YLEISLAKKO - Maailmanpolitiikan Arkipäivää LP/CD 16.11.2012

Aloittaja Everclear, 10:11:37 - 17.10.2012

« edellinen - seuraava »

mirosol

Niinno..Tasan kerran olen ostanut vaalean bändipaidan. Sinä iltana kun se oli ekaa kertaa päällä, läikytin kaljat rinnuksille, eikä se tahra lähtenyt siinä ikinä kunnolla pois. Oli viimeinen valkoinen bändipaita minkä olen ostanut... Valkoiset on vähän niinku 6cm rintanapit. Toisille ihan ok, mut ei mene mulle...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

egge

Niin onhan mustissa vaatteissä se etu että kalja- ja hikiläikät ei näy niin hyvin ;) Mulla taitaa olla kolme bändipaitaa mitkä ei oo mustia, mut tuntuu jotenkin tylsältä kun noita mustia on sit kymmensiä, ja pakko myöntää että olen "vanhemmiten" hipahtunut sen verran että olen ruvennut vieroksumaan jotenkin sitä että "kaikilla" on mustat vaatteet...

Mut tota taitaa mennä vähän off-topikiks tää nyt :P

mirosol

Näimpä kävi. Punaset on ok. Niitä mulla on kaks.

Onhan muuten hyvä toi arvio kyllä. Sitä mun piti tulla alunperin sanomaankin, mutta lipsahti paita-aiheeseen...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

egge

Jep. Tota arviota kompan itekkin siltä osin että hitaammat biisit ovat mun mielestä kiinnostavimmat, niihin saa semmoista draivia.

Ja olihan tää viime vuoden paras kotimainen levy 8) ja ehkä myös Yleislakon paras. Ja se on aina hyvä suoritus että hyvän levyn jälkeen pystyy tekemään viellä paremman!

papu

Lainaus käyttäjältä: egge - 19:08:56 - 24.01.2013
Lainaus käyttäjältä: papu - 15:23:00 - 24.01.2013 Kansikuva printtinä ja tollanen vaaleenharmaa paita niinku levyn taustassa.
Hyvä! Mustia bändipaitoja tehdään aivan liikaa.
Ite oon toista mieltä, mut sehän nyt ei paljoa tässä maailmassa paina :)

mirosol

Juu siis kato vaikka Yleislakosta hyvin paljon pidänkin, niin paita jää hankkimatta värin vuoksi. Mut se on taas vaan tämä minä. Eikä sekään nyt paljoa tässä maailmassa paina :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

antsa

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 22:36:09 - 24.01.2013
Juu siis kato vaikka Yleislakosta hyvin paljon pidänkin, niin paita jää hankkimatta värin vuoksi. Mut se on taas vaan tämä minä. Eikä sekään nyt paljoa tässä maailmassa paina :)
Voi voi sentään kuinka kaavoihin kangistunutta ajattelua. jos kaikki suomalaiset ajattelisivat noin niin millaiselta näyttäisimmekään?   ;)

antsa

Lainaus käyttäjältä: papu - 20:43:29 - 24.01.2013
Lainaus käyttäjältä: egge - 19:08:56 - 24.01.2013
Lainaus käyttäjältä: papu - 15:23:00 - 24.01.2013 Kansikuva printtinä ja tollanen vaaleenharmaa paita niinku levyn taustassa.
Hyvä! Mustia bändipaitoja tehdään aivan liikaa.
Ite oon toista mieltä, mut sehän nyt ei paljoa tässä maailmassa paina :)
eikö näitä mustia bändipaitoja kuitenkin etupäässä tehdä? meinaan vaan että voisko olla ylipäänsä niin että hyvien bändien paitoja tehdään liian vähän?
mun henkilökohtainen suosikkiväri bändipaitaan on keltainen. harmillisen vähän on tällaisia paitoja näkyny missään..

papu

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 19:37:33 - 24.01.2013
Oli viimeinen valkoinen bändipaita minkä olen ostanut...
Oon laittanu kans nää boikottiin ihan kokonaan, ellei oo sit hiukan parempilaatuinen (eli Fruitin kalleimmat saattaa just kelvata, mut harvoinpa punkkipaitoja mihinkään lähemmäs kympin paitoihin painetaan). Valkoisesta Kieltolaki-paidasta meni kaula-aukko ihan keltaiseksi ekan käyttökerran jälkeen ja jouduin repimään resorin kokonaan pois kun ei lähteny pesussa. Nyt paita on sellainen nukkainen keltaharmaa. PUNK ÄS FAK!

Mut noi uudet tulevat yleislakko-paidat on sellainen TUHKAN HARMAA, eli ainakin omien kokemuksien mukaan pysyy ok, kunnossa siinä missä esim mustakin.

papu

Lainaus käyttäjältä: papu - 09:21:20 - 25.01.2013
Mut noi uudet tulevat yleislakko-paidat on sellainen TUHKAN HARMAA, eli ainakin omien kokemuksien mukaan pysyy ok, kunnossa siinä missä esim mustakin.
http://www.sols-europe.com/ESA/esa/ItemDetails.jsp?@where.ItemID@EQ=11500&clearCache=clear

BLANC CHINÉ malli tuolta.

antsa

Lainaus käyttäjältä: papu - 09:23:23 - 25.01.2013
Lainaus käyttäjältä: papu - 09:21:20 - 25.01.2013
Mut noi uudet tulevat yleislakko-paidat on sellainen TUHKAN HARMAA, eli ainakin omien kokemuksien mukaan pysyy ok, kunnossa siinä missä esim mustakin.
http://www.sols-europe.com/ESA/esa/ItemDetails.jsp?@where.ItemID@EQ=11500&clearCache=clear

BLANC CHINÉ malli tuolta.
toi ekaks esiin tuleva oranssi olis aika kova! ei heti tule mieleen tuon väristä bändipaitaa. :) Joku tollanen turkoosi tai beige vois kanssa olla aikalailla traditiokaavoista poikkeava  :D

papu

Lainaus käyttäjältä: antsa - 09:59:35 - 25.01.2013
Lainaus käyttäjältä: papu - 09:23:23 - 25.01.2013
Lainaus käyttäjältä: papu - 09:21:20 - 25.01.2013
Mut noi uudet tulevat yleislakko-paidat on sellainen TUHKAN HARMAA, eli ainakin omien kokemuksien mukaan pysyy ok, kunnossa siinä missä esim mustakin.
http://www.sols-europe.com/ESA/esa/ItemDetails.jsp?@where.ItemID@EQ=11500&clearCache=clear

BLANC CHINÉ malli tuolta.
toi ekaks esiin tuleva oranssi olis aika kova! ei heti tule mieleen tuon väristä bändipaitaa. :) Joku tollanen turkoosi tai beige vois kanssa olla aikalailla traditiokaavoista poikkeava  :D
Tai sit tuo 302 CITRON, mikäli livenä loistais ja hohtais oikeesti kans noin paljon 8)

mirosol

Onneks en oo kaikki muut :)

Mut toi on vähän huono juttu mun mielestä että ne vaaleat menee minuutissa aina käyttökelvottomiksi. Mulla on edelleen käytössä mustia bändipaitoja mitkä oon hankkinu 2007. Eli se miten mä tän ajattelen - valkoista voi käyttää kerran tai kaksi, sitten on kauluksesta keltainen tai kaljaläikkä ei lähde rinnuksilta vaikka sen pesee 90 asteessa. Mustia voi käyttää tahroista huolimatta sen 7 vuotta ja silti näyttää ihan suht skarpilta.

Tehkää punasia! Sellasen ostasin heti!

Ja tällä designilla! Saa muokata ja käyttää!
http://mirosol.kapsi.fi/varasto/crap/YL-Kone_mustalle.jpg
http://mirosol.kapsi.fi/varasto/crap/YL-Kone_punaiselle.jpg
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

antsa

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 10:31:04 - 25.01.2013
Onneks en oo kaikki muut :)

Mut toi on vähän huono juttu mun mielestä että ne vaaleat menee minuutissa aina käyttökelvottomiksi. Mulla on edelleen käytössä mustia bändipaitoja mitkä oon hankkinu 2007. Eli se miten mä tän ajattelen - valkoista voi käyttää kerran tai kaksi, sitten on kauluksesta keltainen tai kaljaläikkä ei lähde rinnuksilta vaikka sen pesee 90 asteessa. Mustia voi käyttää tahroista huolimatta sen 7 vuotta ja silti näyttää ihan suht skarpilta.

Tehkää punasia! Sellasen ostasin heti!

Ja tällä designilla! Saa muokata ja käyttää!
http://mirosol.kapsi.fi/varasto/crap/YL-Kone_mustalle.jpg
http://mirosol.kapsi.fi/varasto/crap/YL-Kone_punaiselle.jpg
:-\ tuleeko sulle meidän musiikista ja bändistä kaivinkone mieleen? punakone on kyllä tietenkin hieno käsite, mutta en nyt osaa sitä oikein millään meihin yhistää.
puna/musta tuli itseasias ensimmäisenä ehdotuksena mulle kun aloin muiden kanssa näistä väreistä keskustella...

mirosol

#44
Et löytäny yhteyttä? "Hautausmaalle hankitaan kaivinkone uus, siihen kiteytyy masentava todellisuus"

Sitäpaitsi kaivinkone olis tässä yhteydessä harvinaisen Punk. Siinä olis metaforana tuo mainitsemasi punakone ja olishan sen levyn parhaan biisin nostamista. Muutenkin aika kovaa touhua. Kyllä mä tollasta pitäisin.

Eikä olis tollasta designia muilla bändeillä! Kaikki koittaa olla jotenkin siististi cool ja tehdä vaan "tyylikkäitä" juttuja graafisesti. Usein siinä pahasti kompuroiden (allekirjoittanut mukaanlukien). Ni miksei sitä sitten vetäis jotain muuta linjaa? Pommit ja partaterät on niin out. Työkoneet. Siinä kunnon aihe!
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.