Misfits/Samhain/Danzig

Aloittaja Vekenator, 11:45:18 - 29.12.2012

« edellinen - seuraava »

Vekenator

Danzigin aikainen Misfits, Samhain ja Danzigin 1-4 soololevyt: Näitä minä palvon.

Tulee nykyään kuunneltua melkein kerran päivässä jotain näistä. Koko levy tai jokunen biisi sieltä täältä. Mites muilla? Kiinnostaako nämä enää ketään? Tietty tuo Misfits "logon" tunkeminen joka penaaliin ja tennariin voi inhottaa punkkareita, mutta itelläni on niin vahva nostalgiantunne näihin, että tuskin kyllästyn ikinä. Sama homma Ramonesin kans.

np. Misfits - Static Age


slugpace

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 11:45:18 - 29.12.2012
Danzigin aikainen Misfits, Samhain ja Danzigin 1-4 soololevyt: Näitä minä palvon.
Sama. Ei näihin vaan pysty kyllästymään. Aikanaan omalla coverbändillä tuli raiskattua biisejä sen verran pahasti ettei hetkeen halunnut alkuperäisiäkään kuulla, mutta äkkiä se fiilis meni ohi ja vanhat hitit kuulosti paremmalta kuin koskaan.

Harmittaa kyllä isosti että se uusin Danzig levy oli niin vasurilla hutaistu tekele. Ensimmäistä kertaa vuosiin olisi materiaalissa ollut jo vähän potentiaaliakin, mutta pilasivat senkin.

niilo pielinen

Oon varmaa aino joka ei ikinä kuullu niit bändiä, tai kai oon varmaa kuullu mut en ollu tiedossa et ne oli ne :) Olisko just siks ku ne on yyber pyörittyjä nimejä, ettei ikinä kiinnostanu ees kokeilla niit. Ei tietenkää tarkoita etten tykkäis jos kokeilis mut jostain syystä epäilen :) Ramones en kestä, enkä koko ramopunk-osasto. Oon tyhmä, tiedän... :-[
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

mirosol

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 13:10:45 - 29.12.2012 Ramones en kestä, enkä koko ramopunk-osasto. Oon tyhmä, tiedän... :-[

Niin oot! :D

Mut eihän kaikki kyl tykkää riisipuurostakaan.

Danzig IV on kyllä ollu iso levy mulle henkilökohtaisesti. Joutunu ostamaan niitä yhteensä 3 kun kaksi ensimmäistä päätyi reissujen myötä soimattomaan kuntoon. Samaa ei ole muuten tapahtunu ku junnuna Aurinkokerho/Oheisvasara -splitille ja myöhemmin Xysman Lotto-lätylle. Kännissä hävitettyjä ja siks uudelleen ostettuja ei lasketa tohon..

I-III on myösen kyllä hienoja levyjä. Misfits on kuunneltu niin puhki, että muistaa kaikki sanat ja riffit edelleen ulkoa. Se ei sen suurkulutuksen myötä enää toimi samalla tavalla ku ennen, vaikka äärimmäisen kovaa bazaa onkin.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Vekenator

Danzig - Am I Demon

AAARRGGHHH!!

Ja ehkä ensimmäinen järkevä youtube kommentti mitä oon eläissäni lukenu:

"danzig's drummer can play the simplest of beats and looks like hes fucking summoning satan"

Damn right!  8)

papu

Misfits-meininki nykypäivänä tietty aika mälsää kaikkine logokrääsineen, mut eipä tuo mun mielestä bändin alkupään tekemisiä mitenkään huononna. Itelle tosin Misfits on Ramonesin ohella sellaisia bändejä, ettei todellakaan tuu kuunneltua ku muutaman kerran vuodessa. Ei sillä et ois puhkikaluttuja tai kyllästynyt, mut maailmassa on niin paljon muutakin hyvää musaa kuunneltavana.

Danzig ja Samhain meiningit itellä hiukan usvan peitossa, joten tutustumisprojektia riittää sillä saralla siis.

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 13:56:38 - 29.12.2012
Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 13:10:45 - 29.12.2012 Ramones en kestä, enkä koko ramopunk-osasto. Oon tyhmä, tiedän... :-[
Niin oot! :D
Aivan :)
Varmaa ku nuorempana olin niin sanotusti ''polittiinen HC:ssa'', 80's @punk, 90's Krüst, poliittinen räppi etc, ettei mikään muuta kiinnostunu (paitsi psykedelia), juu silloinki olin tyhmä ;D
Mut ny kuuntelin rehellisesti se linkki jota veke pisti, ei tää huono oo, jos oon kaverin luona ja se pistää tää soimaa, ei se varmaa yhtään haita, mut en kai ikinä pistäis itte tää soimaa kotona :)
Mut toi voi myös pistää ''nostalgian'' puolelle, ymmärrän et paljon musa jota kuuntelin nuorena ois muille iha paskaa :) ja paljon musaa jota kuuntelen nykyään ois ittelle ollu täys paska nuorena ::) mut niiku Papu sanoo '' maailmassa on niin paljon muutakin hyvää musaa kuunneltavana.''
Mut juu, ei tää huono oo

...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Vekenator

Tästä on hyvä lähtä kuunteleen Samhainia:

Samhain-In My Grip


Kukko

Eniten tulee Samhainia näistä kuunneltua nykyään. Tod.näk. siks, että on itelle se viimeisenä löytynyt.


Turbourpo

Tyhmänä myin joskus Samhainin Unholy Passion-levyn...Kyllä Danzig toimii edelleen, kuten vanha Misfitskin..

Atte

Danzig tuo pieni prinsessa.


Kukko

No joku metri kuuskyt sentään.