Vegemesta Turku

Aloittaja egge, 19:07:58 - 15.12.2012

« edellinen - seuraava »

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: karel - 17:01:23 - 29.07.2013
Paikka näytti olevan tyhjillään, mutta Facebookissa lukee näin: "Turun Vegemesta auki lauantaina viimeistä kertaa tällä erää. Piraatti 4.90€... tämä ei siis tarkoita Vegemestan loppua.. vaan jotain vielä parempaa"

Aika sekavalta toiminta vaikuttaa ihan näin mahdollisen asiakkaan näkökulmasta, syömässä en ole eri syistä käynyt.
Ihmetyttää kun nyt on Tampereen ja Helsingin Vaasankadun liikkeet kans menny nurin tai vaihtanu nimeä.

Vekenator

Mistä saa hyviä kasvishampurilaisia turussa tällä hetkellä? Hese ei riitä vastaukseksi.

kuka tahansa


Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 15:27:06 - 11.05.2014
Mistä saa hyviä kasvishampurilaisia turussa tällä hetkellä? Hese ei riitä vastaukseksi.
Oon kuullu, että Sloppy Joe's mestassa ois aika hyviä kasvisjeejee-burgereita. En oo kyllä ite käyny (vielä) toteamassa väitteitä todeksi.

idiootti

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 00:34:46 - 12.05.2014
Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 15:27:06 - 11.05.2014
Mistä saa hyviä kasvishampurilaisia turussa tällä hetkellä? Hese ei riitä vastaukseksi.
Oon kuullu, että Sloppy Joe's mestassa ois aika hyviä kasvisjeejee-burgereita. En oo kyllä ite käyny (vielä) toteamassa väitteitä todeksi.
Lihasta tehdyt burgerit oli aika surkeita, toivottavasti kasvisversiot parempia.

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: idiootti - 15:06:07 - 12.05.2014
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 00:34:46 - 12.05.2014
Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 15:27:06 - 11.05.2014
Mistä saa hyviä kasvishampurilaisia turussa tällä hetkellä? Hese ei riitä vastaukseksi.
Oon kuullu, että Sloppy Joe's mestassa ois aika hyviä kasvisjeejee-burgereita. En oo kyllä ite käyny (vielä) toteamassa väitteitä todeksi.
Lihasta tehdyt burgerit oli aika surkeita, toivottavasti kasvisversiot parempia.

Käytiin tänään täällä ja ei ollu kasvihampurilaisista tietoakaan koko paikassa. Ainoat vegevalinnat oli burritot jne, eli välistä jäi syömiset.

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 23:04:02 - 18.05.2014
Lainaus käyttäjältä: idiootti - 15:06:07 - 12.05.2014
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 00:34:46 - 12.05.2014
Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 15:27:06 - 11.05.2014
Mistä saa hyviä kasvishampurilaisia turussa tällä hetkellä? Hese ei riitä vastaukseksi.
Oon kuullu, että Sloppy Joe's mestassa ois aika hyviä kasvisjeejee-burgereita. En oo kyllä ite käyny (vielä) toteamassa väitteitä todeksi.
Lihasta tehdyt burgerit oli aika surkeita, toivottavasti kasvisversiot parempia.

Käytiin tänään täällä ja ei ollu kasvihampurilaisista tietoakaan koko paikassa. Ainoat vegevalinnat oli burritot jne, eli välistä jäi syömiset.
No mitäs vittua. Onkohan mulle valeheltu?

Vekenator

^Listalla ei tosiaan ollut kasvishampurilaisia ja kysyin vielä tiskiltä erikseen, niin sanoivat, että ei oo ja ehkä joskus tulossa. Harmi sinänsä koska muuten kyllä vaikutti mukavalta paikalta ja hyvä musakin soi.

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 13:05:32 - 22.05.2014
^Listalla ei tosiaan ollut kasvishampurilaisia ja kysyin vielä tiskiltä erikseen, niin sanoivat, että ei oo ja ehkä joskus tulossa. Harmi sinänsä koska muuten kyllä vaikutti mukavalta paikalta ja hyvä musakin soi.
Hmm... Voi kyllä olla, että mulle on suositeltu nimenomaan tuota burritoa mutta oon päässäni kääntäny sen burgeriks...

pauliina

mut se burrito on kyllä ihan hyvää! 8)