DIYTurku hakee paria aktiivista kirjoittajaa Zinelle

Aloittaja mirosol, 08:42:30 - 30.05.2011

« edellinen - seuraava »

Hatshoe

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 19:02:08 - 18.06.2011
Lainaus käyttäjältä: jankke - 17:22:46 - 18.06.2011
Kolumnikin on hyvä idea, antsa-yleislakko vois olla hyvä jos suostuis vaan!

Sitä vois kyllä kysyä! Tarvii vaan varmistua, ettei kirjoita pelkkää propagandaa :)

Ei ku propagandaa kehiin vaan! Tai no.. riippuu tietty minkälaista.

jj

Lainaus käyttäjältä: jankke - 09:45:09 - 10.06.2011
Niin se on ainakin varmaa, et jalkapallosta puhutaan - pieni riski, että taustamusiikki jää sivuseikaksi keskustelun tiimellyksessä ;)

En olisi ainakaan jäävi arvioimaan, kun esiintyjistä kukaan ei ole henk. koht. tuttuja, mutta musiikkiteknisesti (onko sellaista sanaa olemassakaan?) olen surkea. Kaikki ammattimuusikot täällä kuitenkin mieluiten lukisivat, et millaisessa vireessä itse kunkin kitarat olivat ja mitenkä tarkasti oikein soitto sujui, mutta parhaimmillaankin itse aina kuullostelen lapsellisesti, mutta kovalla innolla ja tunteen palolla koko pakettia ja analysoin lähinnä omia fiiliksiä. Ja sitten toinen riskitekijä on, että meikän edellisestä kuppilareissusta on jo sen verran aikaa, et saattaapi tulla baaritiskin antimiakin nautiskeltua. Mut jos muistan illasta jotain (heh), niin voisin kyl kirjoitella jotain ja jos tuotos läpäisee sun laatukriteerit niin siitä sitten vaan :)
Heippa vaan. Tosta muusikkoteknisyydestä halusin sanoa että se voisi olla kiva mauste arvostelussa, mutta itse mielellään luen arvioita "tavallisen tallaajan" näkökulmasta joissa ei keskitytä laskemaan koko biisin tahdituksia ja valiteta kun joku juttu on miksattu vähän väärin. Muusikko voi hurahtaa arvioimaan liikaa teknisiä elementtejä ja unohtaa että suurin osa yleisöstä ei ole muusikkoja, vaan hakevat keikasta hyvää fiilistä ja hyvää musaa.
T: Paskat mielipiteet RY

jankke

Ei lainkaan paska mielipide jj  8)

Toinen asia mitä tuli tähän otsikkoon liittyen mieleen, että kannattaiskos zine-kirjoitushommista tehdä oikein työpaikkailmoitus-tyylinen juttu tuohon etusivulle, niin joku satunnaisempi foorumilla poikkeava voisi innostua? On siinä sekin hyvä puoli, että saa suht helpolla uuden "etusivun uutisen" eli 2 kärpästä yhdellä iskulla....

mirosol

Eilen mietin ihan samaa. Sellaisen tekstin voisin kirjoitella "kolumnimuodossa" vaikka viikonlopun aikana.

Tuolla tämän foorumin ylälaidassahan pyörii noi foorumin uutiset, jonne värväysuutisen kirjoittelinkin...

Sitten toinen asia. Pitäis varmaan saada jostain sitä arvioitavaa... Airiston Punk-Levyt ovat ainakin lupailleet kaikki julkaisunsa tänneppäin, räkälevyt nyt tulee automaattisesti, mutta mitäs muita? Promokappaleiden haalimisesta voisin kirjoitella siihen samaan aiheeseen..
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

jospa arastelevat promojensa kanssa, kun pelkäävät et eräskin jankke-niminen niitä sitten syynää ;D

Mutta samaan ilmoitukseen niistä myös tietty

jankke

Mun naisenvaisto sanoo, et el-ejecutor ois jokseenkin jo meidän leirissä  8) Kohta aletaan suunnittelee sit meidän kirjoittelijoiden pikkujoulukekkereitä, juodaan kiljua ja kuunnellaan vanhaa nappista!

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: jankke - 19:15:37 - 11.10.2011
Mun naisenvaisto sanoo, et el-ejecutor ois jokseenkin jo meidän leirissä  8) Kohta aletaan suunnittelee sit meidän kirjoittelijoiden pikkujoulukekkereitä, juodaan kiljua ja kuunnellaan vanhaa nappista!

Muistakaa kirjoittaa kunnon syväluotaava raportti kyseisestä tapahtumasta!  ;D

jankke

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 20:07:56 - 11.10.2011
Lainaus käyttäjältä: jankke - 19:15:37 - 11.10.2011
Mun naisenvaisto sanoo, et el-ejecutor ois jokseenkin jo meidän leirissä  8) Kohta aletaan suunnittelee sit meidän kirjoittelijoiden pikkujoulukekkereitä, juodaan kiljua ja kuunnellaan vanhaa nappista!

Muistakaa kirjoittaa kunnon syväluotaava raportti kyseisestä tapahtumasta!  ;D

Hehe :D Mä voisin kirjoittaa sen jo nyt: koko juhlaväki muistaa kun Scum - piisi lähti soimaan, mutta kukaan ei muista enää kun se loppui. Aamulla levysoittimen vieressä lojuivat myös Nappiksen FETO ja Peel sessiot. Hauskaa vissiin oli!

Ja sitäpaitsi, uutena raportin kirjoittajana (jee!) säkin kuulut toki juhlaväkeen Vekenator! Vai mitä mirosol?

mirosol

Kyllähän Veksinaattori hyvää seuraa on, ei siinä mitään :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Vekenator

Empä minä sitte koskaan saanut aikaseks kirjottaa DIJ raporttia... En uskalla lupautua kirjoitushommiin ainakaan vielä, kun on muutenkin kaikki vapaa-aika niin kortilla. Päivät menee duunissa ja illat levynkansia väsäillessä ja jossain vaiheessa pitää ehtiä katsoa Prisoneriakin DVD:ltä  :-\


Piezu

Mä en usko et oisin mikää paras kirjottelee mut voisin koittaa jos nyt kerran näit kirjottajii tarvitaan. En oo kyl enne mtn tän tapast kirjotellu mut ei se kai haittaa :) voisin koittaa. Mielenkiintoo kyl löytyy ja sillee

Hatshoe

^just loistavaa ja huippua ja työ tekijäänsä opettaa. pääasia että on kiinnostusta ja intoa. go!

mirosol

Juurikin näin. Katotaan kun tulee seuraava aalto julkaisuja, niin Pietzu saa siitä sitten jonkun kirjoiteltavaksi.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.


kuka tahansa

Eikä tietty tarvitse vain levyjä arvostella, onhan toki myös olemassa sellaisia omaehtoisia ja alakulttuurisia ilmiöitä kuten keikkoja ym. esityksiä, zinejä, kirjoja, dokkareita - mikä nyt sitten onkaan säväyttänyt (tai ärsyttänyt). Ja sellaistakin tiettävästi kylillä huhutaan, että jotkut olisivat tuonne jonkinlaisia pohdiskelevia ja asiapitoisiakin tekstejä kirjoitelleet.