Lainaus käyttäjältä: larsgh - 10:12:03 - 09.10.2012
no niin.
ok myönnän.maanantai on ehkä viikon huonoin pvä mutta ei kait tää ny mikään imatra ole.
6 maksanutta katsojaa ja sillain.
en mäkään nyt kaikilla keikoilla käy mutta 6 on jo naurettavaa. etenkin kun puolan ihme oli vielä kaiken lisäksi hyvä ja umpio todella loistava.
no jos ihmiset mielellään menee klubille katsoon kaikenmaailman kakkahätä 77 ja maksaa lipun hinnan 8-12 e ja ostaa euroopan kalleinta olutta tai mehua tms niin siitä vaan sitten.
ja stnan turha enää kenkään valitella että turus ei mitään tapahdu. varmaan viitsi kukaan mitään keikkoja järkätä jos yleisöä on 6 ihmistä.
ei jumalauta.
Höh, taas tulee vähä syyllinen olo ku lukee tätä. Ei eilen jaksanu yhtää, olin jo puoli kipee ja tänää sit kokonaan
Yritän myös mennä niihin keikkoihin ees tukena bändeille ja järkkäreille vaik ei kiinnostais se musa, mut ei kai aina jaksa. Ei voi ketää syytä jos itte ei oo 100% keikoissa (you know, don't throw the first stone as they say
), mut ymmärrän et tuntuu epätoivoselt jos 6 maksoi sisään, varsinki jos itte soittaa/järkkää. Ei tää mikään uutta oo, on niit aina ollu ne keikat jos ei oo ku mm tyyppiä kattomas. Saa pettyny olla, vihainen ei, mun mielestä. Kyl tänää klubille vaik vitun kipee, kkh77 ei menis kattomaa vaik ne soittais mun pihassa ja maksais mulle, mut kai ufomammutia on pakko nähä.
Ota L'arsouille rennosti, ei tää mikään korsica oo
...