Kivestivaalit @ Klubi 18.5. Kiveskives-levynjulkkarit + Poutatorvi + Improryhmä

Aloittaja turpaduuri, 23:46:48 - 07.05.2012

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

turpaduuri

Kivestivaalit ylpeänä esittää:

On kevään viimeisten Turun Kivestivaalien aika. Kevään aikana on nähty monia hienoja keikkoja kiitos tästä: Sydän, sydän, Quutamo, Madhouse Management, Kiveskives Big Band, Yakuzi Pato, Aikalaiset, Jaakko Laitinen & Väärä Raha, Rättö ja Lehtisalo, Tuomas Henrikin Jeesuksen Kristuksen Bändi, Ataturk Band & Barry Andrewsin Disko.

18.5. Klubin Live-kerroksessa on syytä juhlaan, nimittäin:

KIVESKIVES, tuo Kivestivaalien nimeen yllättävästi vaikuttanut "härötrio" ( Rumba 29.4.2012) on synnyttänyt ihka ensimmäisen pitkäsoittonsa. "Joystick"-nimeä kantava teos sisältää 12 kelpo kappaletta täyttä instrumentaalisen nintendo rock'n'rollahin- ilosanomaa. Joystick on virallisessti kaupoissa 23.5. mutta levyä on myynnissä jo täällä. Tule ja tuo mummosikin mukaan juhliin, sillä koko kansan Kiveskives on kaikkien kaveri, etenkin 18.5.

POUTATORVI, nuo aurinkoiset vekkulit Hämeestä. Suomen Musiikki julkaisi huhtikuussa Poutatorven toisen albumin "Solarphonic shock waves". Poutatorven musiikissa välittyy rajaton riemu niin levyllä kuin livenä, tanssit ovat taatut Poutiksen soittaessa. Torvia, avaruutta, groovea, rytmiä, nintendoa, aurinkojytää = Poutatorvi!

IMPRORYHMÄ TULEVA, tyhjästä nyhjästään niin herkkää kuin härskiäkin, arvaamattomuus on taattua tämän ryhmän improtessa. Improryhmä Tuleva on treenannut itsensä salaa muiden katseilta hurjaa keikkakuntoon. Tavion Linda, Taipalharjun Jussi, Lahtisen Oskari, Eeronheimon Enni ja Priklopilin Lukas ovat nuo viisi karismaattista impron taitajaa, jotka teitä viihdyttävät, naurattavat, koskettavat illan ensimmäisinä esiintyjinä.

AIKATAULUT:

21.00: Ovet
22.00: IMPRORYHMÄ TULEVA
23:00: POUTATORVI
24:00: KIVESKIVES

LIPUT OVELTA 7 E sis. narikan
Ennakot 5e ( Levykauppa Äx & Kasiraita)

www.soundcloud.com/kiveskives/sets/kiveskives-3-new-song-album
www.soundcloud.com/poutatorvi


HUOM! Suomi ei pelaa 18.5! ;)
"Voi piimä pötsi ja pöläys, sattuipa melkoinen möläys, minä olin lehmänä viitisen vuotta ja nyt olen aivan muu..."