Kivaa oli! Kiitos järjestäjille!
Mua vaivas miksaajantauti koko illan, mutta minkäs teet. Tulpat päässä ei miksata, piste. Kaikki mikitetään mikäli mahdollista, koska nyt oli ainakin lavalla sellaiset soundit, että oli vaikea saada mistään oikein mitään tolkkua. En tosin tiedä, että mikä se TVO:n piuha- ja mikkitilanne on, koska ainakin jo Räkärokissa tuntui, että osa piuhoista pätki ja sitten jonkin verran mikkejä puuttui. No niillä mennään mitä on annettu ja hyvä ilta kaikesta huolimatta. Oma keikka Derridassa meni aika rutiinisuorituksella, mutta kai siitäkin joku tykkäsi tai ainakin jälkeenpäin kehuivat.
Puukotus oli tällä kertaa mun suosikki! Olin nähnyt pari keikkaa edeltävinä päivinä ja tämä oli selkeästi minirundin paras veto. Büfoa en ollu nähnyt Kallen kanssa ja keikka meni lähinnä siinä, että ruuvasin heidän ajan soundeja, ku varsinaiset miksaajat olivat esiintymässä. Death Toll 80K oli vetänyt niin tajuttoman kovan keikan edellisenä päivänä Kotkassa, että sitä oli vaikea ylittää ja basari löi Turussa kaiken yli silleen, että muut instrumentit peittyivät. Foreseeniä odottelin innolla, koska sitä oli niin hitosti kehuttu, mutta ei se sitten oikein kuitenkaan ollut mun pala kakkua. Ei nyt sinänsä mitään vikaa, mutta vähän sellaista menoa, että pitäisi vetää vielä pikkasen härskimmin. Nyt siitä jäi vähän sellainen varmanpäälle fiilis kuitenkin. M.O.R.A. ei lähtenyt yhtään. Amerikan meininkiä suomeksi räpättynä oli vähän sellainen yhtälö, että ymmärrän kyllä suosion ja poikkeaa mukavasti tosta metallisen hardcoren massasta, mut ku ei ton tyylistä kamaa tuu kuunneltua muutenkaan, ni ei oikein tästäkään jaksanut innostua.
Mutta tosiaan kiitos joka tapauksessa kaikille kaikesta. Erityisesti safka oli aivan järjettömän hyvää ja hiton hyvä tunnelma koko illan ajan!