt ja mokannut tähänkin asti.  ;D


Könä

Lauantaiksi laitettu lisäys.
Voiks paavo muokata tota julistetta ni kehtaa monistaa niitä?

papu

Lainaus käyttäjältä: Könä - 16:17:24 - 19.02.2013
Voiks paavo muokata tota julistetta ni kehtaa monistaa niitä?
Korjaan sen muutaman päivän sisään. Käsi hajalla ni ei oikeen ny onnistu tuollainen homma.

larsgh

Otin nyt ton genreluokittelun pois ettei Hakalan tarvi hermostua enempää. 
(eipä sille kyllä mikään muukaan suomalaisten tekemä musiikki kelpaa)

:D

Könä